quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:
Kogel is dus een goed onderdeel van d'r blijkbaar...quote:Also note Skuyjte 16,49 (pb 17.86!)
Dat is altijd wel duidelijk, maar je moet maar op zo'n moment zo'n uithaal hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Kogel is dus een goed onderdeel van d'r blijkbaar...
In Gotzis stond een 13.62 van mei volgens de projections site...quote:
Oh ja, Götzis was 13.62 en niet 13.52. Verkeerd onthouden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, over de 17 meter is bizar in een meerkamp!
Broersen en Schippers verliezen minimaal op hun referentiemeerkamp, wel ok dus.
[..]
In Gotzis stond een 13.62 van mei volgens de projections site...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja, Götzis was 13.62 en niet 13.52. Verkeerd onthouden.
Die PR forecast verdwijnt als ze hier een afstand noteert, dus kon het zo snel niet meer opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja, Götzis was 13.62 en niet 13.52. Verkeerd onthouden.
Ja, die vrouwen bij dat soort onderdelen zien er soms zo onatletisch uitquote:
De lange dagen hakken erinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Art begint de vermoeidheid van de afgelopen week ook te voelen
Epo kuurtje doet wonderenquote:
Wie eerste?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Jessica Ennis staat nu 2e op de zevenkamp.
Netjes.quote:
Wat is die forecast?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Skujyte, 60 punten voor. Maar in de forecast staat Ennis nog steeds vooraan. Skujyte pas 6e.
dat is mijn huis van voorgevel tot achtergevelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef Neroje het volgende:
Eigenlijk is 8 meter best een eind om door de lucht te vliegen
gok; op basis van PR's of SB"s bekijke wat eindstand wordquote:
SB's? Season best?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
gok; op basis van PR's of SB"s bekijke wat eindstand word
Merciquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/women.php?l=eng
Dat is inderdaad een voorspelling op basis van de resultaten uit de PR meerkamp van de verschillende atletes. Zo krijg je inzicht in hoe ze nou echt liggen qua posities, want met een huidige stand is dat vaak heel moeilijk. De ene heeft zijn beste onderdelen in het begin, de ander aan het einde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
gok; op basis van PR's of SB"s bekijke wat eindstand word
Ja, zoiets had ik al gegokt ja. Maar ik kon het nergens vinden, dat was de vraag eigenlijk meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een voorspelling op basis van de resultaten uit de PR meerkamp van de verschillende atletes. Zo krijg je inzicht in hoe ze nou echt liggen qua posities, want met een huidige stand is dat vaak heel moeilijk. De ene heeft zijn beste onderdelen in het begin, de ander aan het einde.
Het is sportredactie, of redactie sportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef franklop het volgende:
zit ik toch niet voor niks bij de sport redactie
daar hebben we spellcheckers voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is sportredactie, of redactie sport
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraser eigenlijk best matig tov sommige anderen.
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.quote:
Boeie, eerste ronde pasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.
die liep al even uit toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraser eigenlijk best matig tov sommige anderen.
Oh, niet gezien. Maar de rest was ook niet op volle kracht, dat zag ik wel.quote:
Ze liep uit. En het zijn de series.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.
Het zegt niet alles, absoluut mee eens, maar het geeft altijd een kleine indicatie. Ik geloof heus wel dat ze harder kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze liep uit. En het zijn de series.
Het zegt misschien iets als je een beetje loopt te harken zoals Stewart, maar dit ging voor de andere Jamaicanen en Amerikanen gewoon makkelijk. Of ze nu 10.9 of 11.0 lopen, daar valt weinig van af te lezen imo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zegt niet alles, absoluut mee eens, maar het geeft altijd een kleine indicatie. Ik geloof heus wel dat ze harder kan.
Maar het zijn wel rappe tijden voor de series.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het zegt misschien iets als je een beetje loopt te harken zoals Stewart, maar dit ging voor de andere Jamaicanen en Amerikanen gewoon makkelijk. Of ze nu 10.9 of 11.0 lopen, daar valt weinig van af te lezen imo.
Eens, al stond er ook wel een gunstige wind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar het zijn wel rappe tijden voor de series.
Het vage is dat men er tegenwoordig amper in de buurt komt. Na Powell was alleen Pedroso nog van dat niveau. Tegenwoordig is het al bijzonder als er in de 8.70 wordt gesprongen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef PlayS het volgende:
Verspringen, altijd tof
Wat best bizar is: het wereldrecord van Mike Powell staat al bijna net zo lang als dat van Bob Beamon
het is op een streamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou graag ook 200 van de hep zien, maar helaas
Ja maar daar zie ik alleen kogels.quote:
Dat is een aardige verbeteringquote:
op canvasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou graag ook 200 van de hep zien, maar helaas
Ik snap het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Er zijn meerdere streams. Eentje apart voor kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik alleen kogels.
Of die Douglas van het turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregen
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16quote:
Kan je dat zo doortrekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Na de eerste dag staat Nadine 89 punten voor op haar PR meerkamp in Götzis na de eerste dag. Forecast van 6387 punten nu
Daarom juist. Al die puistige pubersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16
Schwarzkopf wel.quote:
Mhua voor die forecast worden gewoon de resultaten van de PR meerkamp genomen. De ene keer verlies je wat, het andere onderdeel win je wat, maar de PR meerkamp als leidraad is wel zo handig.quote:
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.quote:
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ik bedoel dat ze ook juist de laatste tijd op een paar onderdelen is verbeterd, die ze nu dus al gehad heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzen
5 doet alleen kogelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er verschil tussen stream 2 en 5?
Laatste athletiekgoudquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
Precies twintig jaar geleden winst Van Langen
Ik ben beter dan die bochiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste athletiekgoud
Geen serieuze kandidaten nu
Engeland hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze iets op het raam bij Henri geplakt? Het is helemaal niet donker
Jah, nu moet Storl al een PR gaan werpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Majewski, dat is toch ook wel een finale stoter hoor!![]()
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat zietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.
2 is TV beelden?quote:
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor die bochie, die bochie is bang voor mij
Of zo iets.
Nouja fragment moet wel ergens zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijk
Of zoals in 2008, maar dan wel dat Martina die bochtje goed neemt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat ziet
BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
stream of Eurosport of BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...quote:
Blijkt wel ja, maar goed, zijn genoeg alternatieven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...
Geen Nederlanders, zal wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...
quote:
Live sport hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Live sport hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel beeld, maar eerst nog even: tromgeroffel...................herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
dacht dat dameshorden lager waren dan herenhordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
horden bij zvenkamp zijn toch lager dan bij de echte 100 horden? vergeten de analytici dat nou even?
Nee wie is die man naast Ellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
Heeft iemand trouwens al gevraagd wie die man naast Ellen is?
Patrick van Balkomquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
Patrick van Balkom toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
WTF?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
Saladino eruit in de kwalificaties
3 foutsprongen
Leuk tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja die doet zowat een seconde van haar meerkamp-PR af
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
horden bij zvenkamp zijn toch lager dan bij de echte 100 horden? vergeten de analytici dat nou even?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
Je zag hem enorm oppassen in zijn aanloop en dan gaat het nog foutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
Anky huilen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
ow my bad, dacht dus dat er ook bij de zevenkamp verschil werd gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.
Goedzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
http://nos.nl/video/390073-martina-kwam-voor-goud.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja fragment moet wel ergens zijn
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ow my bad, dacht dus dat er ook bij de zevenkamp verschil werd gemaakt
Gewoon slecht.Als je zo inhoudt en dan nog steeds te ver uitkomt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Je zag hem enorm oppassen in zijn aanloop en dan gaat het nog fout
Verspringen is steeds vaker een aanfluiting in de breedtequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Ericr het volgende:
Kwalificatie van niks trouwens, Frans Maas en Emiel Mellaard hadden hier ook de finale gehaald.
Check hoe dicht het op elkaar staat daarachterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
Slechts twee man die 8.10 gesprongen hebben
Niks van dat, ik vind die Broersen wel lekker...was op zoek naar pics/ facebook etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ineens veel atletiek-kenners hier
Een achterhoede gevecht in de voorhoede.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Check hoe dicht het op elkaar staat daarachter
Dit gaan we helaas nooit meer zien. Legendarisch, mooiste strijd ooit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verspringen is steeds vaker een aanfluiting in de breedte
Zal het ff opzoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
Dat hoeft niet eens, maar een vijftal over en rondom de 8.40 is toch niet teveel gepraat. Hebben ze in het verleden soms ook verboden pakken gebruikt bij het verspringen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit gaan we helaas nooit meer zien. Legendarisch, mooiste strijd ooit.
Dit is dr toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Niks van dat, ik vind die Broersen wel lekker...was op zoek naar pics/ facebook etc.
Hij heeft het net gelezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Ha, BBC rekent buiten Schippers op de 200 meter, beter was dat even een goede jinx en klopt ze Ennis straks in de laatste serie met een toptijd!
Wel verboden dingen gepakt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, maar een vijftal over en rondom de 8.40 is toch niet teveel gepraat. Hebben ze in het verleden soms ook verboden pakken gebruikt bij het verspringen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/390073-martina-kwam-voor-goud.html
20 seconden![]()
dat zeker vrouwen horden zijn 84,0 cm met een tussenafstand van 8,5 meter. Mannen is 106.7 met 9.14 tussenafstandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dacht dat dameshorden lager waren dan herenhorden
Jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verspringen is steeds vaker een aanfluiting in de breedte
Wtf, die coverfoto *afhaakt*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dit is dr toch?
https://www.facebook.com/nadine.broersen
Bizar. Maar wie zou er dichter in de buurt kunnen komen? Saladino niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
85 cm onder het WR bij verspringen inderdaad![]()
Wat had Powell voor ontbijt op die dag
Ja, terwijl het zo'n fantastische sport is. Mensen die zover kunnen vliegenquote:
Brits met boontjes enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
85 cm onder het WR bij verspringen inderdaad![]()
Wat had Powell voor ontbijt op die dag
Lijkt me ook wel iets voor gemankeerde 100meter lopers. Iets wat je probeert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, terwijl het zo'n fantastische sport is. Mensen die zover kunnen vliegen
gelijk is ook primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Ah, tegenwind.
Ze viel iets stil laatste meters, maar even Ennis kloppen is wel even lekker natuurlijk!
Of voor goede 100 meter lopersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel iets voor gemankeerde 100meter lopers. Iets wat je probeert.
Niet geklopt. Precies gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Ah, tegenwind.
Ze viel iets stil laatste meters, maar even Ennis kloppen is wel even lekker natuurlijk!
Niet geklopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Ah, tegenwind.
Die techniek leer je niet zomaar, verspringers met een goede 100m zijn er meer dan 100m lopers met een goede versprong. Lewis was ook primair een verspringer die ook goed kon sprinten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel iets voor gemankeerde 100meter lopers. Iets wat je probeert.
Die zeker. Jones was ook niet onverdienstelijk. Al was dat meer heeeeeeeeeeeeeeeel hard aanlopen en dan maar springen. Zag er niet uit, maar was redelijk effectief.quote:
Hij wou ook de 400m lopen (toen weer niet..omdat hij dan ging verzuren), toen weer wel, maar dan in de 400m estafette..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Ging Bolt niet ook verspringen eens proberen na de OS? (Jaren terug eens gelezen..)
Netjes!quote:
Afrika he, daar lopen ze 5 naar de waterput en dan weer 5 terug, zonder te eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allemaal vrouwtjes van amper 40 kg.
Ja. Vooral ook hopen dat ze heel blijft (beide Nederlandse), want dat is altijd nog de vraag bij de meerkamp.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef TheArt het volgende:
Als ze een tiende harder had gelopen, had ze 3e gestaan na dag 1
In de forecast nu 11e volgens mij.
Majewski kan makkelijker verder dan Storl.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers naast hun eerste gouden medaille in 12 jaar met 1 centimeter?
Voortaan gewoon een zevenkamp, waarbij je zelf je zeven nummers mag kiezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja, maar dat speerwerpen he, kunnen ze dat niet schrappen
Klopt. Vooral Dafne had een lichte voetblessure in de aanloop naar de OS, maar daar lijkt ze geen last van te hebben. Daar heeft ze altijd het meest last van bij het hoogspringen en daar schoot ze nu uit haar slof, dus dat lijkt me voorlopig prima te gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vooral ook hopen dat ze heel blijft (beide Nederlandse), want dat is altijd nog de vraag bij de meerkamp.
Vrees van niet. Alleen Dibaba heeft een PR staan van onder de 30 minuten.quote:
Klopt. Dramatisch van de NOS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Zit me nu af te vragen. Komende week heb je dus alle finales in de avond. Nu met hoe de nos
de programmering heeft ben ik bang dat we veel naar andere zenders moeten gaan om het live te zien
Dan verandert er toch niets tov deze week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Zit me nu af te vragen. Komende week heb je dus alle finales in de avond. Nu met hoe de nos
de programmering heeft ben ik bang dat we veel naar andere zenders moeten gaan om het live te zien
NOS haat atletiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Ja, dat wordt veel naar ES, BBC en Sporza kijken. Want eerst heb je al peppie en tommie in de vooravond en daarna gaan we gezellig zitten beppen met Van Langen en Van Balkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan verandert er toch niets tov deze week?
Precies en dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat wordt veel naar ES, BBC en Sporza kijken. Want eerst heb je al peppie en tommie in de vooravond en daarna gaan we gezellig zitten beppen met Van Langen en Van Balkom.
En dan vergeet ik nog de belachelijke hoeveelheid reclame's te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |