Merciquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/women.php?l=eng
Dat is inderdaad een voorspelling op basis van de resultaten uit de PR meerkamp van de verschillende atletes. Zo krijg je inzicht in hoe ze nou echt liggen qua posities, want met een huidige stand is dat vaak heel moeilijk. De ene heeft zijn beste onderdelen in het begin, de ander aan het einde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
gok; op basis van PR's of SB"s bekijke wat eindstand word
Ja, zoiets had ik al gegokt ja. Maar ik kon het nergens vinden, dat was de vraag eigenlijk meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een voorspelling op basis van de resultaten uit de PR meerkamp van de verschillende atletes. Zo krijg je inzicht in hoe ze nou echt liggen qua posities, want met een huidige stand is dat vaak heel moeilijk. De ene heeft zijn beste onderdelen in het begin, de ander aan het einde.
Het is sportredactie, of redactie sportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef franklop het volgende:
zit ik toch niet voor niks bij de sport redactie
daar hebben we spellcheckers voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is sportredactie, of redactie sport
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraser eigenlijk best matig tov sommige anderen.
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.quote:
Boeie, eerste ronde pasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.
die liep al even uit toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraser eigenlijk best matig tov sommige anderen.
Oh, niet gezien. Maar de rest was ook niet op volle kracht, dat zag ik wel.quote:
Ze liep uit. En het zijn de series.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet onder de 11s vind ik matig, als je ziet hoe snel die baan was.
Het zegt niet alles, absoluut mee eens, maar het geeft altijd een kleine indicatie. Ik geloof heus wel dat ze harder kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze liep uit. En het zijn de series.
Het zegt misschien iets als je een beetje loopt te harken zoals Stewart, maar dit ging voor de andere Jamaicanen en Amerikanen gewoon makkelijk. Of ze nu 10.9 of 11.0 lopen, daar valt weinig van af te lezen imo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zegt niet alles, absoluut mee eens, maar het geeft altijd een kleine indicatie. Ik geloof heus wel dat ze harder kan.
Maar het zijn wel rappe tijden voor de series.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het zegt misschien iets als je een beetje loopt te harken zoals Stewart, maar dit ging voor de andere Jamaicanen en Amerikanen gewoon makkelijk. Of ze nu 10.9 of 11.0 lopen, daar valt weinig van af te lezen imo.
Eens, al stond er ook wel een gunstige wind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar het zijn wel rappe tijden voor de series.
Het vage is dat men er tegenwoordig amper in de buurt komt. Na Powell was alleen Pedroso nog van dat niveau. Tegenwoordig is het al bijzonder als er in de 8.70 wordt gesprongen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef PlayS het volgende:
Verspringen, altijd tof
Wat best bizar is: het wereldrecord van Mike Powell staat al bijna net zo lang als dat van Bob Beamon
het is op een streamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou graag ook 200 van de hep zien, maar helaas
Ja maar daar zie ik alleen kogels.quote:
Dat is een aardige verbeteringquote:
op canvasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou graag ook 200 van de hep zien, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |