Laatste athletiekgoudquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
Precies twintig jaar geleden winst Van Langen
Ik ben beter dan die bochiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste athletiekgoud
Geen serieuze kandidaten nu
Engeland hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze iets op het raam bij Henri geplakt? Het is helemaal niet donker
Jah, nu moet Storl al een PR gaan werpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Majewski, dat is toch ook wel een finale stoter hoor!![]()
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat zietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.
2 is TV beelden?quote:
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor die bochie, die bochie is bang voor mij
Of zo iets.
Nouja fragment moet wel ergens zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijk
Of zoals in 2008, maar dan wel dat Martina die bochtje goed neemt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat ziet
BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
stream of Eurosport of BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |