Ik snap het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Er zijn meerdere streams. Eentje apart voor kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik alleen kogels.
Of die Douglas van het turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregen
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16quote:
Kan je dat zo doortrekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Na de eerste dag staat Nadine 89 punten voor op haar PR meerkamp in Götzis na de eerste dag. Forecast van 6387 punten nu
Daarom juist. Al die puistige pubersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16
Schwarzkopf wel.quote:
Mhua voor die forecast worden gewoon de resultaten van de PR meerkamp genomen. De ene keer verlies je wat, het andere onderdeel win je wat, maar de PR meerkamp als leidraad is wel zo handig.quote:
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.quote:
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ik bedoel dat ze ook juist de laatste tijd op een paar onderdelen is verbeterd, die ze nu dus al gehad heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzen
5 doet alleen kogelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er verschil tussen stream 2 en 5?
Laatste athletiekgoudquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
Precies twintig jaar geleden winst Van Langen
Ik ben beter dan die bochiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste athletiekgoud
Geen serieuze kandidaten nu
Engeland hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze iets op het raam bij Henri geplakt? Het is helemaal niet donker
Jah, nu moet Storl al een PR gaan werpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Majewski, dat is toch ook wel een finale stoter hoor!![]()
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat zietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bolt slaat zich op de borst bij de 200 meter en loopt Blake en co van de baan.
2 is TV beelden?quote:
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor die bochie, die bochie is bang voor mij
Of zo iets.
Nouja fragment moet wel ergens zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die bocht is gevaarlijk, maar ik ben meer gevaarlijk
Of zoals in 2008, maar dan wel dat Martina die bochtje goed neemt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Bolt over zijn veters stuikelt en Martina over de lijn gaat, maar dat niemand dat ziet
BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
stream of Eurosport of BBCquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een slap gelul zeg allemaal. Laat die atletiek zien.
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...quote:
Blijkt wel ja, maar goed, zijn genoeg alternatieven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...
Geen Nederlanders, zal wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek wordt toch altijd door de NOS als iets minderwaardig gezien...
quote:
Live sport hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Live sport hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel beeld, maar eerst nog even: tromgeroffel...................herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
dacht dat dameshorden lager waren dan herenhordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
horden bij zvenkamp zijn toch lager dan bij de echte 100 horden? vergeten de analytici dat nou even?
Nee wie is die man naast Ellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
Heeft iemand trouwens al gevraagd wie die man naast Ellen is?
Patrick van Balkomquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
Patrick van Balkom toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef kilon het volgende:
WTF?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
Saladino eruit in de kwalificaties
3 foutsprongen
Leuk tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja die doet zowat een seconde van haar meerkamp-PR af
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
horden bij zvenkamp zijn toch lager dan bij de echte 100 horden? vergeten de analytici dat nou even?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
Je zag hem enorm oppassen in zijn aanloop en dan gaat het nog foutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
Anky huilen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
ow my bad, dacht dus dat er ook bij de zevenkamp verschil werd gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn even hoog hoor, 84 centimer zowel bij de 100 meter horden in de zevenkamp als de 'losse' 100 meter horden. Bij de mannen zijn ze echter 107 cm hoog op de 110 meter horden.
Goedzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
3 foutsprongen
http://nos.nl/video/390073-martina-kwam-voor-goud.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja fragment moet wel ergens zijn
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ow my bad, dacht dus dat er ook bij de zevenkamp verschil werd gemaakt
Gewoon slecht.Als je zo inhoudt en dan nog steeds te ver uitkomt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Je zag hem enorm oppassen in zijn aanloop en dan gaat het nog fout
Verspringen is steeds vaker een aanfluiting in de breedtequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Ericr het volgende:
Kwalificatie van niks trouwens, Frans Maas en Emiel Mellaard hadden hier ook de finale gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |