Ik snap het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zoeken levert honderden van dit soort reacties optwitter:
Er zijn meerdere streams. Eentje apart voor kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik alleen kogels.
Of die Douglas van het turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel aanzoeken Jessica Ennis al heeft gekregen
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16quote:
Kan je dat zo doortrekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Na de eerste dag staat Nadine 89 punten voor op haar PR meerkamp in Götzis na de eerste dag. Forecast van 6387 punten nu
Daarom juist. Al die puistige pubersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dan ben je misschien iets te vroeger bij.. die is namelijk 16
Schwarzkopf wel.quote:
Mhua voor die forecast worden gewoon de resultaten van de PR meerkamp genomen. De ene keer verlies je wat, het andere onderdeel win je wat, maar de PR meerkamp als leidraad is wel zo handig.quote:
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.quote:
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ik bedoel dat ze ook juist de laatste tijd op een paar onderdelen is verbeterd, die ze nu dus al gehad heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op de tweede dag die ze draaide in mei op een zevenkamp, dus dat is wel een aardige voorspelling ja.
Kom op Schippers! Op deze baan moet een kanontijd mogelijk zijn!
Ken je die uitspraak van Martina daarover nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Baan 2 vind ik dan weer wat jammer, maar goed......laat haar mijn tegendeel maar bewijzen
5 doet alleen kogelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er verschil tussen stream 2 en 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |