Het begint hier ook steeds meer te kriebelenquote:
Ga je nog iets specifieks schieten dit jaar? Je deed in het verleden toch ook interviews? Of was jij dat niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het grote wachten op m'n passen is begonnen
Ja portretten en wat live dingen. Ben vrij om te bewegen dus probeer veel portretten te doen en wat minder live. Maar goed de ervaring leert dat ik uiteindelijk ook weer van podia naar podia slenter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ga je nog iets specifieks schieten dit jaar? Je deed in het verleden toch ook interviews? Of was jij dat niet?
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seedsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De donderdag is al jaren mijn meest beschonken dag. Eigen meegenomen berenburg. Soms wel 1,5 liter (plus een paar blikjes bier)... auw...
Haha standaard vrijdagochtend kopfschmerzen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seeds
Ja, die kater op vrijdag is wel klote. Maar helaas, het zal dit jaar niet beter worden. Dit jaar gaat er een vriend mee die thuis een drankkast heeft met meer dan 100 verschillende dranken, en hij wil ook in de tent keuze hebben. Dus dat zal wel cocktails drinken worden op de camping.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seeds
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Campingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die kater op vrijdag is wel klote. Maar helaas, het zal dit jaar niet beter worden. Dit jaar gaat er een vriend mee die thuis een drankkast heeft met meer dan 100 verschillende dranken, en hij wil ook in de tent keuze hebben. Dus dat zal wel cocktails drinken worden op de camping.
Dat mag niet zonder vergunning hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Camping?
Vorig jaar had onze buurman op Lowlands zijn eigen tent ondergekotst![]()
ook lekker als je daar nog 3 dagen in moet slapen
![]()
Ik twijfel zelf ook nog wat voor drank ik meeneem. Liever iets wat lauw ook smaakt.
Inderdaad, anders staan er zo wat Poolse security gasten die even vakkundig het drank van de camping verwijderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag niet zonder vergunning he
Lauwe BaCoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Camping?
Vorig jaar had onze buurman op Lowlands zijn eigen tent ondergekotst![]()
ook lekker als je daar nog 3 dagen in moet slapen
![]()
Ik twijfel zelf ook nog wat voor drank ik meeneem. Liever iets wat lauw ook smaakt.
Neem wat beter weer mee, hier nog steeds dikke wolken en regen. 14 daagse voorspelling ook niet veel beters....quote:
Hartstikke makkelijk. Probeer wel even het opvouwen een paar keer voor je het maandagochtend met een kater moet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Breuls het volgende:
Ik twijfel nog of ik m'n tent-met-stokken na een jaar of zes eens ga vervangen door zo'n Quechua tentje, want die zijn wel handig.
Iemand hier ervaring met die dingen?
Uitklapppen gaat prima !!! Binnen 10 seconden klaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Breuls het volgende:
Ik twijfel nog of ik m'n tent-met-stokken na een jaar of zes eens ga vervangen door zo'n Quechua tentje, want die zijn wel handig.
Iemand hier ervaring met die dingen?
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Probeer wel even het opvouwen een paar keer voor je het maandagochtend met een kater moet doen
Hehe, moet je eigenlijk ook een schildpadmotief op de verpakking schilderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.
True, maar wel 10x zo makkelijk als mijn tipi van 25kg op een gammel steekwagentjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.
Goeie bodem wel, maar niet echt een kuip. Verder kunnen ze prima tegen een flinke lading wind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Breuls het volgende:
Ja, daar zag ik al een filmpje van.
Maar zijn ze meer of minder stabiel dan een stokkentent? Of merk je dat niet echt? En bijvoorbeeld als het regent, hebben ze een beetje goeie bodem enzo?
Overdrijven is ook een vak. Een tent van 25k..is dat ding van steen gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar wel 10x zo makkelijk als mijn tipi van 25kg op een gammel steekwagentje
4 meter doorsnee, 3 meter hoog, gemaakt van goed katoenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Een tent van 25k..is dat ding van steen gemaakt ofzo?
Zolang jij niet in een kuil gaat staan, overleefd een quesqua het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Breuls het volgende:
Hm, mijn stokkentent heeft wel een soort van kuip idd. Die staat wel een paar centimeter omhoog, zegmaar...
Wel de enige die de originele verkoopt ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat doe ik sowieso niet.
Is Decathlon de enige die die dingen verkoopt?
Decathlon is de fabrikant zelfs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel de enige die de originele verkoopt ja.
Ik dacht dat Quechua dat was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Decathlon is de fabrikant zelfs.
Decathlon is de opdrachtgever oid. Heb voor school een project moeten uitvoeren voor Decathlonquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik dacht dat Quechua dat was.
Maar ik zie nu dat 't zusterbedrijven of zoiets zijn. Grappig.
Hahaha, geweldige opmerking! Ik denk dat ik de mijne ook op mijn rug prop als ik naar de camping loopquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Skrillexquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, daar zit het overgebleven geld ook al niet in
Trouwens, ik las toch dat Foo Fighters zelf gevraagd hadden of ze mochten spelen?
Nou, dan denk ik ook niet dat het daaraan opgegaan is. Waaraan dan wel?
Als ze zichzelf aanbieden wil dat waarschijnlijk niet zeggen dat het goedkoop is. Misschien wel iets goedkoper dan pinkpop omdat ze het nu combineren met pukkelpop vanwege die ramp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, daar zit het overgebleven geld ook al niet in
Trouwens, ik las toch dat Foo Fighters zelf gevraagd hadden of ze mochten spelen?
Nou, dan denk ik ook niet dat het daaraan opgegaan is. Waaraan dan wel?
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.quote:
gewoon doen, krijg je echt geen spijt van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
Snap ik. Van Eerdenburg had inderdaad een goedmakertje beloofd. Ik ben Foo Fighters sowieso meer dan beu, die treden zo verrekte vaak op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.
Foo Fighters is dan wel weer aan de prijs, normaal gesproken.
Maar Skrillex is al belachelijk vroeg geboekt (paar maanden na LL vorig jaar), dus is denk ook niet dat het 'm daarin zit.
Ik ben hier trouwens alleen maar benieuwd naar omdat v Eerdenburg daar zelf vorig jaar mee kwam aanzetten.
Yep, gewoon doen! Heb er nog niet in geslapen maar ik denk niet dat het een straf wordt hehe. Okee, ik heb dan ook twee luchtbedden gekocht want ik wil niet op de grond liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
Ik vind het 3x niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]Album is goed. Terechte hype is terecht.
Ik zou het persoonlijk meer onder soul/r&b schalen. Maar dat ben ik. Het hipster noemen is enigszins bekrompen, maar ik vergeef het je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind het 3x niks![]()
Ben zoiezo niet van de Hip(ster) Hop
Maar ieder zijn ding
de hamburgers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verassing van het jaar" gaat worden?
die zijn al jaren niet meer wat het geweest isquote:
Ik ga voor Nicolas Jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verrassing van het jaar" gaat worden?
Ik zet in op Cloud Nothings!
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Neem wat beter weer mee, hier nog steeds dikke wolken en regen. 14 daagse voorspelling ook niet veel beters....
Black Keys heb ik ook hoge verwachtingen vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik zit op dit moment The Black Keys te zingen
Thanks maar het kan me toch echt niet boeien deze nummers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Paardindewei het volgende:
Mijn favoriete nummer van het album is toch wel Super Rich Kids met Earl als rappert erbij. En Pyramids is toch ook wel erg tof. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo meega in de hype dat ik het een meesterwerk vind, maar er staan voor mij genoeg nummers op om het fijn album te vinden.
Thinkin bout you.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Paardindewei het volgende:
Mijn favoriete nummer van het album is toch wel Super Rich Kids met Earl als rappert erbij. En Pyramids is toch ook wel erg tof. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo meega in de hype dat ik het een meesterwerk vind, maar er staan voor mij genoeg nummers op om het fijn album te vinden.
Rizzle Kicks is er nog. Verder zou ik het ook zo snel niet weten. Vorig jaar hadden ze met The Roots, OFWGKTA en Q-Tip toch aansprekender namen op dat gebied. Bijzonder spijtig dat die laatste had afgezegd alleen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks maar het kan me toch echt niet boeien deze nummers.
Er staat dit jaar zoiezo geen internationale hip hop dit jaar ? Of mis ik iets ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]Dat klonk goed, je kan het terugluisteren op 3fm
Proficiat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En voor de mensen die er niks van snappen: Weezerbutler en ik hebben zojuist kaarten voor Lowlands gewonnen op 3FM![]()
![]()
Ik had er nog een nodig voor mijn vriend dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat.Had je nog geen kaarten of zijn deze dubbel op?
Ok, leuk. Wat moest je doen om ze te winnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had er nog een nodig voor mijn vriend dus dat komt mooi uit
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, leuk. Wat moest je doen om ze te winnen?
Okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoorden
Dit was mijn tweede keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OkBen er ook al eens op geweest, wel grappig om te horen hoe dat nu echt werkt achter de schermen met die gesprekjes e.d.
En ben je er al uit welke camping het wordt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was mijn tweede keerHeb ook een keer in de Coen en Sander Show kaarten voor het Songbird Festival gewonnen. Alleen was ik toen uiteindelijk ziek die dag dus ben ik niet gegaan
Waarschijnlijk camping 2 en anders 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ben je er al uit welke camping het wordt?
Dat zou ik nooit durfen geloven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Teveel concurrerende festivals tegenwoordig ?
Cloud Nothings is live geweldig, veel intenser dan de plaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verassing van het jaar" gaat worden?
Ik zet in op Cloud Nothings!
El-P en vooral Schoolboy Q waren heel goed geweest voor dit jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Rizzle Kicks is er nog. Verder zou ik het ook zo snel niet weten. Vorig jaar hadden ze met The Roots, OFWGKTA en Q-Tip toch aansprekender namen op dat gebied. Bijzonder spijtig dat die laatste had afgezegd alleen.
in dat genre zou ik eerder op boy&bear inzetten. die blijven tot heden bbehoorlijk onder de radarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Cloud Nothings is live geweldig, veel intenser dan de plaat.
Maar ze hebben al behoorlijk veel aandacht gehad en zijn in dat opzicht voor de critici misschien niet zo'n verrassing.
Of Monsters and Men is een band die hier (in de UK) nu heel hard gaat. Ik weet niet hoe groot die in Nederland zijn, maar dat kan ook wel eens een doorbraak zijn voor het Mumford-publiek.
M'n 1e Lowlands had ik er ook zo 1, daar kon ik echt net in, die had boven een soort ventilatierooster zitten, lag ik een jointje te roken in m'n tent, kwam de rook eruit via dat roostertje, was net een schoorsteen van buiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me trouwens af, soms zie je van die mensen liggen in van die "tentjes" waar je mee je voeten buiten boort hangtHoe kun je daar godsnaam in slapen? Zullen waarschijnlijk ook de 24/7 partyhardy's zijn
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoorden
Ze heeft al mooi weer genoeg, 30 graden + in Spanje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!
Wil je mssn ook even zingen voor mooi weer?
Yep dat waren wijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!
Wil je mssn ook even zingen voor mooi weer?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.
Foo Fighters is dan wel weer aan de prijs, normaal gesproken.
Maar Skrillex is al belachelijk vroeg geboekt (paar maanden na LL vorig jaar), dus is denk ook niet dat het 'm daarin zit.
Ik ben hier trouwens alleen maar benieuwd naar omdat v Eerdenburg daar zelf vorig jaar mee kwam aanzetten.
Weet niet of Skrillex zo goedkoop isquote:Tiësto 's werelds meest lucratieve dj
Tiësto is 's werelds best verdienende dj. De Nederlander verdiende het afgelopen jaar 22 miljoen dollar, berekende het Amerikaanse zakenblad Forbes. Tiësto blijft zijn collega's ruimschoots voor. Skrillex volgt met vijftien miljoen op de tweede plek.Tiësto, die eigenlijk Tijs Verwest heet, verdient per avond gemiddeld 250 duizend dollar. Dat rekende Forbes uit met behulp van gegevens van onder meer concertorganisaties. Naast Skrillex laat Verwest ook onder meer Swedish House Mafia, David Guetta en Deadmau5 achter zich.
Tiësto is niet de enige Nederlander die zich volgens Forbes tot de meest lucratieve dj's mag rekenen. Ook Afrojack haalde de top tien, met negen miljoen dollar staat Nick van de Wall op de negende plek. Daarmee verdient Van de Wall minder dan Jersey Shore-ster Pauly D. Hij draaide elf miljoen dollar bij elkaar.
Vroeger gingen de poorten volgens mij pas om 6 uur 's avonds open, dat is elk jaar wat eerder geworden. De echte openingstijd wordt nooit gezegd omdat dan nog meer mensen eerder gaan, maar een uur of 2 is geloof ik de standaardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Je bedoeld neem ik aan het festivalterrein op vrijdag. Ja, dat is elk jaar gewoon kut. En vorig jaar hadden ze gewoon een extra smoes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik doelde inderdaad op de Vrijdag ja.
Op Donderdag in de rij staan is niet zo heel erg.
Tijd: 20:47quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.
We hadden een sterk vermoeden dat ze The black keys zouden vragen aangezien de dag ervoor Foo Fighters al waren gevraagd. Het spel was ons ook al bekend want de avond ervoor was het hetzelfde maar ze deden alsof het helemaal nieuw wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tijd: 20:47
Uitzending: 23:35
Rabbering: Dit hebben we echt niet van tevoren gezegd hoor!
Ik wil een uitleg
Oh sorry ja ik dacht dat het over de donderdag ging. Ik ben op vakantie een beetje het besef van dagen kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Majo heeft het over de opening van de camping op donderdag.
Doen ze niet. 13:00 (of later) gaat het terrein open. Ze zijn die ochtend nog heel druk bezig. En voor ze het opengooien moet alles en iedereen klaar staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel lastig Cloud Nothings kijk ik erg naar uit.
Beter gooien ze het terrein gewoon lekker op tijd open (uurtje of 11) zodat mensen het terrein kunnen verkennen, ergens lunchen, even wat drinken etc.
Ik kom ook donderdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef MaJo het volgende:
Of je gaat gewoon al op de donderdag, dan weet je zeker dat je op tijd bentsowieso de voorpret op donderdag
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Vorig jaar stond ik er ook rond 12:30 geloof ik, en toen ook The Wombats gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Als je om 13:00 (opening festivalterrein) aan komt wandelen bij de ingang, ben je echt niet een half uur later in de Alpha. Al jaren niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Ja, ik ook. Al was het gewoon een spitsmomentje, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.
Vorig jaar ging het ruim na 13:00 open omdat ze allerlei windvangers weg moesten halen ivm Pukkelpop. Dat in combi met de zeer strenge controle op vrijdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:50 schreef Luni het volgende:
[..]
M'n 1e Lowlands had ik er ook zo 1, daar kon ik echt net in, die had boven een soort ventilatierooster zitten, lag ik een jointje te roken in m'n tent, kwam de rook eruit via dat roostertje, was net een schoorsteen van buiten.
Het stond zelfs vast tot bijna halverwege de brug...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Het stond letterlijk helemaal vol tot aan het gras bij de bomenrij
Of ben jij gewoon erg goed in rijen?
Zoals nu al een paar keer gezegd is kwam dat omdat de ingang later openging ivm het Pukkelpop drama. Dat is nooit eerder gebeurd dus vandaar dat er nooit eerder zo'n lange rij heeft gestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op vrijdga nooit problemen gehad met het festival terrein op komen, alleen die inham staat vol. Even wachten. Vorig jaar stond echt heel de camping straat vol. Nooit gezien, altijd op tijd geweest bij opening. Behalve vorig jaar.
Geen idee, maar toen ik er stond, was er geen verschil met andere jaren. Heb er wel eens langer gestaan. Was echt hooguit een kwartier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Het stond letterlijk helemaal vol tot aan het gras bij de bomenrij
Of ben jij gewoon erg goed in rijen?
Zoals je hier merkt, de verhalen zijn nogal wisselend. Ik deel puur mijn ervaring dus eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals nu al een paar keer gezegd is kwam dat omdat de ingang later openging ivm het Pukkelpop drama. Dat is nooit eerder gebeurd dus vandaar dat er nooit eerder zo'n lange rij heeft gestaan
Je gaat zeker door een veteranen ingangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ja, jullie mogen best achter mij aan lopen dit jaar, hoor.
Klopt, de ingang voor Nam Vets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je gaat zeker door een veteranen ingang?
Beetje mosterd na de maaltijd, maar mocht je weer in die situatie komen, gewoon even stukje teruglopen en bij camping 6 (caravancamping) het terrein op lopen. Van camping 6 kun je naar 5 lopen en daar wordt je dan gecontroleerd op je bandje (of ja, er staat een beveiliger die even snel kijkt of je een bandje om hebt). Afgelopen jaren daar nooit een lange rij gezien zoals wel het geval is bij de hoofdingang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vorig jaar ook van alles gemist op de vrijdag omdat we toen 's ochtends iets uit de auto zijn gaan halen. Toen moesten we gewoon weer een paar uur in de rij staan voor de poort terwijl we gewoon al onze bandjes haddenik snap niet dat ze daar niet een aparte rij voor maken. Heb je donderdag al een paar uur in de rij gestaan, mag je vrijdag weer
Overijverige beveiliging.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meegenomen voor steekproef..? Voor wat? Bukken voor de beveiliging of je geen drugs bij je hebt...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar:
half 1 biertjes gehaald bij campingwinkel
1 biertje gedronken op camping
Met BVO naar de poort
BVO op voor de poort
Na de poort meegenomen voor steekproef(naja, steekproef, ik lijk wel elk jaar aan de beurt)fouilleersessie
Nog ruim op tijd bij de India voor Fucked Up
Maandag: lees dingen over oponthoud op de vrijdag bij de poort
Lijkt erop dat Skrillex echt wel genoeg krijgt voor zijn shit.quote:New Forbes list tracks cash raked in by "Electronic Cash Kings"
With dance music booming enough to get its own new category at MTV's VMAs, EDM has reached Forbes' radar. The financial mag has done an investigation into how much DJs are raking in, ranking Dutch-born Tiësto, who has earnings of $22 million and commands an average nightly gross of $250,000, at the top of the list. Next up is Skrillex, whose earnings land in the $15 million range, followed closely by the Swedish House Mafia, who are entering their hiatus on top this year with $14 million in earnings (maybe they should reconsider calling it quits). Skrillex and Tiësto also made Forbes' Celebrity 100 countdown.
Joh, lees dit topic eens terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Skrillex echt wel genoeg krijgt voor zijn shit.
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, ok. Maar ik vind het wat lafjes om al dat geld te steken in de favoriete artiest van zoontje van Eerdenburg en een band die zelf belt of ze kunnen komen spelen.
Of course you didquote:
Dan zie je er net zo crimineel als mij uit, dat heb ik ook al een paar keer gehad, vooral mijn wiet hoeveel is dat en dan draai ik het bakje om en staat er op de verpakking dat het 2.8 gram is dan mag ik weer door, ik doe altijd wel extra traag zodat ze minder mensen kunnen controleren op een dag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bukken nog net niet, maar fouilleren, zakken en portefeuille leegmaken. Heb ik zeker al 4 keer gehad op Lowlands.
En je vergat fouilleersessie bold te maken
Dat wisselende valt dus wel mee, aangezien noobie blijkbaar de enige is die er geen last van heeft gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zoals je hier merkt, de verhalen zijn nogal wisselend. Ik deel puur mijn ervaring dus eenis niet nodig. Fijn weekend
Dat heb ik uiteraard ook geprobeerd maar dat werkt alleen als je verder geen spullen bij je hebt. Wij hadden een tas uit de auto gepakt en dan mag je mooi weer achteraan aansluitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Ashen het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar mocht je weer in die situatie komen, gewoon even stukje teruglopen en bij camping 6 (caravancamping) het terrein op lopen. Van camping 6 kun je naar 5 lopen en daar wordt je dan gecontroleerd op je bandje (of ja, er staat een beveiliger die even snel kijkt of je een bandje om hebt). Afgelopen jaren daar nooit een lange rij gezien zoals wel het geval is bij de hoofdingang.
ik stond om half 1 in de rij en was gewoon op tijd voor de openingact.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wisselende valt dus wel mee, aangezien noobie blijkbaar de enige is die er geen last van heeft gehad
En ik bedoelde het niet lullig, het viel me alleen op dat iedereen hetzelfde verteld terwijl de reden nu wel bekend is
En een fijn weekend gaat wel lukken hier met 30+ gradenHoe is het bij jullie?
Echt waar? Dan hebben wij waarschijnlijk mazzel gehad. Ook goed om even te onthouden dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard ook geprobeerd maar dat werkt alleen als je verder geen spullen bij je hebt. Wij hadden een tas uit de auto gepakt en dan mag je mooi weer achteraan aansluiten
Verschilt heel erg van tijd en dag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
DIt word mijn derde keer Lowlands(08,10,12) en nu zag ik in de FAQ van Lowlands.nl dit staan:
"Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen"
Normaal ben ik altijd met de trein gegaan en sleepte ik al mijn zooi in één keer mee. Maar ik ga nu met de auto en op Pinkpop lopen we altijd wel meer dan 1 keer van parkplaats naar de camping. Mijn vraag in hoeverre word hier echt naar gekeken?
Ohh, dat valt mee. Sowieso bij Lowlands niet van die praktijken dat je eruit gepikt kan worden om met oom agent mee te lopen en je te ontkleden? (Ja, gebeurd echt!)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bukken nog net niet, maar fouilleren, zakken en portefeuille leegmaken. Heb ik zeker al 4 keer gehad op Lowlands.
Een vriend van ons moest mee naar het bureau omdat hij 'verdachte' pillen bij zich had. Dat waren malariapillen die nog van zijn reis in zijn toilettas zaten maar maak dat de politie maar eens wijsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:42 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Ohh, dat valt mee. Sowieso bij Lowlands niet van die praktijken dat je eruit gepikt kan worden om met oom agent mee te lopen en je te ontkleden? (Ja, gebeurd echt!)
Vorige keer (2009) niks van controles meegekregen, ook bagage werd bij ons totaal niet gecheckt.
Dat zou wel een hele makkelijke manier zijn om 'snoepjes' mee naar binnen te smokkelen.. Trappen ze vast niet inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van ons moest mee naar het bureau omdat hij 'verdachte' pillen bij zich had. Dat waren malariapillen die nog van zijn reis in zijn toilettas zaten maar maak dat de politie maar eens wijsnadat de pillen gechecked waren op het bureau mocht hij weer terug.
Moraal van het verhaal: als je medicijnen meeneemt zorg dan dat ze in het originele doosje zitten
Het liefst ook nog in de strip natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:05 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele makkelijke manier zijn om 'snoepjes' mee naar binnen te smokkelen.. Trappen ze vast niet in
Mijn vriend zijn medicatie was ook erg interessant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van ons moest mee naar het bureau omdat hij 'verdachte' pillen bij zich had. Dat waren malariapillen die nog van zijn reis in zijn toilettas zaten maar maak dat de politie maar eens wijsnadat de pillen gechecked waren op het bureau mocht hij weer terug.
Moraal van het verhaal: als je medicijnen meeneemt zorg dan dat ze in het originele doosje zitten
in je tent tot je nemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:19 schreef vault_tec het volgende:
Iemand tips voor het mee nemen van drugs van camping naar muziek terrein?!
Ik ga niet 2/3 pillen in 1 keer in nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je tent tot je nemen
Probeer het te verstoppen in bellenblaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga niet 2/3 pillen in 1 keer in nemen.
Gewoon veilig in je onderbroek, 9 van de 10 keer zal je niet gecontroleerd worden als je het festivalterrein op gaat, maar ik zou het risico niet nemen. En als je het festivalterrein op bent het niet gelijk uit je onderbroek willen halen, er staan een hoop stillen 20 meter bij de ingang vandaan die juist daar op controleren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:19 schreef vault_tec het volgende:
Nee, ik ben eerder gecontroleerd. (lees even terug) alleen had ik toen geen drugs bij mij. Gast die mij toen controleerde deed het heel goed waardoor ik homofiele opmerkingen ging maken. Vond die niet leuk, hield op en kon ik weer weg. Maar als ik weer zo iemand heb dan maakt het volgens mij niet uit waar ik het stop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Gewoon veilig in je onderbroek, 9 van de 10 keer zal je niet gecontroleerd worden als je het festivalterrein op gaat, maar ik zou het risico niet nemen. En als je het festivalterrein op bent het niet gelijk uit je onderbroek willen halen, er staan een hoop stillen 20 meter bij de ingang vandaan die juist daar op controleren.
Inderdaad, ik wacht altijd tot ik minimaal 50 meter van de ingang ben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Gewoon veilig in je onderbroek, 9 van de 10 keer zal je niet gecontroleerd worden als je het festivalterrein op gaat, maar ik zou het risico niet nemen. En als je het festivalterrein op bent het niet gelijk uit je onderbroek willen halen, er staan een hoop stillen 20 meter bij de ingang vandaan die juist daar op controleren.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gast die mij toen controleerde deed het heel goed waardoor ik homofiele opmerkingen ging maken.
Man was super nerveus en had het totaal niet naar zijn zin. Echt een type homofoob/anabole slikker. Toen ik zei dat ik het wel lekker vond kon ik weer gaanquote:
Dat zijn hooguit bicurious opmerkingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Man was super nerveus en had het totaal niet naar zijn zin. Echt een type homofoob/anabole slikker. Toen ik zei dat ik het wel lekker vond kon ik weer gaan
als hij er dit jaar weer isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn hooguit bicurious opmerkingen.
Had had je toch echt op cavity-search aan moeten sturen.
wat dacht je van gewoon niet? Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:19 schreef vault_tec het volgende:
ja pappa.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon niet? Nergens voor nodig.
Dat bepaalt iedereen lekker zelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon niet? Nergens voor nodig.
Daar voelen ze ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:02 schreef mr-green het volgende:
gewoon alles verstoppen tussen je bovenste rand van je boxer
Mensen die in termen van 'verboden' denken moeten eens met een psycholoog praten. Lekker je morele kader beperken tot het wetboekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mensen die een verboden substantie nodig hebben om plezier te hebben moeten eens nodig met een psycholoog gaan praten.
Goh laten we die discussie weer eens voerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mensen die een verboden substantie nodig hebben om plezier te hebben moeten eens nodig met een psycholoog gaan praten.
Dus als ik dronken rond loop om het naar mijn plezier te hebben dan is het wel goed? Tevens verhoogt het de mate waarin ik plezier beleef. Heb het sowieso wel naar mijn zin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Doe het altijd achter m'n ballen, daar vinden ze het nooit. Ooit 1x zeer grondig gefoulieerd, het zat achter m'n ballen niks gevonden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerder gecontroleerd. (lees even terug) alleen had ik toen geen drugs bij mij. Gast die mij toen controleerde deed het heel goed waardoor ik homofiele opmerkingen ging maken. Vond die niet leuk, hield op en kon ik weer weg. Maar als ik weer zo iemand heb dan maakt het volgens mij niet uit waar ik het stop.
Want? Wat is je probleem? Denk je dat 100 pillen mee naar binnen smokkel ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drukqs, prima.
Maar mensen die dingen achter hun ballen gaan plakken moeten echt eens met een psycholoog gaan praten.
Ik denk dat 95% van de mannen tijdens festivals het daar stopt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drukqs, prima.
Maar mensen die dingen achter hun ballen gaan plakken moeten echt eens met een psycholoog gaan praten.
Deze post zit heel erg vol met waarhedenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Mensen die in termen van 'verboden' denken moeten eens met een psycholoog praten. Lekker je morele kader beperken tot het wetboek
Ditquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Mensen die in termen van 'verboden' denken moeten eens met een psycholoog praten. Lekker je morele kader beperken tot het wetboek
As i said, dat gaat niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
Of gewoon op de camping naar binnen werken.
Je hapt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Want? Wat is je probleem? Denk je dat 100 pillen mee naar binnen smokkel ofzo?
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Even wat anders. Heeft iemand ooit z'n ID moeten laten zien bij het afgeven van zijn of haar kaartje?
ik wel paar jaar geledenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.
Ja vorige keer moest iedereen zijn ID laten zien die bij mij in de rij stond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Even wat anders. Heeft iemand ooit z'n ID moeten laten zien bij het afgeven van zijn of haar kaartje?
2010 werd er gecontroleerd op idquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.
Vorig jaar was dat wel zo. En ik las in een tweet (over het overnemen van een kaartje) dat het dit jaar ook zo is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat wel zo. En ik las in een tweet (over het overnemen van een kaartje) dat het dit jaar ook zo is.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.
En dat is niet zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik dacht dat hij bedoelde dat ze de naam op de kaart gaan vergelijken met je id
Maak je geen zorgen, geldig kaartje = toegang tot het festival.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.
Is nergens voor nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dikketroela het volgende:
Ja precies, dat wilde ik even weten, want ik heb dus 2 kaartjes op mijn naam staan (voor mij -ben een meisje btw @ kikooooooo- en vriendje) maar vriendje gaat niet meer wegens geldgebrek dus ik moet 1 kaartje uit m'n pdf slopen om te verkopen. En ik vroeg me af of het dan nodig was om een kopie van m'n paspoort aan diegene mee te geven, maar dat is dus niet nodig...? (ik heb ook geen scanner, dus het zou dan ook enigszins een probleem worden)
En wat wordt dit jaar de kleur van het bandje...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hele ID-check is alleen om de kleur van het bandje te bepalen.
Ja, dat hangt dus van je Identiteitskaart afquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
En wat wordt dit jaar de kleur van het bandje...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat hangt dus van je Identiteitskaart af
quote:
Wiet/hasj is toegestaan, geloof max. 5 gr. pp. Verstoppen lijkt me dus niet nodig (mits je meer bij je hebt natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:40 schreef mr-green het volgende:
Ik neem alleen wat blowtjes. En een blokje hasj is echt zo verstopt. Pakken ze het af dan heb ik nog wel een deel op de camping liggen
Als het wordt afgepakt voordat ik de camping opga.. Tja jammer dan. Dan is het pech!
Ik heb dezelfde discussie met m'n vriendin. Ik wil lekker met de auto, net als voorgaande jaren en gezelligheid op de dijk - zij wil met het ov, want lekker snel..quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:02 schreef Gitaarmat het volgende:
we komen er met onze groep niet echt uit of we met ov of de auto gaan.
qftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
ov is niet zo heel veel sneller denk ik hoor.. proppen in zon pendelbus ect. en je moet op de terugweg ook weer met het ov.. stinkende mensen, in diezelfde bus. Ik zou liever met de auto gaan denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde discussie met m'n vriendin. Ik wil lekker met de auto, net als voorgaande jaren en gezelligheid op de dijk - zij wil met het ov, want lekker snel..![]()
Ik zag dat Alt-J op 3fm album vd week is. Nog even wat promo voor LL begint waarschijnlijk, zal wel druk worden in die tent.
Dat laatste hebben we vorig jaar gedaan. Toen afgezet bij Walibi, dat ging top moet ik zeggen. Terug met het ov was ook snel, wat LatonOne zegt. Heen met het ov lijkt mij niet zo fijn (nooit gedaan)quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ov is niet zo heel veel sneller denk ik hoor.. proppen in zon pendelbus ect. en je moet op de terugweg ook weer met het ov.. stinkende mensen, in diezelfde bus. Ik zou liever met de auto gaan denk ik.
of nog beter, zorg dat je wordt afgezethebben wij vorig jaar ook gedaan en scheelt een hoop tijd, en je kan veel dichter bij het terrein worden afgezet dan de parkeerplaats
scheelt een hoop gesjouw
Niet mijn ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik snap dat nooit waarom zou je tijdens LL naar walibi willen
Mijn donderdag ritueel was eigenlijk altijd in de rij biertjes drinken, tentje opzetten, biertjes drinken en dan de 24 uurs tent in... heb geen idee wanneer die open ging maar ik heb op LL eigenlijk nergens tijd om naar walibi te gaan....quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet mijn idee![]()
Maar we kunnen gratis naar binnen en mijn vrienden willen even kijken ipv op de camping rondhangen op donderdag.
Want in de middag is de 24 uurs tent toch niet open?
+1quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn donderdag ritueel was eigenlijk altijd in de rij biertjes drinken, tentje opzetten, biertjes drinken en dan de 24 uurs tent in... heb geen idee wanneer die open ging maar ik heb op LL eigenlijk nergens tijd om naar walibi te gaan....kwa drank is de donderdag trouwens wel altijd mijn ergste dag en dan de rest van het festival bijkomen
Wij zijn ook met 9 man maar als ik iets wil zien, ga ik daar heen. We spreken na bepaalde acts weer op een centrale plek af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:53 schreef indiaantje89 het volgende:
We zijn uiteindelijk met 8 man daar, dan moet je ook niet te moeilijk doen als de rest iets anders wiltIk maak er geen probleem van, ik vind alles best
Dus als de hele groep het meer in springt ga jij er achteraan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ook nietmja je bent met een groep en dan krijg je dat soort dingen helaas. Zo wil ik als enige van onze groep liever Wilco zien dan Foo Fighters. Maarja het is niet anders
![]()
Ik ga me vast en zeker vermaken.
Ik ga ook liever met vrienden naar een act, omdat iets samen beleven veel leuker is dan alleen. Maar als ik een bepaalde act écht wil zien dan ga ik daar gewoon alleen heen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Jezus overdrijven is ook een vak![]()
Ik neem aan dat jullie in de vrienden groep ook niet overal een probleem van maken ? Ik zie zelf liever een act met mijn vrienden (die ik ook gewoon heel goed vind) dan dat ik alleen in een halve lege India tent moet gaan staan bij Wilco.
Maar goed zo denk ik eroverHeb er zelf geen probleem mee!
Dat klopt, maar er staan vanaf 't Harde station toch wel taxi's al tegen die tijd? En anders bellen we wel een taxi bedrijfje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ja.
Wij zijn meestal om 10 uur op de dijk en dan staan er nog heel weinig auto's, maar wel heel veel mensen.
Overigens vroeg komen met het OV heeft geen zin, pendelbussen gaan pas rijden als de campings open zijn.
wij wachten altijd tot de laatste pendelbussen en dan nog zien we enorme files in de weiquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Luni het volgende:
Heb die wachtrij voor de pendelbussen op maandagochtend wel eens gezien, weet niet of dat zo snel is.......
Als je met de auto gaat is het verstandig je auto op zondagmiddag wat dichter bij de uitgang te zetten, dan kom je wat makkelijker weg. Als je midden op dat veld staat is het een drama.
Wij gaan altijd met een caravan, dan kom je vrij makelijk weg.
Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Fluctuate het volgende:
Zat me ineens af te vragen; iémand staat als eerste in de rij op de dijk te wachten. Om welke tijd komen die mensen aan, de nacht ervoor al ofzo...?
Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.
Moet je bij zo'n fouilleersessie ook je schoenen en sokken uitdoen eigenlijk of mag je die gewoon aanhouden? En in je kruis mogen ze ook niet fouilleren toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaan. Lekker biertjes drinken en met je halfbezopen kop de tent opzetten
. Daarna voor de tent zitten en lekker verder gaan met biertjes drinken
.
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Doe het altijd achter m'n ballen, daar vinden ze het nooit. Ooit 1x zeer grondig gefoulieerd, het zat achter m'n ballen niks gevonden.
Ja die moeten uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd. Tja daar zoeken ze als het goed is niet
![]()
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen
In je doos, in een goed sluitende plastic zakje is de beste plek voor dames. Niet bezuigen op de kwaliteit van het zakje, want anders begint je spul al te bruisen in je doos en dan val je voor de poort zo op omdat je de hele tijd jezelf aan't krabben bent. En als het "that of the month" is zou ik niet daar stoppen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd. Tja daar zoeken ze als het goed is niet
![]()
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij lezen ze bij Geen Stijl hier mee.
True, maar op de dijk met weet ik hoeveel blije mensen omdat Lowlands weer gaat beginnen maakt het net iets tofferquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat?
Wat een verschrikkelijk medium is het toch ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij lezen ze bij Geen Stijl hier mee.
Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Fluctuate het volgende:
Naar mijn idee gaat op Lowlands het publiek ook wat verantwoordelijker om met drugs. Zijn er mssn genoeg die het nemen, maar niet dusdanig dat ze helemaal van het padje zijn (uitzonderingen daargelaten). Bij feesten als Defqon is het 'stoer' als je aan je vrienden kunt laten zien dat je wel 5 pillen op kunt. En wat later blijken ze dat dan eigenlijk toch niet te kunnen...
Dat valt ook wel mee. Ik ga bijvoorbeeld ieder jaar naar Thunderdome, nooit ruzie gehad en echt zelden gezien dat mensen te ver gingen met drrugsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ...
Ik hou het ook bij bier (met mate). De Bravo in de nacht is nmm de minst gezellige plek op LL, dus die sla ik sowieso over. Iedereen in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Een rondje door de Bravo lopen in de nacht en je weet hoeveel er gebruikt wordt![]()
Ik hou het verder gewoon bij bier hoor, en houdt het daar prima mee vol
Ik noem express geen hardcore feesten, het is niet mijn soort volk maar de "gabbers" hebben onderling wel respect voor elkaar. Ben vorig jaar nog naar Mysterland geweest en daar voel je gewoon een gedrukte sfeer. Ook een vechtpartij of 3 gezien op 1 dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:20 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Ik ga bijvoorbeeld ieder jaar naar Thunderdome, nooit ruzie gehad en echt zelden gezien dat mensen te ver gingen met drrugs
Dan heb ik niets gezegd, dingen als Mysteryland kom ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik noem express geen hardcore feesten, het is niet mijn soort volk maar de "gabbers" hebben onderling wel respect voor elkaar. Ben vorig jaar nog naar Mysterland geweest en daar voel je gewoon een gedrukte sfeer. Ook een vechtpartij of 3 gezien op 1 dag.
Nog niet meegemaakt iig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Moet je bij zo'n fouilleersessie ook je schoenen en sokken uitdoen eigenlijk of mag je die gewoon aanhouden? En in je kruis mogen ze ook niet fouilleren toch?
En aangezien ik niet in zo'n wereldje zit en graag gezelligheid heb, vind ik het daar niet leuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:06 schreef Fluctuate het volgende:
'Gezellig' kun je het inderdaad niet noemen vind ik. Maar 'niet gezellig' wil niet automatisch zeggen dat het niet leuk is.
De meesten zijn meer aan het genieten in hun eigen wereldje.
Ja, maar minder dan gisteren, toen kreeg het weer nog een 5/6.quote:
Ik hoop op een dikke, modderbad-veroorzakende, hoosbui op vrijdag- of zaterdagmiddag van een uur of driequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar minder dan gisteren, toen kreeg het weer nog een 5/6.
Ja, dat is echt leuk namelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop op een dikke, modderbad-veroorzakende, hoosbui op vrijdag- of zaterdagmiddag van een uur of drie
Hoe kan je nou op regen hopen??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop op een dikke, modderbad-veroorzakende, hoosbui op vrijdag- of zaterdagmiddag van een uur of drie
Wat de F heeft dat in hemelsnaam met autisme te maken???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op regen hopen??Ben je een soort autist ofzo?
HR-fans zijn niet van suikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, doe maar op zondag, plaatselijk bij de Alpha, zodat alle Heideroosjesbezoekers geen kant meer op kunnen en we daar ook weer vanaf zijn.
Oh ja, want dat is wél gezellig....? Doe mij maar gewoon zon. Buitje prima, maar hoosbui van 3 uur.. Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |