Je hapt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Want? Wat is je probleem? Denk je dat 100 pillen mee naar binnen smokkel ofzo?
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Even wat anders. Heeft iemand ooit z'n ID moeten laten zien bij het afgeven van zijn of haar kaartje?
ik wel paar jaar geledenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.
Ja vorige keer moest iedereen zijn ID laten zien die bij mij in de rij stond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Even wat anders. Heeft iemand ooit z'n ID moeten laten zien bij het afgeven van zijn of haar kaartje?
2010 werd er gecontroleerd op idquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol natuurlijk niet. Er staan op donderdag 40.000 man ofzo voor de poort.
Vorig jaar was dat wel zo. En ik las in een tweet (over het overnemen van een kaartje) dat het dit jaar ook zo is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Dikketroela het volgende:
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat wel zo. En ik las in een tweet (over het overnemen van een kaartje) dat het dit jaar ook zo is.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.
En dat is niet zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik dacht dat hij bedoelde dat ze de naam op de kaart gaan vergelijken met je id
Maak je geen zorgen, geldig kaartje = toegang tot het festival.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb 4 kaarten onder mijn naam verkocht. Ook 2 voor mijn vrienden. Alleen die komen pas donderdag avond in verband met hun werk. Terwijl ik smiddags al ga. Hoop dat ze niet gecontroleerd worden anders moet ik daarheen.
Is nergens voor nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dikketroela het volgende:
Ja precies, dat wilde ik even weten, want ik heb dus 2 kaartjes op mijn naam staan (voor mij -ben een meisje btw @ kikooooooo- en vriendje) maar vriendje gaat niet meer wegens geldgebrek dus ik moet 1 kaartje uit m'n pdf slopen om te verkopen. En ik vroeg me af of het dan nodig was om een kopie van m'n paspoort aan diegene mee te geven, maar dat is dus niet nodig...? (ik heb ook geen scanner, dus het zou dan ook enigszins een probleem worden)
En wat wordt dit jaar de kleur van het bandje...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hele ID-check is alleen om de kleur van het bandje te bepalen.
Ja, dat hangt dus van je Identiteitskaart afquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
En wat wordt dit jaar de kleur van het bandje...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat hangt dus van je Identiteitskaart af
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |