Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik doelde inderdaad op de Vrijdag ja.
Op Donderdag in de rij staan is niet zo heel erg.
Tijd: 20:47quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik zit op dit moment The Black Keys te zingen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.
We hadden een sterk vermoeden dat ze The black keys zouden vragen aangezien de dag ervoor Foo Fighters al waren gevraagd. Het spel was ons ook al bekend want de avond ervoor was het hetzelfde maar ze deden alsof het helemaal nieuw wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tijd: 20:47
Uitzending: 23:35
Rabbering: Dit hebben we echt niet van tevoren gezegd hoor!
Ik wil een uitleg
Oh sorry ja ik dacht dat het over de donderdag ging. Ik ben op vakantie een beetje het besef van dagen kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Majo heeft het over de opening van de camping op donderdag.
Doen ze niet. 13:00 (of later) gaat het terrein open. Ze zijn die ochtend nog heel druk bezig. En voor ze het opengooien moet alles en iedereen klaar staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel lastig Cloud Nothings kijk ik erg naar uit.
Beter gooien ze het terrein gewoon lekker op tijd open (uurtje of 11) zodat mensen het terrein kunnen verkennen, ergens lunchen, even wat drinken etc.
Ik kom ook donderdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef MaJo het volgende:
Of je gaat gewoon al op de donderdag, dan weet je zeker dat je op tijd bentsowieso de voorpret op donderdag
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Vorig jaar stond ik er ook rond 12:30 geloof ik, en toen ook The Wombats gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Als je om 13:00 (opening festivalterrein) aan komt wandelen bij de ingang, ben je echt niet een half uur later in de Alpha. Al jaren niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Ja, ik ook. Al was het gewoon een spitsmomentje, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.
Vorig jaar ging het ruim na 13:00 open omdat ze allerlei windvangers weg moesten halen ivm Pukkelpop. Dat in combi met de zeer strenge controle op vrijdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:50 schreef Luni het volgende:
[..]
M'n 1e Lowlands had ik er ook zo 1, daar kon ik echt net in, die had boven een soort ventilatierooster zitten, lag ik een jointje te roken in m'n tent, kwam de rook eruit via dat roostertje, was net een schoorsteen van buiten.
Het stond zelfs vast tot bijna halverwege de brug...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Het stond letterlijk helemaal vol tot aan het gras bij de bomenrij
Of ben jij gewoon erg goed in rijen?
Zoals nu al een paar keer gezegd is kwam dat omdat de ingang later openging ivm het Pukkelpop drama. Dat is nooit eerder gebeurd dus vandaar dat er nooit eerder zo'n lange rij heeft gestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op vrijdga nooit problemen gehad met het festival terrein op komen, alleen die inham staat vol. Even wachten. Vorig jaar stond echt heel de camping straat vol. Nooit gezien, altijd op tijd geweest bij opening. Behalve vorig jaar.
Geen idee, maar toen ik er stond, was er geen verschil met andere jaren. Heb er wel eens langer gestaan. Was echt hooguit een kwartier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Het stond letterlijk helemaal vol tot aan het gras bij de bomenrij
Of ben jij gewoon erg goed in rijen?
Zoals je hier merkt, de verhalen zijn nogal wisselend. Ik deel puur mijn ervaring dus eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals nu al een paar keer gezegd is kwam dat omdat de ingang later openging ivm het Pukkelpop drama. Dat is nooit eerder gebeurd dus vandaar dat er nooit eerder zo'n lange rij heeft gestaan
Je gaat zeker door een veteranen ingangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ja, jullie mogen best achter mij aan lopen dit jaar, hoor.
Klopt, de ingang voor Nam Vets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je gaat zeker door een veteranen ingang?
Beetje mosterd na de maaltijd, maar mocht je weer in die situatie komen, gewoon even stukje teruglopen en bij camping 6 (caravancamping) het terrein op lopen. Van camping 6 kun je naar 5 lopen en daar wordt je dan gecontroleerd op je bandje (of ja, er staat een beveiliger die even snel kijkt of je een bandje om hebt). Afgelopen jaren daar nooit een lange rij gezien zoals wel het geval is bij de hoofdingang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vorig jaar ook van alles gemist op de vrijdag omdat we toen 's ochtends iets uit de auto zijn gaan halen. Toen moesten we gewoon weer een paar uur in de rij staan voor de poort terwijl we gewoon al onze bandjes haddenik snap niet dat ze daar niet een aparte rij voor maken. Heb je donderdag al een paar uur in de rij gestaan, mag je vrijdag weer
Overijverige beveiliging.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meegenomen voor steekproef..? Voor wat? Bukken voor de beveiliging of je geen drugs bij je hebt...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar:
half 1 biertjes gehaald bij campingwinkel
1 biertje gedronken op camping
Met BVO naar de poort
BVO op voor de poort
Na de poort meegenomen voor steekproef(naja, steekproef, ik lijk wel elk jaar aan de beurt)fouilleersessie
Nog ruim op tijd bij de India voor Fucked Up
Maandag: lees dingen over oponthoud op de vrijdag bij de poort
Lijkt erop dat Skrillex echt wel genoeg krijgt voor zijn shit.quote:New Forbes list tracks cash raked in by "Electronic Cash Kings"
With dance music booming enough to get its own new category at MTV's VMAs, EDM has reached Forbes' radar. The financial mag has done an investigation into how much DJs are raking in, ranking Dutch-born Tiësto, who has earnings of $22 million and commands an average nightly gross of $250,000, at the top of the list. Next up is Skrillex, whose earnings land in the $15 million range, followed closely by the Swedish House Mafia, who are entering their hiatus on top this year with $14 million in earnings (maybe they should reconsider calling it quits). Skrillex and Tiësto also made Forbes' Celebrity 100 countdown.
Joh, lees dit topic eens terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Skrillex echt wel genoeg krijgt voor zijn shit.
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, ok. Maar ik vind het wat lafjes om al dat geld te steken in de favoriete artiest van zoontje van Eerdenburg en een band die zelf belt of ze kunnen komen spelen.
Of course you didquote:
Dan zie je er net zo crimineel als mij uit, dat heb ik ook al een paar keer gehad, vooral mijn wiet hoeveel is dat en dan draai ik het bakje om en staat er op de verpakking dat het 2.8 gram is dan mag ik weer door, ik doe altijd wel extra traag zodat ze minder mensen kunnen controleren op een dag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bukken nog net niet, maar fouilleren, zakken en portefeuille leegmaken. Heb ik zeker al 4 keer gehad op Lowlands.
En je vergat fouilleersessie bold te maken
Dat wisselende valt dus wel mee, aangezien noobie blijkbaar de enige is die er geen last van heeft gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zoals je hier merkt, de verhalen zijn nogal wisselend. Ik deel puur mijn ervaring dus eenis niet nodig. Fijn weekend
Dat heb ik uiteraard ook geprobeerd maar dat werkt alleen als je verder geen spullen bij je hebt. Wij hadden een tas uit de auto gepakt en dan mag je mooi weer achteraan aansluitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Ashen het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar mocht je weer in die situatie komen, gewoon even stukje teruglopen en bij camping 6 (caravancamping) het terrein op lopen. Van camping 6 kun je naar 5 lopen en daar wordt je dan gecontroleerd op je bandje (of ja, er staat een beveiliger die even snel kijkt of je een bandje om hebt). Afgelopen jaren daar nooit een lange rij gezien zoals wel het geval is bij de hoofdingang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |