Dit was mijn tweede keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OkBen er ook al eens op geweest, wel grappig om te horen hoe dat nu echt werkt achter de schermen met die gesprekjes e.d.
En ben je er al uit welke camping het wordt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was mijn tweede keerHeb ook een keer in de Coen en Sander Show kaarten voor het Songbird Festival gewonnen. Alleen was ik toen uiteindelijk ziek die dag dus ben ik niet gegaan
Waarschijnlijk camping 2 en anders 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ben je er al uit welke camping het wordt?
Dat zou ik nooit durfen geloven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Teveel concurrerende festivals tegenwoordig ?
Cloud Nothings is live geweldig, veel intenser dan de plaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verassing van het jaar" gaat worden?
Ik zet in op Cloud Nothings!
El-P en vooral Schoolboy Q waren heel goed geweest voor dit jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Rizzle Kicks is er nog. Verder zou ik het ook zo snel niet weten. Vorig jaar hadden ze met The Roots, OFWGKTA en Q-Tip toch aansprekender namen op dat gebied. Bijzonder spijtig dat die laatste had afgezegd alleen.
in dat genre zou ik eerder op boy&bear inzetten. die blijven tot heden bbehoorlijk onder de radarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Cloud Nothings is live geweldig, veel intenser dan de plaat.
Maar ze hebben al behoorlijk veel aandacht gehad en zijn in dat opzicht voor de critici misschien niet zo'n verrassing.
Of Monsters and Men is een band die hier (in de UK) nu heel hard gaat. Ik weet niet hoe groot die in Nederland zijn, maar dat kan ook wel eens een doorbraak zijn voor het Mumford-publiek.
M'n 1e Lowlands had ik er ook zo 1, daar kon ik echt net in, die had boven een soort ventilatierooster zitten, lag ik een jointje te roken in m'n tent, kwam de rook eruit via dat roostertje, was net een schoorsteen van buiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me trouwens af, soms zie je van die mensen liggen in van die "tentjes" waar je mee je voeten buiten boort hangtHoe kun je daar godsnaam in slapen? Zullen waarschijnlijk ook de 24/7 partyhardy's zijn
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoorden
Ze heeft al mooi weer genoeg, 30 graden + in Spanje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!
Wil je mssn ook even zingen voor mooi weer?
Yep dat waren wijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Heb het gehoord gisteren, waren jullie dat ja? Grappig zeg. Complimenten voor je zangkunsten hoor!
Wil je mssn ook even zingen voor mooi weer?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.
Foo Fighters is dan wel weer aan de prijs, normaal gesproken.
Maar Skrillex is al belachelijk vroeg geboekt (paar maanden na LL vorig jaar), dus is denk ook niet dat het 'm daarin zit.
Ik ben hier trouwens alleen maar benieuwd naar omdat v Eerdenburg daar zelf vorig jaar mee kwam aanzetten.
Weet niet of Skrillex zo goedkoop isquote:Tiësto 's werelds meest lucratieve dj
Tiësto is 's werelds best verdienende dj. De Nederlander verdiende het afgelopen jaar 22 miljoen dollar, berekende het Amerikaanse zakenblad Forbes. Tiësto blijft zijn collega's ruimschoots voor. Skrillex volgt met vijftien miljoen op de tweede plek.Tiësto, die eigenlijk Tijs Verwest heet, verdient per avond gemiddeld 250 duizend dollar. Dat rekende Forbes uit met behulp van gegevens van onder meer concertorganisaties. Naast Skrillex laat Verwest ook onder meer Swedish House Mafia, David Guetta en Deadmau5 achter zich.
Tiësto is niet de enige Nederlander die zich volgens Forbes tot de meest lucratieve dj's mag rekenen. Ook Afrojack haalde de top tien, met negen miljoen dollar staat Nick van de Wall op de negende plek. Daarmee verdient Van de Wall minder dan Jersey Shore-ster Pauly D. Hij draaide elf miljoen dollar bij elkaar.
Vroeger gingen de poorten volgens mij pas om 6 uur 's avonds open, dat is elk jaar wat eerder geworden. De echte openingstijd wordt nooit gezegd omdat dan nog meer mensen eerder gaan, maar een uur of 2 is geloof ik de standaardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Je bedoeld neem ik aan het festivalterrein op vrijdag. Ja, dat is elk jaar gewoon kut. En vorig jaar hadden ze gewoon een extra smoes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |