Het begint hier ook steeds meer te kriebelenquote:
Ga je nog iets specifieks schieten dit jaar? Je deed in het verleden toch ook interviews? Of was jij dat niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het grote wachten op m'n passen is begonnen
Ja portretten en wat live dingen. Ben vrij om te bewegen dus probeer veel portretten te doen en wat minder live. Maar goed de ervaring leert dat ik uiteindelijk ook weer van podia naar podia slenter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ga je nog iets specifieks schieten dit jaar? Je deed in het verleden toch ook interviews? Of was jij dat niet?
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seedsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De donderdag is al jaren mijn meest beschonken dag. Eigen meegenomen berenburg. Soms wel 1,5 liter (plus een paar blikjes bier)... auw...
Haha standaard vrijdagochtend kopfschmerzen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seeds
Ja, die kater op vrijdag is wel klote. Maar helaas, het zal dit jaar niet beter worden. Dit jaar gaat er een vriend mee die thuis een drankkast heeft met meer dan 100 verschillende dranken, en hij wil ook in de tent keuze hebben. Dus dat zal wel cocktails drinken worden op de camping.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zuip ook steevast bijna al mijn meegenomen drank op op donderdag.. en vrijdag dan een kater. Dit jaar niet want ik wil wel fris zijn bij the Black Seeds
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Campingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die kater op vrijdag is wel klote. Maar helaas, het zal dit jaar niet beter worden. Dit jaar gaat er een vriend mee die thuis een drankkast heeft met meer dan 100 verschillende dranken, en hij wil ook in de tent keuze hebben. Dus dat zal wel cocktails drinken worden op de camping.
Dat mag niet zonder vergunning hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Camping?
Vorig jaar had onze buurman op Lowlands zijn eigen tent ondergekotst![]()
ook lekker als je daar nog 3 dagen in moet slapen
![]()
Ik twijfel zelf ook nog wat voor drank ik meeneem. Liever iets wat lauw ook smaakt.
Inderdaad, anders staan er zo wat Poolse security gasten die even vakkundig het drank van de camping verwijderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag niet zonder vergunning he
Lauwe BaCoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan die kerel geen stand beginnen op Lowlands Camping?
Vorig jaar had onze buurman op Lowlands zijn eigen tent ondergekotst![]()
ook lekker als je daar nog 3 dagen in moet slapen
![]()
Ik twijfel zelf ook nog wat voor drank ik meeneem. Liever iets wat lauw ook smaakt.
Neem wat beter weer mee, hier nog steeds dikke wolken en regen. 14 daagse voorspelling ook niet veel beters....quote:
Hartstikke makkelijk. Probeer wel even het opvouwen een paar keer voor je het maandagochtend met een kater moet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Breuls het volgende:
Ik twijfel nog of ik m'n tent-met-stokken na een jaar of zes eens ga vervangen door zo'n Quechua tentje, want die zijn wel handig.
Iemand hier ervaring met die dingen?
Uitklapppen gaat prima !!! Binnen 10 seconden klaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Breuls het volgende:
Ik twijfel nog of ik m'n tent-met-stokken na een jaar of zes eens ga vervangen door zo'n Quechua tentje, want die zijn wel handig.
Iemand hier ervaring met die dingen?
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Probeer wel even het opvouwen een paar keer voor je het maandagochtend met een kater moet doen
Hehe, moet je eigenlijk ook een schildpadmotief op de verpakking schilderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.
True, maar wel 10x zo makkelijk als mijn tipi van 25kg op een gammel steekwagentjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten te melden dat je erbij loopt als een TMNT met dat ding op je rug. Het vervoert wel een beetje kut.
Goeie bodem wel, maar niet echt een kuip. Verder kunnen ze prima tegen een flinke lading wind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Breuls het volgende:
Ja, daar zag ik al een filmpje van.
Maar zijn ze meer of minder stabiel dan een stokkentent? Of merk je dat niet echt? En bijvoorbeeld als het regent, hebben ze een beetje goeie bodem enzo?
Overdrijven is ook een vak. Een tent van 25k..is dat ding van steen gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar wel 10x zo makkelijk als mijn tipi van 25kg op een gammel steekwagentje
4 meter doorsnee, 3 meter hoog, gemaakt van goed katoenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Een tent van 25k..is dat ding van steen gemaakt ofzo?
Zolang jij niet in een kuil gaat staan, overleefd een quesqua het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Breuls het volgende:
Hm, mijn stokkentent heeft wel een soort van kuip idd. Die staat wel een paar centimeter omhoog, zegmaar...
Wel de enige die de originele verkoopt ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat doe ik sowieso niet.
Is Decathlon de enige die die dingen verkoopt?
Decathlon is de fabrikant zelfs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel de enige die de originele verkoopt ja.
Ik dacht dat Quechua dat was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Decathlon is de fabrikant zelfs.
Decathlon is de opdrachtgever oid. Heb voor school een project moeten uitvoeren voor Decathlonquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik dacht dat Quechua dat was.
Maar ik zie nu dat 't zusterbedrijven of zoiets zijn. Grappig.
Hahaha, geweldige opmerking! Ik denk dat ik de mijne ook op mijn rug prop als ik naar de camping loopquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Skrillexquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, daar zit het overgebleven geld ook al niet in
Trouwens, ik las toch dat Foo Fighters zelf gevraagd hadden of ze mochten spelen?
Nou, dan denk ik ook niet dat het daaraan opgegaan is. Waaraan dan wel?
Als ze zichzelf aanbieden wil dat waarschijnlijk niet zeggen dat het goedkoop is. Misschien wel iets goedkoper dan pinkpop omdat ze het nu combineren met pukkelpop vanwege die ramp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, daar zit het overgebleven geld ook al niet in
Trouwens, ik las toch dat Foo Fighters zelf gevraagd hadden of ze mochten spelen?
Nou, dan denk ik ook niet dat het daaraan opgegaan is. Waaraan dan wel?
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.quote:
gewoon doen, krijg je echt geen spijt van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
Snap ik. Van Eerdenburg had inderdaad een goedmakertje beloofd. Ik ben Foo Fighters sowieso meer dan beu, die treden zo verrekte vaak op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.
Foo Fighters is dan wel weer aan de prijs, normaal gesproken.
Maar Skrillex is al belachelijk vroeg geboekt (paar maanden na LL vorig jaar), dus is denk ook niet dat het 'm daarin zit.
Ik ben hier trouwens alleen maar benieuwd naar omdat v Eerdenburg daar zelf vorig jaar mee kwam aanzetten.
Yep, gewoon doen! Heb er nog niet in geslapen maar ik denk niet dat het een straf wordt hehe. Okee, ik heb dan ook twee luchtbedden gekocht want ik wil niet op de grond liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |