Dat klopt, maar er staan vanaf 't Harde station toch wel taxi's al tegen die tijd? En anders bellen we wel een taxi bedrijfje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ja.
Wij zijn meestal om 10 uur op de dijk en dan staan er nog heel weinig auto's, maar wel heel veel mensen.
Overigens vroeg komen met het OV heeft geen zin, pendelbussen gaan pas rijden als de campings open zijn.
wij wachten altijd tot de laatste pendelbussen en dan nog zien we enorme files in de weiquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Luni het volgende:
Heb die wachtrij voor de pendelbussen op maandagochtend wel eens gezien, weet niet of dat zo snel is.......
Als je met de auto gaat is het verstandig je auto op zondagmiddag wat dichter bij de uitgang te zetten, dan kom je wat makkelijker weg. Als je midden op dat veld staat is het een drama.
Wij gaan altijd met een caravan, dan kom je vrij makelijk weg.
Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Fluctuate het volgende:
Zat me ineens af te vragen; iémand staat als eerste in de rij op de dijk te wachten. Om welke tijd komen die mensen aan, de nacht ervoor al ofzo...?
Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.
Moet je bij zo'n fouilleersessie ook je schoenen en sokken uitdoen eigenlijk of mag je die gewoon aanhouden? En in je kruis mogen ze ook niet fouilleren toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bukken nog net niet, maar fouilleren, zakken en portefeuille leegmaken. Heb ik zeker al 4 keer gehad op Lowlands.
En je vergat fouilleersessie bold te maken
Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaan. Lekker biertjes drinken en met je halfbezopen kop de tent opzetten
. Daarna voor de tent zitten en lekker verder gaan met biertjes drinken
.
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Doe het altijd achter m'n ballen, daar vinden ze het nooit. Ooit 1x zeer grondig gefoulieerd, het zat achter m'n ballen niks gevonden.
Ja die moeten uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd. Tja daar zoeken ze als het goed is niet
![]()
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen
In je doos, in een goed sluitende plastic zakje is de beste plek voor dames. Niet bezuigen op de kwaliteit van het zakje, want anders begint je spul al te bruisen in je doos en dan val je voor de poort zo op omdat je de hele tijd jezelf aan't krabben bent. En als het "that of the month" is zou ik niet daar stoppen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd. Tja daar zoeken ze als het goed is niet
![]()
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij lezen ze bij Geen Stijl hier mee.
True, maar op de dijk met weet ik hoeveel blije mensen omdat Lowlands weer gaat beginnen maakt het net iets tofferquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat?
Wat een verschrikkelijk medium is het toch ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij lezen ze bij Geen Stijl hier mee.
Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Fluctuate het volgende:
Naar mijn idee gaat op Lowlands het publiek ook wat verantwoordelijker om met drugs. Zijn er mssn genoeg die het nemen, maar niet dusdanig dat ze helemaal van het padje zijn (uitzonderingen daargelaten). Bij feesten als Defqon is het 'stoer' als je aan je vrienden kunt laten zien dat je wel 5 pillen op kunt. En wat later blijken ze dat dan eigenlijk toch niet te kunnen...
Dat valt ook wel mee. Ik ga bijvoorbeeld ieder jaar naar Thunderdome, nooit ruzie gehad en echt zelden gezien dat mensen te ver gingen met drrugsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |