Ik lees gewoon mee ja, sowieso niet normaal doen omdat je denkt dat er geen mod meeleestquote:
Geen Nederlanders meer, dus dan zijn ze al weg.quote:
te lang onderwater had ik gehoordquote:
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon mee ja, sowieso niet normaal doen omdat je denkt dat er geen mod meeleest
Doe gewoon normaal.
Dat dacht ik ook. Hoeveelste lag hij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef franklop het volgende:
DSQ voor Rogan, dat gaat een leuk interview opleveren
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Was niks aan de hand. Jank niet zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Is ook niet nodig, hij overdrijft weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
overdrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, hij overdrijft weer
Er waren wat mensen met een andere mening en dat kon meneer niet hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
Hij besteld alvast twee Bud's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
En daarom sta jij nu niet op de Spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.
Ik had vroeger een gouden tandquote:
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En daarom sta jij nu niet op de Spelen
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dat is voor sjakies en anti'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gouden tand
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Zo zie je maar wie niveau ONZ is en wie niet.. Naar ventje zeg
Ja dus?quote:
Wat is jouw PR op de 100 meter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.Mja als dat het niet was.
Jij weet het beter dan Phelps?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of een techniekfout wat hij er gewoon niet uitkrijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...
Er mag nog wel meer weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hou eens op met het verwijderen van posts, schijt irritant is dat
1.01.86.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is jouw PR op de 100 meter?
Dat zeg ik niet, maar het betekent niet dat Phelps zijn techniek perfect is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan Phelps?
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritantquote:
Hoe goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
quote:
NOS ja, en ja een heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hayden. Je kijkt zeker bij de NOS?
Niet vroeg op willen was idd een probleem afgelopen OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
Zuipen en paffen en de vrouwtjes achterna en zo hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Precies, dus gedraag je gewoon een beetje normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritant
ontploft zijn hoofdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
Balada toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n liedje over hem? cseh cseh cseh csehhhhh
Voor gehandicapte jaquote:
Om zijn hersenen bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
En toen werd je dus profvoetballer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
sorryquote:
grillllllllllllllllquote:
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.quote:
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.quote:
Die pa met z'n kapotte stem inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Our beautiful boy, LOOK AT HIM, he's beautiful, our boy. LOOK! LOOK AT HIM!"
Waarom moet ik steeds lachen als jij SWAGG zegt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Ze hebben het; mag ik het zeggen?
met hakken over de sloot doorquote:
moet ze maar meer doping gebruikenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
Klopt. Ik ben dan ook geen supertalent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
Die minuut doorbreken is wel een machtig gevoel. Maak je grote stappen momenteel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.
Denk je dat je al aan je top zit of zit er meer in?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.
Maar je handtechniek is beter dan die van Phelps!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dan ook geen supertalent.
Keer na 40 meter, ik druk wel die knop in bij het keerpunt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach je kan bijna Inge Dekker als startzwemster aflossen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dit nummer denken bij hem, ultiem kutnummer hoor, maarjaquote:
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die minuut doorbreken is wel een machtig gevoel. Maak je grote stappen momenteel?
Zit zeker meer inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je dat je al aan je top zit of zit er meer in?
Deze twee reclames zijn trouwens wel bizar kort achter elkaarquote:
Ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed, zullen we het bij het zwemmen houden ipv een swaggercontest ?
Het kan niet slechter als ik die tijd zie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86Ben dit jaar met krachttraining begonnen dus er zit nog zoveel meer kracht in dan er nu uitkomt.
[..]
Zit zeker meer in
Had jij ook zo'n supersonisch badpak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van 1.04.12 naar 1.01.86, Doping!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86Ben dit jaar met krachttraining begonnen dus er zit nog zoveel meer kracht in dan er nu uitkomt.
[..]
Zit zeker meer in
Ah kijk, dat biedt wel veel perspectief!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze twee reclames zijn trouwens wel bizar kort achter elkaar
Die is al geweest, en neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Doen de mannen eigenlijk mee met de 4x100 wissel?
Pietertje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er eigenlijk topzwemmers die paffen?
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit getuigt van zo weinig respect.
NOS
Jep dat doen ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Doen de mannen eigenlijk mee met de 4x100 wissel?
Zit je nu ook te trainen terwijl je naar je concurrenten kijkt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Ze hebben net zoveel reclame als een commerciële omroep.quote:
Nee, gelukkig niet, anders was ik 350 euro kwijt aan niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had jij ook zo'n supersonisch badpak?
Livesport bij de NOS? Ben je wel helemaal lekker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.
NOS Journaal is zoveel beter man!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.
Geldt ook voor het nieuws trouwens, daar is RTL ook beter in.
Beter heffen ze die hele NOS op, serieus.
Slechte kwaliteit, maar ok...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die pa met z'n kapotte stem inderdaad
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Nee, heb nu 3 weken rust. Maandag begint het weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit je nu ook te trainen terwijl je naar je concurrenten kijkt?
Is bij de NOS Ranomi al gefinished?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Livesport bij de NOS? Ben je wel helemaal lekker.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NOS Journaal is zoveel beter man!
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.
Geldt ook voor het nieuws trouwens, daar is RTL ook beter in.
Beter heffen ze die hele NOS op, serieus.
Ik vind het altijd wel een mooie afsluiting van een zwemnummer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.
Gelukkig maar. Stel je voor dat wij het eens zijnquote:
Daar waren de samenvattingen wel van een veel hoger niveau.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.
True, dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.
Dat is een Nederlandse, die zenden ze wel live uit. Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Is bij de NOS Ranomi al gefinished?
Die hebben ook de nodige spelfouten gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NOS Journaal is zoveel beter man!
Ik zou elizabeth cuthbert doen, daar stoppen onze overeenkomsten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je voor dat wij het eens zijn
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Welke nederlanders moeten morgen als eerst?
Die brengt China van 8 naar 1.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Neroje het volgende:
Meezingen en tranen in de ogen, dat zijn de goede ceremonies
De finale van de Holland 8 zonden ze vandaag ook met 20 minuten vertraging uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een Nederlandse, die zenden ze wel live uit. Service hè.
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, heb nu 3 weken rust. Maandag begint het weer.
Van Rouwendaal medaillekandidaat toch? Wk was ze 3de meen ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.
Denk eerder dat ik het NK niet ga halen als ik geen rust neem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?
20 minuten vertraging = live volgens de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De finale van de Holland 8 zonden ze vandaag ook met 20 minuten vertraging uit.
serieus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van haar afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou elizabeth cuthbert doen, daar stoppen onze overeenkomsten.
Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met het Russisch volkslied meeneuriën.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Neroje het volgende:
Meezingen en tranen in de ogen, dat zijn de goede ceremonies
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
20 minuten vertraging = live volgens de NOS.
Als je oud genoeg bent doe je gewoon mee aan de EMK en WMK. Die limieten moet je wel kunnen halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het NK niet ga halen als ik geen rust neem.
Grol rond 10.30, weet niet of daar nog mensen voor zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzo
Half 11 Henk Grol geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzo
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent doe je gewoon mee aan de EMK en WMK. Die limieten moet je wel kunnen halen.
Doe ik ook, anderen waarschijnlijk ook. Maar dat maakt het niet minder belachelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als de NOS je niet aanstaan dan zap je toch naar de BBC of de Belg
Zucht, wat een domme opmerking weer hier...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Rouwendaal medaillekandidaat toch? Wk was ze 3de meen ik?
Nee, tijdens een gesprek met Dione in de studio. Bosch begon pas na afloop van de roeifinale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, was tijdens een partij van Bosch, dacht ik.
Aha Danke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grol rond 10.30, weet niet of daar nog mensen voor zitten
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]
Dat wil ik ook kunnen!
Finale moet wel kunnen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.
Ah okayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.
Valt op zich nog mee met de prijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders was ik 350 euro kwijt aan niks.
Die van nu kosten 400.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee met de prijs.
Finale moet wel kunnen ja, maar ik denk dat het daarbij blijft. Tenzij ze weer zo gigantisch boven zichzelf uitstijgt zoals op het WK vorig jaar.quote:
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kansquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat er voor haar iig om zichzelf te verbeteren. Dan zien we wel waar ze komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kans
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh... Zit wel belachelijk strak die dingen of niet?
Barrat, Muffat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef -Willempie- het volgende:
Zitten hier nog aantrekkelijke wijfjes bij?
Het hele jaar heeft ze dat niet laten zien, maar op deze OS zwom ze op de 100 ook opeens weer een halve seconde sneller dan de rest van het seizoen. Dus pieken kan ze zeker als de beste, maar of ze van die 2.10 van dit jaar naar 2.07,78 kan van vorig jaar in de WK-finale waag ik echt te betwijfelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kans
jij durftquote:
Kun je dan nog wel goed doorademen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk doe er een half uur over om hem aan te krijgen en ik kan het niet eens alleen.
Jawel hoor, als hij eenmaal aan is dan gaat het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel goed doorademen?
Alleen voor wedstrijden dan neem ik aan? Anders moet je wel heel vroeg op voor je trainingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk doe er een half uur over om hem aan te krijgen en ik kan het niet eens alleen.
Gewoon op zijn Chinees. Hele jaar niet zien en dan nu patsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het hele jaar heeft ze dat niet laten zien, maar op deze OS zwom ze op de 100 ook opeens weer een halve seconde sneller dan de rest van het seizoen. Dus pieken kan ze zeker als de beste, maar of ze van die 2.10 van dit jaar naar 2.07,78 kan van vorig jaar in de WK-finale waag ik echt te betwijfelen.
Ja, gelukkig alleen voor wedstrijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Alleen voor wedstrijden dan neem ik aan? Anders moet je wel heel vroeg op voor je trainingen
Waarom?quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
te veel goud gewonnenquote:
Heb je haar moeder gezien en gehoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Groot sportvrouw, niet alleen letterlijk.
Naar haar luisteren is al een grote beproeving.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je haar moeder gezien en gehoord?
Wat boeit mij die moeder nou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je haar moeder gezien en gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |