Dat zeg ik niet, maar het betekent niet dat Phelps zijn techniek perfect is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan Phelps?
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritantquote:
Hoe goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
quote:
NOS ja, en ja een heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hayden. Je kijkt zeker bij de NOS?
Niet vroeg op willen was idd een probleem afgelopen OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
Zuipen en paffen en de vrouwtjes achterna en zo hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Precies, dus gedraag je gewoon een beetje normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritant
ontploft zijn hoofdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
Balada toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n liedje over hem? cseh cseh cseh csehhhhh
Voor gehandicapte jaquote:
Om zijn hersenen bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
En toen werd je dus profvoetballer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
sorryquote:
grillllllllllllllllquote:
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.quote:
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.quote:
Die pa met z'n kapotte stem inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Our beautiful boy, LOOK AT HIM, he's beautiful, our boy. LOOK! LOOK AT HIM!"
Waarom moet ik steeds lachen als jij SWAGG zegt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Ze hebben het; mag ik het zeggen?
met hakken over de sloot doorquote:
moet ze maar meer doping gebruikenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
Klopt. Ik ben dan ook geen supertalent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
Die minuut doorbreken is wel een machtig gevoel. Maak je grote stappen momenteel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.
Denk je dat je al aan je top zit of zit er meer in?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.
Maar je handtechniek is beter dan die van Phelps!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dan ook geen supertalent.
Keer na 40 meter, ik druk wel die knop in bij het keerpunt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt om schijtziek van te worden.quote:
Ach je kan bijna Inge Dekker als startzwemster aflossen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dit nummer denken bij hem, ultiem kutnummer hoor, maarjaquote:
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die minuut doorbreken is wel een machtig gevoel. Maak je grote stappen momenteel?
Zit zeker meer inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je dat je al aan je top zit of zit er meer in?
Deze twee reclames zijn trouwens wel bizar kort achter elkaarquote:
Ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed, zullen we het bij het zwemmen houden ipv een swaggercontest ?
Het kan niet slechter als ik die tijd zie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86Ben dit jaar met krachttraining begonnen dus er zit nog zoveel meer kracht in dan er nu uitkomt.
[..]
Zit zeker meer in
Had jij ook zo'n supersonisch badpak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van 1.04.12 naar 1.01.86, Doping!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ging van 1.04.12 naar 1.01.86Ben dit jaar met krachttraining begonnen dus er zit nog zoveel meer kracht in dan er nu uitkomt.
[..]
Zit zeker meer in
Ah kijk, dat biedt wel veel perspectief!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze twee reclames zijn trouwens wel bizar kort achter elkaar
Die is al geweest, en neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Doen de mannen eigenlijk mee met de 4x100 wissel?
Pietertje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er eigenlijk topzwemmers die paffen?
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit getuigt van zo weinig respect.
NOS
Jep dat doen ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Doen de mannen eigenlijk mee met de 4x100 wissel?
Zit je nu ook te trainen terwijl je naar je concurrenten kijkt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Ze hebben net zoveel reclame als een commerciële omroep.quote:
Nee, gelukkig niet, anders was ik 350 euro kwijt aan niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had jij ook zo'n supersonisch badpak?
Livesport bij de NOS? Ben je wel helemaal lekker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.
NOS Journaal is zoveel beter man!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.
Geldt ook voor het nieuws trouwens, daar is RTL ook beter in.
Beter heffen ze die hele NOS op, serieus.
Slechte kwaliteit, maar ok...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die pa met z'n kapotte stem inderdaad
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Zit zeker meer in
Nee, heb nu 3 weken rust. Maandag begint het weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit je nu ook te trainen terwijl je naar je concurrenten kijkt?
Is bij de NOS Ranomi al gefinished?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Livesport bij de NOS? Ben je wel helemaal lekker.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NOS Journaal is zoveel beter man!
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is de NOS er barslecht in om sport uit te zenden. Ook altijd met het voetbal om 19:00. Het is gewoon niet veel soeps.
Geldt ook voor het nieuws trouwens, daar is RTL ook beter in.
Beter heffen ze die hele NOS op, serieus.
Ik vind het altijd wel een mooie afsluiting van een zwemnummer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon saai. Doe mij maar gewon livesport.
Gelukkig maar. Stel je voor dat wij het eens zijnquote:
Daar waren de samenvattingen wel van een veel hoger niveau.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.
True, dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Talpa die toen een tijd lang eerst alle baggerwedstrijden uitzonden.
Dat is een Nederlandse, die zenden ze wel live uit. Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Is bij de NOS Ranomi al gefinished?
Die hebben ook de nodige spelfouten gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NOS Journaal is zoveel beter man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |