Dat zeg ik niet, maar het betekent niet dat Phelps zijn techniek perfect is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan Phelps?
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritantquote:
Hoe goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
quote:
NOS ja, en ja een heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hayden. Je kijkt zeker bij de NOS?
Niet vroeg op willen was idd een probleem afgelopen OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
Zuipen en paffen en de vrouwtjes achterna en zo hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Precies, dus gedraag je gewoon een beetje normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, als we alles moeten verwijderen zijn de mods uren bezig, en is het voor de users ook irritant
ontploft zijn hoofdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
Balada toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n liedje over hem? cseh cseh cseh csehhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |