Balada toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n liedje over hem? cseh cseh cseh csehhhhh
Voor gehandicapte jaquote:
Om zijn hersenen bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Cech?
Waarom heeft die keeper een helm op?
En toen werd je dus profvoetballer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger een goede zwemmer, maar ik was te lui om vroeg mijn bed uit te gaan voor training, en ik begon stiekem met rokenAnders deed ik ook mee nu.
sorryquote:
grillllllllllllllllquote:
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.quote:
Ik wil zo graag het NK halen, limiet is 59.4 geloof ik.quote:
Die pa met z'n kapotte stem inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Our beautiful boy, LOOK AT HIM, he's beautiful, our boy. LOOK! LOOK AT HIM!"
Waarom moet ik steeds lachen als jij SWAGG zegt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Ze hebben het; mag ik het zeggen?
met hakken over de sloot doorquote:
moet ze maar meer doping gebruikenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
Klopt. Ik ben dan ook geen supertalent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n 9 seconden op Ranomi en je zei pas dat je 2:18 deed over 200m, dan verlies je wel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |