En daarom sta jij nu niet op de Spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.
Ik had vroeger een gouden tandquote:
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En daarom sta jij nu niet op de Spelen
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dat is voor sjakies en anti'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gouden tand
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Zo zie je maar wie niveau ONZ is en wie niet.. Naar ventje zeg
Ja dus?quote:
Wat is jouw PR op de 100 meter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.Mja als dat het niet was.
Jij weet het beter dan Phelps?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of een techniekfout wat hij er gewoon niet uitkrijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...
Er mag nog wel meer weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hou eens op met het verwijderen van posts, schijt irritant is dat
1.01.86.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is jouw PR op de 100 meter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |