Ik lees gewoon mee ja, sowieso niet normaal doen omdat je denkt dat er geen mod meeleestquote:
Geen Nederlanders meer, dus dan zijn ze al weg.quote:
te lang onderwater had ik gehoordquote:
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon mee ja, sowieso niet normaal doen omdat je denkt dat er geen mod meeleest
Doe gewoon normaal.
Dat dacht ik ook. Hoeveelste lag hij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef franklop het volgende:
DSQ voor Rogan, dat gaat een leuk interview opleveren
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Was niks aan de hand. Jank niet zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Is ook niet nodig, hij overdrijft weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
overdrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, hij overdrijft weer
Er waren wat mensen met een andere mening en dat kon meneer niet hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
Hij besteld alvast twee Bud's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
En daarom sta jij nu niet op de Spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.
Ik had vroeger een gouden tandquote:
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En daarom sta jij nu niet op de Spelen
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dat is voor sjakies en anti'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gouden tand
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Zo zie je maar wie niveau ONZ is en wie niet.. Naar ventje zeg
Ja dus?quote:
Wat is jouw PR op de 100 meter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb net afgeleerd en ik ga al wat harder dan daarvoor dus ergens ging het goed.Mja als dat het niet was.
Jij weet het beter dan Phelps?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of een techniekfout wat hij er gewoon niet uitkrijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, thanks, eindelijk iemand met een zinnige opmerking. Zal het wel het uitzwemmen geweest zijn van Phelps...
Er mag nog wel meer weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hou eens op met het verwijderen van posts, schijt irritant is dat
1.01.86.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is jouw PR op de 100 meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |