te lang onderwater had ik gehoordquote:
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon mee ja, sowieso niet normaal doen omdat je denkt dat er geen mod meeleest
Doe gewoon normaal.
Dat dacht ik ook. Hoeveelste lag hij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef franklop het volgende:
DSQ voor Rogan, dat gaat een leuk interview opleveren
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Was niks aan de hand. Jank niet zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de vorige topics verliepen dan ook heel normaal natuurlijk.
Is ook niet nodig, hij overdrijft weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
overdrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, hij overdrijft weer
Er waren wat mensen met een andere mening en dat kon meneer niet hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig natuurlijk.
Hij besteld alvast twee Bud's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
Ik heb de vingers wel bij elkaar ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou goed dat Phelps zijn vingers gewoon open heeft als hij met zijn armen onder water doohaald? Ik zou toch denken dat je je vingers bij elkaar houdt om er een soort peddeltje van te maken om meer water 'weg te scheppen'.....
Is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |