Ik zou elizabeth cuthbert doen, daar stoppen onze overeenkomsten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je voor dat wij het eens zijn
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Welke nederlanders moeten morgen als eerst?
Die brengt China van 8 naar 1.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Neroje het volgende:
Meezingen en tranen in de ogen, dat zijn de goede ceremonies
De finale van de Holland 8 zonden ze vandaag ook met 20 minuten vertraging uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een Nederlandse, die zenden ze wel live uit. Service hè.
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, heb nu 3 weken rust. Maandag begint het weer.
Van Rouwendaal medaillekandidaat toch? Wk was ze 3de meen ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.
Denk eerder dat ik het NK niet ga halen als ik geen rust neem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?
20 minuten vertraging = live volgens de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De finale van de Holland 8 zonden ze vandaag ook met 20 minuten vertraging uit.
serieus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van haar afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou elizabeth cuthbert doen, daar stoppen onze overeenkomsten.
Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met het Russisch volkslied meeneuriën.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Neroje het volgende:
Meezingen en tranen in de ogen, dat zijn de goede ceremonies
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om 12.10 Joeri Verlinden in de series 100 vlinder en om 12.49 Sharon van Rouwendaal series 200 rug.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
20 minuten vertraging = live volgens de NOS.
Als je oud genoeg bent doe je gewoon mee aan de EMK en WMK. Die limieten moet je wel kunnen halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het NK niet ga halen als ik geen rust neem.
Grol rond 10.30, weet niet of daar nog mensen voor zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzo
Half 11 Henk Grol geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx maar bedoele eigelijk hoelaat begint de eerste sport waar nl aan meedoet kan van alles zijn hockey ofzo
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent doe je gewoon mee aan de EMK en WMK. Die limieten moet je wel kunnen halen.
Doe ik ook, anderen waarschijnlijk ook. Maar dat maakt het niet minder belachelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als de NOS je niet aanstaan dan zap je toch naar de BBC of de Belg
Zucht, wat een domme opmerking weer hier...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat nou... en je maar afvragen waarom je het NK nog niet haalt!?
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Rouwendaal medaillekandidaat toch? Wk was ze 3de meen ik?
Nee, tijdens een gesprek met Dione in de studio. Bosch begon pas na afloop van de roeifinale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, was tijdens een partij van Bosch, dacht ik.
Aha Danke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grol rond 10.30, weet niet of daar nog mensen voor zitten
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[info]Klachten, etc. over de NOS hier: [NOS] #5 De herhaling van de herhaling wordt 2 keer herhaald.[/info]
Dat wil ik ook kunnen!
Finale moet wel kunnen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.
Ah okayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een klein kansje ja, niet echt heel groot. Op het WK vorig jaar waren er een paar vanwege uiteenlopende redenen niet, maar toch was de prestatie erg knap destijds.
Valt op zich nog mee met de prijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders was ik 350 euro kwijt aan niks.
Die van nu kosten 400.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee met de prijs.
Finale moet wel kunnen ja, maar ik denk dat het daarbij blijft. Tenzij ze weer zo gigantisch boven zichzelf uitstijgt zoals op het WK vorig jaar.quote:
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kansquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat er voor haar iig om zichzelf te verbeteren. Dan zien we wel waar ze komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kans
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh... Zit wel belachelijk strak die dingen of niet?
Barrat, Muffat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef -Willempie- het volgende:
Zitten hier nog aantrekkelijke wijfjes bij?
Het hele jaar heeft ze dat niet laten zien, maar op deze OS zwom ze op de 100 ook opeens weer een halve seconde sneller dan de rest van het seizoen. Dus pieken kan ze zeker als de beste, maar of ze van die 2.10 van dit jaar naar 2.07,78 kan van vorig jaar in de WK-finale waag ik echt te betwijfelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze zelf ook weer stappen kunnen zetten qua tijd... dan heeft ze een goeie kans
jij durftquote:
Kun je dan nog wel goed doorademen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk doe er een half uur over om hem aan te krijgen en ik kan het niet eens alleen.
Jawel hoor, als hij eenmaal aan is dan gaat het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel goed doorademen?
Alleen voor wedstrijden dan neem ik aan? Anders moet je wel heel vroeg op voor je trainingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk doe er een half uur over om hem aan te krijgen en ik kan het niet eens alleen.
Gewoon op zijn Chinees. Hele jaar niet zien en dan nu patsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het hele jaar heeft ze dat niet laten zien, maar op deze OS zwom ze op de 100 ook opeens weer een halve seconde sneller dan de rest van het seizoen. Dus pieken kan ze zeker als de beste, maar of ze van die 2.10 van dit jaar naar 2.07,78 kan van vorig jaar in de WK-finale waag ik echt te betwijfelen.
Ja, gelukkig alleen voor wedstrijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Alleen voor wedstrijden dan neem ik aan? Anders moet je wel heel vroeg op voor je trainingen
Waarom?quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
te veel goud gewonnenquote:
Heb je haar moeder gezien en gehoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Groot sportvrouw, niet alleen letterlijk.
Naar haar luisteren is al een grote beproeving.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je haar moeder gezien en gehoord?
Wat boeit mij die moeder nou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je haar moeder gezien en gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |