Deze was eerder zag ik, lager nummerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef jaijai2 het volgende:
Dan kun je deze beter sluiten Karina!
Gebeurtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was eerder zag ik, lager nummerEn je kunt nog een dame toevoegen aan de OP als je wilt.
Poeh dat is een hele lijstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Gebeurtmischien kunnen we toevoegen wie allemaal al geweest is?
Ik kan wel tijd makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh dat is een hele lijstAls je er tijd voor hebt? Al is het niet zo erg als het dezelfde is, als het maar een andere foto is toch?
Dat is wel een leuk idee, kunnen we zien wie het populairst zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik kan wel tijd makenvrijdag ofzo. Is inderdaad niet erg als ze al een keer gepost zijn, maar mischien kijken wie als meeste gepost is ofzo, dat ik de aantallen erachter zet.
Ik heb ff tot pagina 3 gekeken, is nu al een enorme lijst hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee, kunnen we zien wie het populairst zijn
Als je er geen fut meer voor hebt, gewoon laten hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik heb ff tot pagina 3 gekeken, is nu al een enorme lijst haha.
Ik doe het wel in stapjes, heb nog 10 dagen vrij, en dan nog een weekje in Griekenland, dus tijd genoegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er geen fut meer voor hebt, gewoon laten hoorWas een leuk idee, maar het moet geen "werk" worden
OK leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik doe het wel in stapjes, heb nog 10 dagen vrij, dan een weekje in Griekenland, dus tijd genoeg
en gelijk heb jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
OK leukNu maar weer plaatjes posten, anders wordt het een SC
Die is pas zestienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
McKayla Maroney (turnster)[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat sommige posters hier ook nog 16 zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is pas zestienBabewachter en Linkse_Boomknuffelaar kom er maar in.
Ja, maar dat is toch altijd lastig voor de users die denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Denk dat sommige posters hier ook nog 16 zijnTevens denk ik dat er meer te zien is als je naar haar kijkt op de OS
Wat een mooi, lief koppie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
McKayla Maroney (turnster)[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, ziet eruit als 17quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is pas zestienBabewachter en Linkse_Boomknuffelaar kom er maar in.
Dat zij (Leryn Franco) in beeld zou komen stond gewoon expliciet in het draaiboek volgens mijquote:
Dat wordt dus een halve finale om van te smullenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Vers van de pers, ze zijn nog nat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova verslaat Clijsters en ontmoet Kirilenko in de halve finale.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Vers van de pers, ze zijn nog nat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova verslaat Clijsters en ontmoet Kirilenko in de halve finale.
Maar dan zie je niet dat je ze kunt uitvergroten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]Als je een plaatje post en je doet [ img=600] dan zijn ze meteen de goede grootte zonder de rode randjes (zonder de spatie dan).
[ afbeelding ]
Ja dat is waar. Ik doe het altijd omdat ik die randjes en die balk irritant vindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet dat je ze kunt uitvergroten.
Ook alleen maar omdat Kluft het maar zielig vond dat de rest nooit iets kon winnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef CPS2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Ennis, vanaf morgen in actie als favoriet op de zevenkamp.
Ik heb het aangepast, wilde een ban voorkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik doe het altijd omdat ik die randjes en die balk irritant vind
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast, wilde een ban voorkomen.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]Als je daar al een ban voor krijgt... zou wel sneu zijn.
Heb je Excel? Dan is het zo gepiept.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef jaijai2 het volgende:
Alle namen verzameltnu alleen nog op alfabetische volgorde zetten
Deze foto heeft wel een hoog Michael Jackson gehaltequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
McKayla Maroney (turnster)
Laat ik dat dan ook maar doen :p !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je Excel? Dan is het zo gepiept.
Haar collega uit Zweden Alissa Soderberg heeft het denk ik niet gehaald maar een eervolle vermelding is wel op z'n/haar plaatsquote:
Mooie atletes zijn dat vaak. Hoog-ver-en polsstokhoogspringsters.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Haar collega uit Zweden Alissa Soderberg heeft het denk ik niet gehaald maar een eervolle vermelding is wel op z'n/haar plaats
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pieter-Jan Postma 1ste zojuist!!! Benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ben Ainslie, zeiler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Pieter-Jan Postma 1ste zojuist!!! Ben![]()
Puur natuur natuurlijkquote:
Minder maar nog niet slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Puur natuur natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Anni Friesinger
Voor jaijai2, voor het maken van het lijstje in de OP
Dankuwelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Anni Friesinger
Voor jaijai2, voor het maken van het lijstje in de OP
Het is verdiendquote:
quote:
Sinds vanmiddag 15:00 was hij helemaal afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is verdiendWas toch best wel even werk.
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag 15:00 was hij helemaal afmaar ik moet het topic nu wel ff in de gaten houden, dan kan ik alles een beetje bijvullen
Stuurvrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:47 schreef jaijai2 het volgende:
Anne schellekens (roeister holland 8)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef TUFKAL het volgende:
Is dit het babe topic?
Iemand caps van Naomi van As met tepel gate van vandaag?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:02 schreef Morthill het volgende:
Nadine Broersen - Atletiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
great minds think alikequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:33 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zevenkampsters Schippers en Broersen
Mooie atletesquote:
Ik ook. Dat zijn multi-atleten die tegen een stootje moeten kunnen. Meerkampsters en bv verspringsters combineren kracht met een soepel lichaam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zit nu triathlon te kijken en het valt me op dat er daar een paar tussen zitten met echte vrouwenheupen. Brede schouders en jongensheupen zullen wel gunstiger zijn om te presteren, maar ik zie het liever wat vrouwelijker.
Je kent Tong tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef Nober het volgende:
Sophie Polkamp al geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen Zuid-Korea vandaag.
Schitterend lichaam met het hoofd van Hugh Laurie.quote:
Vind ik niet echt, de verhoudingen kloppen bij hem nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterend lichaam met het hoofd van Hugh Laurie.
heeft nog nooit op de olympics gestaan voorzover ik weetquote:
Verrek je hebt gelijk! Wat stom...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heeft nog nooit op de olympics gestaan voorzover ik weet
Tja hij heeft zijn eigen glazen een beetje ingegooid en dan nog die rare eis dat hij wereldkampioen moest worden om zich te plaatsen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk! Wat stom...
Ik dacht dat hij in Peking nog had meegedaan, maar niet dus. En deze Spelen mocht hij niet meedoen vanwege die schorsing... nou ja een BIJNA Olympiër dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja hij heeft zijn eigen glazen een beetje ingegooid en dan nog die rare eis dat hij wereldkampioen moest worden om zich te plaatsen.
Hoe vaak zullen ze daarvoor gesprongen hebben om die foto goed te krijgenquote:
Ik heb die 1500m nog zitten kijken, was om een uur of half 3 s' nachts.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
HOE kan ik deze zijn vergeten![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mark Tuitert
Knap dat jij bij het wakker worden ineens een plaatje van een zwemmer ziet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
Zag ik zojuist bij het wakker worden toch ineens dit plaatje. Goedemorgen met de Italiaanse zwemmer Filippo Magnini. De dame ernaast is zijn vriendin en collega-zwemmer Federica Pellegrini.
[ afbeelding ]
En omdat jullie zo aandringen ook nog deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
Zag ik zojuist bij het wakker worden toch ineens dit plaatje. Goedemorgen met de Italiaanse zwemmer Filippo Magnini. De dame ernaast is zijn vriendin en collega-zwemmer Federica Pellegrini.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half slaperig laptop aan, beetje klikken... voilàquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Knap dat jij bij het wakker worden ineens een plaatje van een zwemmer ziet.
wowquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Geen goed plaatje die het laat zien...
..maar de warme lach van Adam Gemili deed me smelten bijna.
Kijk eens vaker in de spiegel van de slager.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ilka Semmler en Katrin Holtwick Duitse beachvolleydames.
Aaaah.. dank je wel!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Geen goed plaatje die het laat zien...
..maar de warme lach van Adam Gemili deed me smelten bijna.
Ja maar eigenlijk zou je het op beeld moeten zien.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zou je het op beeld moeten zien.
Ja! die lach deed hij ook toen de atleten voorgesteld werden.... een en al straal. Heel mooi!quote:
Juist wel een mooi meisjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien geen modellenpotentieel, maar ik vond dit wel een vrolijke verschijning, vooral in bewegend beeld.
[ afbeelding ]
Katherine Johnson-Thompson, Britse heptathlete.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens vaker in de spiegel van de slager.
Wel mooie ribben.quote:
Jawel, maar niet echt modellenknap, dat is vaak toch wat anders. Zelf hecht ik daar niet aan, vandaar dat ik haar plaats. En op bewegend beeld, zwaaiend naar het publiek voor de start enzo, was ze nog veel leuker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Juist wel een mooi meisje
Wat is dat dan, modellenknap? Veel modellen zijn niet eens zo knap (Lara Stone). En al helemaal niet zonder make up en gestijld haar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt modellenknap, dat is vaak toch wat anders. Zelf hecht ik daar niet aan, vandaar dat ik haar plaats. En op bewegend beeld, zwaaiend naar het publiek voor de start enzo, was ze nog veel leuker.
Ik vind die Hambuchen er niet gezond uitzien lijkt wel fotoshop ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Fabian Hambüchen
[ afbeelding ]
Troy Dumas
Die foto kwam ook van een nogal dubieuze sitequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind die Hambuchen er niet gezond uitzien lijkt wel fotoshop ofzo.
quote:
Sebastiaan Verschuren.quote:
Mooi mennekequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sebastiaan Verschuren.
Zwemmer voor Nederland.
Da's toch niet Hambüchenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's toch niet Hambüchen?
Dat is dit Duitse nerdje:
[ afbeelding ]
Nee joh, 't is 'em echt niet. Dat kán gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]Dan vraag ik me af wie het wel is, op de pagina waar ik het vanaf heb stond die naam en in de url van het plaatje ook
Alhoewel als je de bril wegdenkt en het kapsel naar achteren, dan ZOU het hem kunnen zijn, maar dan flink "gepimpt".
Hehe ik ga zo turnen kijken, daarna ga ik wel even een imagesearch doen, ik ben wel benieuwd wie het dan wel is (of het is iemand met dezelfde naam).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee joh, 't is 'em echt niet. Dat kán gewoon niet.
Ik weet dat er veel gemanipuleerd kan worden, maar van Richie Cunningham naar... God... nee.
Regelmatig, symmetrisch en ook wel een beetje standaard. Vaak vanuit een ideaal en dan afvinken die kenmerken die er dicht genoeg bij in de buurt komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is dat dan, modellenknap? Veel modellen zijn niet eens zo knap (Lara Stone). En al helemaal niet zonder make up en gestijld haar.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's toch niet Hambüchen?
Dat is dit Duitse nerdje:
[ afbeelding ]
Over turners gesproken... 'allo 'allo! Hamilton Sabot
[ afbeelding ]
Ha ha, wel scherp blijven Karinaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]Het was hem dus niet en het gekke is dat op die site nog meer turners stonden, die ik dus WEL herkende (Epke stond er o.a. ook tussen). Dit is een of ander fotomodel
Ik heb maar een andere er voor in de plaats gezet
Die heeft een naam uit een jongensboek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Billy Bakker ned. hockeyteam
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Toch nog een leuk plaatje van Fabian Hambüchen
[ afbeelding ]
In de looks department vind ik het niks, maar ik vond hem wel sympathiek met Epke vandaag. Dat was in voorgaande jaren wel anders, toen was het een arrogant kwastje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt toch best mee op die foto? OK geen echte hunk, maar kan ermee door
Je zag inderdaad dat hij blij was voor hem en hij had het zelf natuurlijk ook heel goed gedaan. Het is ook niet mijn type hoor, al heb ik niet echt een type.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
In de looks department vind ik het niks, maar ik vond hem wel sympathiek met Epke vandaag. Dat was in voorgaande jaren wel anders, toen was het een arrogant kwastje.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Geen idee of ie ooit de OS heeft gehaald... maar dit is wel fijn kijkwerk
Wat is er mis mee?quote:
Ik zeg niet dat er iets mis mee isquote:
op bulge....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee isIk vroeg me wel af waar je op had gezocht
En ik zap naar Eurosport en zie schoonspringen
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Atletiekvrouwen vind ik vaak erg mooi, maar deze viel mij in het bijzonder op bij de series 200 m. Wát een schoonheid en wát een uitstraling. Eigenlijk niet de categorie "lekker", meer de categorie “godinnen”. En dat nota bene met een kort pittig kapsel!
[ afbeelding ]
Murielle Ahoure, Ivoorkust
Heb ik voor je!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihi. Ze is wel leuker in het echt, op de baan vind ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb ik voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch goed uit? Heb d'r nooit in het echt gezien, zal ook wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hihi. Ze is wel leuker in het echt, op de baan vind ik
Ja, leuker vast wel, maar leuk zijn er zoveel. Vriendelijke, prettige ogende types m/v, die zie ik bij bosjes en die vergeet ik onmiddellijk weer. Mevrouw Ahoure daarentegen heeft iets dat me bijbleef, vandaar even gepost.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Antonija Misura, the national basketball player of Croatia, according to the famous ‘Bleacher Report’ is the finest athlete of the Olympic Games in London 2012. The athlete born in 1988 has beaten the Paraguayan javelin thrower Leryn Franco, who was in second place, and the national soccer player of from the United States, Alex Morgan.
Kende haar niet zo. Mooie meid. Lijkt op Daphne Jongejans. Maar dat was een doos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef Nober het volgende:
Marit Bouwmeester moet er toch ook wel in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er toch goed uit? Heb d'r nooit in het echt gezien, zal ook wel niet gebeuren.
Knappe vent. Die verdient een mooie foto.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:53 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Nou, nog een onbetwiste hunk dan:
[ afbeelding ]
Fine indeedquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Speerwerper Andreas Thorkildsen
[ afbeelding ]
Platform? Ik zag toenstraks een stuk, het Chinese meisje zag er wel leuk uit, niet lekker, maar gewoon leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef TLC het volgende:
Nu schoonspringen bij de dames, erg leuk kijkvoer moet ik zeggen![]()
Philip Kooke heeft het tijdens de wedstrijd wel gezegd, dochter van NL immigranten,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Redefine het volgende:
De Nederlandse hockeydames kennen we natuurlijk wel. Maar ook Nieuw-Zeeland had er wel wat bijlopen. Clarissa Eshuis bijvoorbeeld. Hoewel de naam Nederlands klinkt, kan ik niets vinden over Nederlandse roots, al zou je dat wel denken.
Moet zeggen dat ze met bewegend beeld leuker is dan op de foto's. Maar ook daar is ze niet vervelend om naar te kijken.
Ik dacht dat hij alleen Punt ermee bedoelde. Want daar hoorde ik hem wel steeds over ja. Maar het lijkt mij bij Eshuis ook wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Philip Kooke heeft het tijdens de wedstrijd wel gezegd, dochter van NL immigranten,
die Punt op de laatste foto ook trouwens
OT: veel hockeydames zijn het aanzien meer dan waard
Eens, en deze bewoording vind ik ook goed gekozen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij alleen Punt ermee bedoelde. Want daar hoorde ik hem wel steeds over ja. Maar het lijkt mij bij Eshuis ook wel.
En ja ik denk dat hockey de sport is waar de dames gemiddeld genomen het meest het aanzien waard zijn. Het is een van de sporten die het lichaam het minst 'verpest' (buiten de bovenbenen dan). En het is een sport die veel vrouwen ook wel willen doen.
En tot slot is de kleding tenminste hier wel voordelig. Bij voetbal vind ik het toch al een stuk minder in die broekjes en flodderige shirts. Nee doe dan maar de hockey shirts en rokjes
Dat is ook het nadeel bij Softball (zelf altijd gehonkbald), de broeken nog wel, maar verder rest niet echt voordelig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Eens, en deze bewoording vind ik ook goed gekozen.
En ontkennen dat hij deedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Amerikaanse roeiploeg![]()
[ afbeelding ]
Opmerking die bij de foto stond:
Coxless four? Not from where we're standing! US rower shows rather too much pride at his bronze medal
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stond in het artikel nog zoiets als: zo is hij normaal
Niet mijn ding zullen we maar zeggen. Ik vond die platinablonde NZse wel erg leuk. Wat ik leuk vind aan de meeste Nederlandse hockeysters is dat ze lekker fanatieke koppen hebben, dus niet trekken maar echt hebben. Staat ze goed. Ook zag ik er een paar met niet zulke atletische maar wel vrouwelijke heupen, en daar zijn er niet zoveel van op de OS.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Redefine het volgende:
De Nederlandse hockeydames kennen we natuurlijk wel. Maar ook Nieuw-Zeeland had er wel wat bijlopen. Clarissa Eshuis bijvoorbeeld. Hoewel de naam Nederlands klinkt, kan ik niets vinden over Nederlandse roots, al zou je dat wel denken.
Moet zeggen dat ze met bewegend beeld leuker is dan op de foto's. Maar ook daar is ze niet vervelend om naar te kijken.
Leuk dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:27 schreef Zaadschieter het volgende:
1. Leryn Franco (Paraguay) - Speerwerpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2. Melanie Adams (Australia) - Polsstokhoogspringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3. Genevieve LaCaze (Australia) - Hindernisloop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4. Josefine Oqvist (Sweden) - Voetballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5. Fatima Moreira de Melo (Netherlands) - Hockey
[ afbeelding ]
6. Daniela Hantuchova - Tennis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7. Sophie Polkamp (Netherlands) - Hockey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan Heemskerk zou nu toch wel een hockeyster in de Playboy moeten kunnen krijgen?quote:
Die incompetente jan lul heeft sowieso geen idee van wat de mannen van Nederland in de Playboy willen zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Jan Heemskerk zou nu toch wel een hockeyster in de Playboy moeten kunnen krijgen?
Hoog, Polkamp, Van As, Van Male, De Goede, Welten... misschien als ze 60 zijn geweest.
Zal wel Laura Smulders worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die incompetente jan lul heeft sowieso geen idee van wat de mannen van Nederland in de Playboy willen zien.
Dat kan beterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:47 schreef Nober het volgende:
Ellen Hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve nummer 4 ziet het er prima uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:27 schreef Zaadschieter het volgende:
1. Leryn Franco (Paraguay) - Speerwerpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2. Melanie Adams (Australia) - Polsstokhoogspringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3. Genevieve LaCaze (Australia) - Hindernisloop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4. Josefine Oqvist (Sweden) - Voetballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5. Fatima Moreira de Melo (Netherlands) - Hockey
[ afbeelding ]
6. Daniela Hantuchova - Tennis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7. Sophie Polkamp (Netherlands) - Hockey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:
Niet alleen lief hoor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gewoon omdat ze zo lief is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is 1 meter en 52 centimeter...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet alleen lief hoor...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oost Duitsland is niet meer hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
In alle serieusheid, moet zeggen dat de spelen mij op dit vlak zeer positief verrast hebben. Heb erg veel mooie atletes en atleten gezien, zie je de laatste jaren veel meer dan vroeger.![]()
Nja, ik ben een zeer tevreden fokkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oost Duitsland is niet meer he
Die mannen daar nog net iets meerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja, ik ben een zeer tevreden fokker
Ik gun het ze welquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die mannen daar nog net iets meer
Komt omdat je ouder wordt en omdat er steeds meer vrouwen meedoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
In alle serieusheid, moet zeggen dat de spelen mij op dit vlak zeer positief verrast hebben. Heb erg veel mooie atletes en atleten gezien, zie je de laatste jaren veel meer dan vroeger.![]()
we have a winnerquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:45 schreef DSS24 het volgende:
Hope Solo, keepster van Amerika
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met reden zo te zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goldie Sayers ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om fatsoenlijk een zwembroek aan te doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Nu het nog kan, nog wat plaatjes van Tom Daley
[ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan. Zag ergens nog een interview met team USA voetbalvrouwen en dan valt Hope Solo alleen maar tegen. Alex Morgan valt nooit tegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Alex Morgan? Betere speler sowieso
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/CUY78xgzBbErIR2Drgkp_A--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MTQ5OTtjcj0xO2N3PTIwMDA7ZHg9MDtkeT0wO2ZpPXVsY3JvcDtoPTQ3MztxPTg1O3c9NjMw/http://media.zenfs.com/en(...)6-882.jpg]afbeelding[/url] ]
wat een zielig zwembroekjequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Nu het nog kan, nog wat plaatjes van Tom Daley
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:45 schreef DSS24 het volgende:
Hope Solo, keepster van Amerika
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |