Dat zij (Leryn Franco) in beeld zou komen stond gewoon expliciet in het draaiboek volgens mijquote:
Dat wordt dus een halve finale om van te smullenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Vers van de pers, ze zijn nog nat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova verslaat Clijsters en ontmoet Kirilenko in de halve finale.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Vers van de pers, ze zijn nog nat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova verslaat Clijsters en ontmoet Kirilenko in de halve finale.
Maar dan zie je niet dat je ze kunt uitvergroten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]Als je een plaatje post en je doet [ img=600] dan zijn ze meteen de goede grootte zonder de rode randjes (zonder de spatie dan).
[ afbeelding ]
Ja dat is waar. Ik doe het altijd omdat ik die randjes en die balk irritant vindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet dat je ze kunt uitvergroten.
Ook alleen maar omdat Kluft het maar zielig vond dat de rest nooit iets kon winnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef CPS2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Ennis, vanaf morgen in actie als favoriet op de zevenkamp.
Ik heb het aangepast, wilde een ban voorkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik doe het altijd omdat ik die randjes en die balk irritant vind
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast, wilde een ban voorkomen.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]Als je daar al een ban voor krijgt... zou wel sneu zijn.
Heb je Excel? Dan is het zo gepiept.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef jaijai2 het volgende:
Alle namen verzameltnu alleen nog op alfabetische volgorde zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |