Ik heb die 1500m nog zitten kijken, was om een uur of half 3 s' nachts.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
HOE kan ik deze zijn vergeten![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mark Tuitert
Knap dat jij bij het wakker worden ineens een plaatje van een zwemmer ziet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
Zag ik zojuist bij het wakker worden toch ineens dit plaatje. Goedemorgen met de Italiaanse zwemmer Filippo Magnini. De dame ernaast is zijn vriendin en collega-zwemmer Federica Pellegrini.
[ afbeelding ]
En omdat jullie zo aandringen ook nog deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
Zag ik zojuist bij het wakker worden toch ineens dit plaatje. Goedemorgen met de Italiaanse zwemmer Filippo Magnini. De dame ernaast is zijn vriendin en collega-zwemmer Federica Pellegrini.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half slaperig laptop aan, beetje klikken... voiląquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Knap dat jij bij het wakker worden ineens een plaatje van een zwemmer ziet.
wowquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:11 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Geen goed plaatje die het laat zien...
..maar de warme lach van Adam Gemili deed me smelten bijna.
Kijk eens vaker in de spiegel van de slager.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ilka Semmler en Katrin Holtwick Duitse beachvolleydames.
Aaaah.. dank je wel!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Geen goed plaatje die het laat zien...
..maar de warme lach van Adam Gemili deed me smelten bijna.
Ja maar eigenlijk zou je het op beeld moeten zien.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zou je het op beeld moeten zien.
Ja! die lach deed hij ook toen de atleten voorgesteld werden.... een en al straal. Heel mooi!quote:
Juist wel een mooi meisjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien geen modellenpotentieel, maar ik vond dit wel een vrolijke verschijning, vooral in bewegend beeld.
[ afbeelding ]
Katherine Johnson-Thompson, Britse heptathlete.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens vaker in de spiegel van de slager.
Wel mooie ribben.quote:
Jawel, maar niet echt modellenknap, dat is vaak toch wat anders. Zelf hecht ik daar niet aan, vandaar dat ik haar plaats. En op bewegend beeld, zwaaiend naar het publiek voor de start enzo, was ze nog veel leuker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Juist wel een mooi meisje
Wat is dat dan, modellenknap? Veel modellen zijn niet eens zo knap (Lara Stone). En al helemaal niet zonder make up en gestijld haar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt modellenknap, dat is vaak toch wat anders. Zelf hecht ik daar niet aan, vandaar dat ik haar plaats. En op bewegend beeld, zwaaiend naar het publiek voor de start enzo, was ze nog veel leuker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |