In de looks department vind ik het niks, maar ik vond hem wel sympathiek met Epke vandaag. Dat was in voorgaande jaren wel anders, toen was het een arrogant kwastje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt toch best mee op die foto? OK geen echte hunk, maar kan ermee door
Je zag inderdaad dat hij blij was voor hem en hij had het zelf natuurlijk ook heel goed gedaan. Het is ook niet mijn type hoor, al heb ik niet echt een type.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
In de looks department vind ik het niks, maar ik vond hem wel sympathiek met Epke vandaag. Dat was in voorgaande jaren wel anders, toen was het een arrogant kwastje.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Geen idee of ie ooit de OS heeft gehaald... maar dit is wel fijn kijkwerk
Wat is er mis mee?quote:
Ik zeg niet dat er iets mis mee isquote:
op bulge....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee isIk vroeg me wel af waar je op had gezocht
En ik zap naar Eurosport en zie schoonspringen
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Atletiekvrouwen vind ik vaak erg mooi, maar deze viel mij in het bijzonder op bij de series 200 m. Wát een schoonheid en wát een uitstraling. Eigenlijk niet de categorie "lekker", meer de categorie “godinnen”. En dat nota bene met een kort pittig kapsel!
[ afbeelding ]
Murielle Ahoure, Ivoorkust
Heb ik voor je!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihi. Ze is wel leuker in het echt, op de baan vind ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb ik voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch goed uit? Heb d'r nooit in het echt gezien, zal ook wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hihi. Ze is wel leuker in het echt, op de baan vind ik
Ja, leuker vast wel, maar leuk zijn er zoveel. Vriendelijke, prettige ogende types m/v, die zie ik bij bosjes en die vergeet ik onmiddellijk weer. Mevrouw Ahoure daarentegen heeft iets dat me bijbleef, vandaar even gepost.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Allyson Felix is véél leuker. Ahoure kijkt altijd chaggerijnig, net als die Carmelita Jeter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Antonija Misura, the national basketball player of Croatia, according to the famous ‘Bleacher Report’ is the finest athlete of the Olympic Games in London 2012. The athlete born in 1988 has beaten the Paraguayan javelin thrower Leryn Franco, who was in second place, and the national soccer player of from the United States, Alex Morgan.
Kende haar niet zo. Mooie meid. Lijkt op Daphne Jongejans. Maar dat was een doos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef Nober het volgende:
Marit Bouwmeester moet er toch ook wel in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er toch goed uit? Heb d'r nooit in het echt gezien, zal ook wel niet gebeuren.
Knappe vent. Die verdient een mooie foto.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:53 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Nou, nog een onbetwiste hunk dan:
[ afbeelding ]
Fine indeedquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Speerwerper Andreas Thorkildsen
[ afbeelding ]
Platform? Ik zag toenstraks een stuk, het Chinese meisje zag er wel leuk uit, niet lekker, maar gewoon leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef TLC het volgende:
Nu schoonspringen bij de dames, erg leuk kijkvoer moet ik zeggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |