Nietquote:
Niet alleen lief hoor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gewoon omdat ze zo lief is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is 1 meter en 52 centimeter...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet alleen lief hoor...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oost Duitsland is niet meer hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
In alle serieusheid, moet zeggen dat de spelen mij op dit vlak zeer positief verrast hebben. Heb erg veel mooie atletes en atleten gezien, zie je de laatste jaren veel meer dan vroeger.![]()
Nja, ik ben een zeer tevreden fokkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oost Duitsland is niet meer he
Die mannen daar nog net iets meerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja, ik ben een zeer tevreden fokker
Ik gun het ze welquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die mannen daar nog net iets meer
Komt omdat je ouder wordt en omdat er steeds meer vrouwen meedoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
In alle serieusheid, moet zeggen dat de spelen mij op dit vlak zeer positief verrast hebben. Heb erg veel mooie atletes en atleten gezien, zie je de laatste jaren veel meer dan vroeger.![]()
we have a winnerquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:45 schreef DSS24 het volgende:
Hope Solo, keepster van Amerika
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met reden zo te zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goldie Sayers ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om fatsoenlijk een zwembroek aan te doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Nu het nog kan, nog wat plaatjes van Tom Daley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan. Zag ergens nog een interview met team USA voetbalvrouwen en dan valt Hope Solo alleen maar tegen. Alex Morgan valt nooit tegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Alex Morgan? Betere speler sowieso
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/CUY78xgzBbErIR2Drgkp_A--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MTQ5OTtjcj0xO2N3PTIwMDA7ZHg9MDtkeT0wO2ZpPXVsY3JvcDtoPTQ3MztxPTg1O3c9NjMw/http://media.zenfs.com/en(...)6-882.jpg]afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |