Ik vind die Hambuchen er niet gezond uitzien lijkt wel fotoshop ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Fabian Hambüchen
[ afbeelding ]
Troy Dumas
Die foto kwam ook van een nogal dubieuze sitequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind die Hambuchen er niet gezond uitzien lijkt wel fotoshop ofzo.
quote:
Sebastiaan Verschuren.quote:
Mooi mennekequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sebastiaan Verschuren.
Zwemmer voor Nederland.
Da's toch niet Hambüchenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's toch niet Hambüchen?
Dat is dit Duitse nerdje:
[ afbeelding ]
Nee joh, 't is 'em echt niet. Dat kán gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]Dan vraag ik me af wie het wel is, op de pagina waar ik het vanaf heb stond die naam en in de url van het plaatje ook
Alhoewel als je de bril wegdenkt en het kapsel naar achteren, dan ZOU het hem kunnen zijn, maar dan flink "gepimpt".
Hehe ik ga zo turnen kijken, daarna ga ik wel even een imagesearch doen, ik ben wel benieuwd wie het dan wel is (of het is iemand met dezelfde naam).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee joh, 't is 'em echt niet. Dat kán gewoon niet.
Ik weet dat er veel gemanipuleerd kan worden, maar van Richie Cunningham naar... God... nee.
Regelmatig, symmetrisch en ook wel een beetje standaard. Vaak vanuit een ideaal en dan afvinken die kenmerken die er dicht genoeg bij in de buurt komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is dat dan, modellenknap? Veel modellen zijn niet eens zo knap (Lara Stone). En al helemaal niet zonder make up en gestijld haar.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's toch niet Hambüchen?
Dat is dit Duitse nerdje:
[ afbeelding ]
Over turners gesproken... 'allo 'allo! Hamilton Sabot
[ afbeelding ]
Ha ha, wel scherp blijven Karinaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]Het was hem dus niet en het gekke is dat op die site nog meer turners stonden, die ik dus WEL herkende (Epke stond er o.a. ook tussen). Dit is een of ander fotomodel
Ik heb maar een andere er voor in de plaats gezet
Die heeft een naam uit een jongensboek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Billy Bakker ned. hockeyteam
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Toch nog een leuk plaatje van Fabian Hambüchen
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |