Vanwege de broekjes?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel het wielrennen gekeken, weet ook niet waarom..
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benenquote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2012 02:09 schreef Steve het volgende:
.
Ik heb vanmiddag zo mee zitten leven met de Olympische wedstrijden.. Stond te juichen toen Marianne Vos won. En te balen bij de verloren wedstrijd van de beachvolleybaldames.
. Heerlijk al die sporten die je normaal nooit ziet. Gefascineerd naar schermen en wildwaterkano zitten kijken.
Ik geef normaal weinig om sport, maar de Olympische Spelen blijft leuk..
En de magere armpjes in verhouding met het onderlijf.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benen
quote:
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hèquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg, dat is al de 2e vriend van me die opeens een relatie heeft *paniek* *chaos*
Nee dat bedoel ik niet, ik hou op deze manier geen vrienden over waar je even snel een terrasje mee kunt pikken zonder dat ie de thuisbasis moet informeren en wachten of operation " dinner out" a go is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hè
Ambiguiteit, vertel eens wat vind jij zo mooi aan Great expectations, wat spreekt jou daarin aan?
Daar hoef je dan ook niet tegenaan te kijken.quote:
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragenquote:
Ja dat wil ik ook niet worden hoor. Mijn zus deed dat laatst, ik wilde met haar ergens heen, dus zij in 'r agenda kijken. Is er een vrije dag, en ik denk "Mooi, da's een goede dag!" zegt ze "Ja, er staat nog niks maar ik moet eerst even kijken of ik die dag niks met mijn vriend ga plannen."quote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragen
Zoiets.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet nog niet of het in Pat's schema past om nu iets te zeggen?
Ik denk dat het een beetje afhangt met hoe vaak het stelletje elkaar ziet, maar verder... ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Bloedirritant
Bij mij is het dan "Oke ik kan!" en dan kom ik thuis met "Zo, die en die dag ben ik weg he".
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje afhangt met hoe vaak het stelletje elkaar ziet, maar verder... ja.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.
Dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.
Kom gerust naar Groningen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja het is alweer bijna tijd voor de gaypride.
[ afbeelding ]
Groningen... ik heb echt geen enkele reden om daar voor mijn plezier heen te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom gerust naar Groningen.
Daar houden wij niet van dat soort fratsen.
Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groningen... ik heb echt geen enkele reden om daar voor mijn plezier heen te gaan.
Gaarne.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
quote:
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
Kom gerust naar Groningen.
Daar houden wij niet van dat soort fratsen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
Die heb ik gemist.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.
En in 1985.
bestaat de golden arm nog?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.
Yes en yesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bestaat de golden arm nog?
En heeft Groningen nog steeds geen sluitingstijden voor de kroegen?
zijn dat goede redenen om naar Groningen te komen?quote:
Alsof je opeens niks meer alleen mag ondernemen als je in een relatie zit inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar buiten dat het wellicht zo is, mag je dat toch wel irritant vinden?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Zijn de relatie/stelletjesklagers nu allemaal relatielozen?
Nu? Dat was ik al hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Toen ik een relatie had vond ik t nog steeds irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaakt
Als je nog geen andere afspraak hebt en je stelt het dan alsnog uit omdat er misschien nog iets kan komen dan snap ik dat wel ja... maar met het overleggen vind ik niks mis.. zeker omdat geen agenda heb en soms dingen vergeetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is ook niet vreemd. Het is alleen irritant als iemand geen individuele plannen meer kan maken omdat stelletjes dingen constant voor gaan.
Dat zeg ik dus, ik heb geen agendaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.
Je bal en ketting is gewoon je agenda?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik heb geen agenda
Die houdt afspraken beter bij dan ik jaquote:
Mijn eigen afspraken weet ik vaak wel uit mijn hoofd... ik check alleen of er toevallig niet al iets gezamenlijks staat want dat weet ik niet altijd zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
En jullie hebben nooit eigen afspraken maar alleen samen?
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...
WAT GEMEENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.
maar vrijdag weer welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
zulke lui kom ik nooit tegen in de ochend forenzentrein naar amsterdamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hoi ik ben 19 en ik heb een vraagje wie wil morgen of donderdag ochten om 5.57z met mij de trein nemen om lkker te geilen of wel vrijdag om 12.27 in ede wageningen of wel om 22.23 in utrecht centraal richting ede wageningen dat geld ook voor zaterdag plz plz ik heb 20 cm
Heb ik dat?
Er zit een agenda op je mobiel. Die je ook kunt synchroniseren enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik heb geen agenda
Daar doe ik niks meequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zit een agenda op je mobiel. Die je ook kunt synchroniseren enzo.
Dat vind ik dus een beetje een kulreden.
Wat is een 5.57? Die tijd bestaat bij mij niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hoi ik ben 19 en ik heb een vraagje wie wil morgen of donderdag ochten om 5.57 met mij de trein nemen om lkker te geilen of wel vrijdag om 12.27 in ede wageningen of wel om 22.23 in utrecht centraal richting ede wageningen dat geld ook voor zaterdag plz plz ik heb 20 cm
Heb ik dat?
Als een ander iets plant waar "we samen heen zouden moeten" dan had ie dat toch ook moeten overleggen met je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar doe ik niks mee
... ik vergeet ook haast nooit iets... het is alleen dat ik het wel zo netjes vind om altijd even te checken of de ander niks heeft gepland waar we samen heen zouden moeten... het is geen toestemming vragen
Ik ook.quote:
Dat klopt... maar ik vergeet dat soort dingen dus nogal snelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een ander iets plant waar "we samen heen zouden moeten" dan had ie dat toch ook moeten overleggen met je?
en 20cm wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een 5.57? Die tijd bestaat bij mij niet.
Ik zou even om opheldering vragen omtrent al deze zaken!quote:
De mijne lag laatst half te maffen na een paar nachtjes doorhalen. Die heb ik maar vroeg naar bed gestuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ze wint met Rumble.
Dus ik wil dat ze ontslagen wordt.
O. Wilde je net een berichtje sturenquote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er ook wel extreem allergisch voor hoor, stelletjes-dingen
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.quote:
Je zult vroeg of laat toch water bij de wijn moeten doen... een relatie is geven en nemen... zolang dat in balans is is er geen probleem... maar het klinkt nu alsof jij altijd degene bent die zich het minst aanpast in een relatie... dat wreekt zich vroeg of laat toch een keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.
Nee hoor. Ik vraag dat van de ander ook niet. Als hij wil gaan sporten, wil stappen met z'n vrienden, op vakantie wil met ze... be my guest!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult vroeg of laat toch water bij de wijn moeten doen... een relatie is geven en nemen... zolang dat in balans is is er geen probleem... maar het klinkt nu alsof jij altijd degene bent die zich het minst aanpast in een relatie... dat wreekt zich vroeg of laat toch een keer
Dat is ook prima, ik hang zelf ook heel erg aan mijn eigen vrijheid. Neemt niet weg dat je ook genoeg tijd samen moet hebben en af en toe iets moet doen waar je de ander meer plezier mee doet dan jezelf...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag dat van de ander ook niet. Als hij wil gaan sporten, wil stappen met z'n vrienden, op vakantie wil met ze... be my guest!
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook prima, ik hang zelf ook heel erg aan mijn eigen vrijheid. Neemt niet weg dat je ook genoeg tijd samen moet hebben en af en toe iets moet doen waar je de ander meer plezier mee doet dan jezelf...
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan?
Ik heb alleen een hekel aan van die stellen dat altijd eerst even het thuisfront moeten raadplegen, of toestemming moeten vragen. Of nog erger: die verwachten dat als ze uitgenodigd worden, dat dat dan meteen betekent hen twee amen. Mensen die nooit meer solo zijn, maar aaaaaltijd een eenheid.
Dan weeg ik even af wat ik belangrijker vindquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is de discussie alweer over of is TV aan zijn vent aan het overleggen wat ie nu weer moet zeggen over het onderwerp?
Knallende ruzie maken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?
OOOOO, zoek je daarom ruzie met me!quote:
dat is ook de reden waarom ik nog vrijgezel benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.
Noem je dit al ruzie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
OOOOO, zoek je daarom ruzie met me!
nee jij dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Steve het volgende:
Ang3l, stomme lul!. Met je, met je... lul!
.
Zoekt. Zoekt, Ang3l. Het is nog niet gevonden...quote:
Oke oke, kom vanavond maar langs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Steve het volgende:
Ang3l, stomme lul!. Met je, met je... lul!
.
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebbenquote:Amsterdam 31 juli 2012,
Geachte heer / mevrouw,
Wij hebben zojuist van Scooterland B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Scooterland B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Vespa''- Vespa LX 25 ''.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 2.799,00 EUR van uw rekening af te schrijven,
dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk op dinsdag 3 augustus van uw rekening worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 2.799,00 EUR
Begunstigde: Scooterland B.V
Artikel Vespa LX 25
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie zelf te annuleren, om deze transactie volledig te annuleren dient u al verreisde gegevens in te vullen.
Bij ontbrekende gegevens word de transactie niet geannuleerd.
Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland
Dit was weer een nieuwe vorm. En toevallig had ik net een aantal zaken over laten zetten naar Automatische incasso, wat ook de header van t bericht was. Incl iDeal logo etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:31 schreef Renesite het volgende:
Ze zijn net gestopt met stalken bij mij
Sowieso krijg je bij iDeal toch direct de melding dat het niet gelukt is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Ze worden steeds slimmer:
[..]
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebben
En het is vereiste gegevens, niet vereisde!
die had ik gistermiddag ook gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebben
En volgens mij gaan automatische incasso's juist helemaal niet via iDeal, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso krijg je bij iDeal toch direct de melding dat het niet gelukt is?
Er staat toch niks over automatische incasso's of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens mij gaan automatische incasso's juist helemaal niet via iDeal, maar dat weet ik niet zeker
Dat is de titel van de mail, mislukte automatische incasso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er staat toch niks over automatische incasso's of ben ik nu gek?
Ik had je nog gemaild, maar ik kreeg een error terug. Mailbox vol ofzo? Was verder niet echt een boeiend mailtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh had ik nog niet verteld dat ik een vespaatje had aangeschaft voor mijn posterrondes dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige week al, eyecandyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De stad loopt nu al vol met homo's.
Jet iritantanste aan Amsterdam zijn de toeristenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Irritante mensen die niet kunnen beslissen als ik in de rij sta bij de Ako. :|
ze huren fietsen terwijl ze niet eens kunnen fietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:43 schreef Cavalinho het volgende:
Moesten ze verbieden, toeristen in hoofdsteden.
Vol?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had je nog gemaild, maar ik kreeg een error terug. Mailbox vol ofzo? Was verder niet echt een boeiend mailtje.
Nee precies. Sinds wanneer gaat een automatische incasso via iDeal? En op de een of andere manier is het altijd de ING bank... en ik heb geen ING. Toedelodokie!quote:Het is wel een van de betere phishing mails die ik heb gezien. Maar dat zegt meer over andere phishing mails.. Gelukkig hebben ze er nog een paar taalfouten in gezet ter herkenning.
. Maar het klopt sowieso van geen kanten natuurlijk, met het hele automatische incasso/iDeal/gegevens ter identificatie-gebeuren.
Racist!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze huren fietsen terwijl ze niet eens kunnen fietsen
lopen op fietspaden, steken midden over de weg over
levensgevaarlijke verkeerssituatie's
Ik heb 30 vrije dagen op een rijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrije dagen zijn voor mietjes.
Ik heb 40 vrije dagen die ik wanneer ik maar wil kan inzetten geurende het hele jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb 30 vrije dagen op een rij
Ik bedoelde meer dat ik er nu 30 achtereen volgend heb...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 40 vrije dagen die ik wanneer ik maar wil kan inzetten geurende het hele jaar
Ben ik dit jaar enorm mee bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je hebt pas iets aan vakantiedagen als je ze opneemt.
Dat mep ik mijn 2 vrienden uit het onderwijs ook altijd om de oren als ze weer eens gaan inwrijven dat ze nu 6 weken vrij hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nadeel van het onderwijs is wel dat je niet zelf kunt bepalen wanneer je vakantie neemt, maar altijd móét wanneer de vakanties door het ministerie gepland worden.
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nadeel van het onderwijs is wel dat je niet zelf kunt bepalen wanneer je vakantie neemt, maar altijd móét wanneer de vakanties door het ministerie gepland worden.
wat vond jij zo mooi/ aangrijpend aan Great Expectations?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.
Oh wacht, in de zomer ook niet.
Ja maar moet dat dan perse in het hoogseizoen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.
Oh wacht, in de zomer ook niet.
Australie gaat nu bv de winter in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar moet dat dan perse in het hoogseizoen?
En als je naar landen wilt waar je beter in het voorjaar naar toe kunt reizen ivm het weer dan red je dat niet.
De plottwist! De bijzondere relatie tussen Miss Havisham, Estella en Pip. De gelaagdheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat vond jij zo mooi/ aangrijpend aan Great Expectations?
Ik heb er 20 per jaar. Yo diggidyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar enorm mee bezigHeb er al bijna 40 doorheen gejast .... nu nog 38 te gaan
quote:
Met 5 fokkers op een eiland? Ik zou gillend gek worden!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Steve het volgende:
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
Ik mag bij Erik op het eiland..
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?quote:
Ik vind vooral je nieuwe ogen, blik, lippen, gezichtsvorm en algehele verschijning mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?
Wie is dat?quote:
niet eens mijn atoo's at ik daarvoor heb moeten doorstaan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral je nieuwe ogen, blik, lippen, gezichtsvorm en algehele verschijning mooi.
Dat klinkt als 17-jarige kalverliefde en ik moet er persoonlijk een beetje van overgeven in mijn mond. Maar dat ben ik. Niets mis met lief zijn tegen elkaar, en verliefd zijn, maar overdaad schaadt in mijn ogen. Maar ik ben dan ook niet zo'n zoetig persoon en al helemaal niet in het openbaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, wat denken we hier van als een vers stelletje op facebook, bij elk berichtje wat ze elkaar schrijven de tekst minimaal 1x voorzien van een <3?
Is dat gewoon schattig of is dit een teken dat de relatie straks als een kaartenhuis in elkaar gaat storten?
Dat wordt mijn nieuwe letter!quote:
Neuh. En ook niet de 20 sapkuurtjes die je hebt moeten verdragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet eens mijn atoo's at ik daarvoor heb moeten doorstaan!
You are amaaaziiiiing, just the way you aaaaaaare!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?
Ik gun ze ook alle liefde van de wereld, maar die overdaad laat mij enorm twijfelen aan de echtheid of zo. Ook een leuk detail is dat ze al jaren vrienden waren en dat opeens de vonk over sprong. Geloof ik ook niet echt in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt als 17-jarige kalverliefde en ik moet er persoonlijk een beetje van overgeven in mijn mond. Maar dat ben ik. Niets mis met lief zijn tegen elkaar, en verliefd zijn, maar overdaad schaadt in mijn ogen. Maar ik ben dan ook niet zo'n zoetig persoon en al helemaal niet in het openbaar.
Dat zijn de lichtgevende algen in het water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Alleen weet ik niet zo goed waarom de zee op het eind groen oplicht en er een radioactieve walvis opspringt.
Ik kende mijn ex ook al 2 jaar als vrienden voordat de eerste keer seks er aan te pas kwam en we uiteindelijk 3 jaar iets gehad hebben. Maar dat er toen ineens een "vonk" was kan ik niet zeggen. Dat groeide gewoon zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gun ze ook alle liefde van de wereld, maar die overdaad laat mij enorm twijfelen aan de echtheid of zo. Ook een leuk detail is dat ze al jaren vrienden waren en dat opeens de vonk over sprong. Geloof ik ook niet echt in.
Misschien het boek maar eens herlezen. Wel pas nadat ik de film heb gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de lichtgevende algen in het water.
Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende mijn ex ook al 2 jaar als vrienden voordat de eerste keer seks er aan te pas kwam en we uiteindelijk 3 jaar iets gehad hebben. Maar dat er toen ineens een "vonk" was kan ik niet zeggen. Dat groeide gewoon zo.
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlinders. Ranzige insecten. Wormen met poten en vleugels...
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.
Als je me dronken voert en een lapdance doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?
Dat geldt voor meer dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezig
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ik heb tegenwoordig de rare eigenschap dat ik lekker aangeschoten kan raken en opeens ben ik weer nuchter. Ik raak nooit meer dronken. Misschien dans ik teveel.
Teveel gedoe. Gewoon onverwacht vol op de bek pakken..... Van verbouwereerdheid weet hij toch niet wat te doen en heb je gescoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?
Zelfs al gebeurt dat, ze hebben het nu in ieder geval naar hun zinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, wat denken we hier van als een vers stelletje op facebook, bij elk berichtje wat ze elkaar schrijven de tekst minimaal 1x voorzien van een <3?
Is dat gewoon schattig of is dit een teken dat de relatie straks als een kaartenhuis in elkaar gaat storten?
Abraham moet ik ook nog zien en zondag reviewenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Godallejezus wat is Abraham Lincoln Vampire Hunter ene baggerfilm zeg
En Brave viel wat tegen. Beetje... braafjes.
Is het zo nat ja?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je momenteel in Amsterdam je mond open doet en omhoog kijkt kun je wel doordrinken ja.
En van waar naar waar ben je dan gegaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:48 schreef Ang3l het volgende:
http://serendipitor.net
Gister gedaanJe komt echt op plekken waar je nog nooit geweest bent, met hele grappige gesprekken
Nog een keer doen, maar dan overdag
Ja ik was al zwaar aan het twijfelen of ik een kijkje zou nemen, maar de wolken stonden me al niet aan.quote:
Je zou ook via internet kunnen kijken. T is mij sowieso te druk...1x wezen kijken en dat vond ik wel genoegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik was al zwaar aan het twijfelen of ik een kijkje zou nemen, maar de wolken stonden me al niet aan.
Ik heb het al zoveel jaren gezien, ik kan het misschien. Als het prachtig weer zou zijn zou ik wat vrienden kunnen irriteren die wel langs de kant staan, maar nu heb ik daar totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Je zou ook via internet kunnen kijken. T is mij sowieso te druk...1x wezen kijken en dat vond ik wel genoeg
Van het station naar het huis van vrienden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:54 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En van waar naar waar ben je dan gegaan?
Ik ga nog wel. Over een uurtje de trein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het al zoveel jaren gezien, ik kan het misschien. Als het prachtig weer zou zijn zou ik wat vrienden kunnen irriteren die wel langs de kant staan, maar nu heb ik daar totaal geen zin in.
Nou ja. Vanaf 18:00 is t droogquote:
Dan ben ik niet gemiddeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig heeft de gemiddelde homo gel en een föhn in hun handtas zitten.
Niet gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, TMM heeft weer een TV-momentje te pakken op de COC-boot. Die bril springt er ook gewoon uit.
Ja gek he, die is ook radioactief!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, TMM heeft weer een TV-momentje te pakken op de COC-boot. Die bril springt er ook gewoon uit.
Is ie nog vetter geworden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gek he, die is ook radioactief!
Ik ben blij dat ik de boten heb overgeslagen. Scheen nl dat de rest er ook niet op stond/kwam. Lekker handig geregeld![]()
Weinig fokkers gespot. Wel ex-fokkers: Marc_Mga
Ik heb geen enkel FB of forum bericht geplaatst tijdens de pridequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom de pride gaan bekijken als je ook facebook open kunt laten staan?
De halve week al lange/korte broekquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel seizoenswisselingen zouden we vandaag in 1 dag kunnen stoppen? Zon, warm, mooi, wolken, koud, vies. Straks sneeuw?
Wazig weer. Ik zit steeds te wisselen tussen tshirt en vest
De rest van de homo's trokken het mobiele netwerk dicht en je had geen bereik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel seizoenswisselingen zouden we vandaag in 1 dag kunnen stoppen? Zon, warm, mooi, wolken, koud, vies. Straks sneeuw?
Wazig weer. Ik zit steeds te wisselen tussen tshirt en vest
Bereik viel niet tegen eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De rest van de homo's trokken het mobiele netwerk dicht en je had geen bereik?
flauwekul!quote:
Mjah, vooraf denk je "ach, insmeren is niet nodig, zo fel is die zon niet, etc" en achteraf denk je kutterdekutkutkut-had-ik-me-nou-maar-ingesmeerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
flauwekul!
1 stevige bui, maar vanaf 15 uur stralende zon, ik ben zelfs weer verbrand
Echt niet. Ik was er pas vanaf half 5 en ik heb toch ook echt een dikke vette regenbui gehad. Was blij dat de plu mee wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
flauwekul!
1 stevige bui, maar vanaf 15 uur stralende zon, ik ben zelfs weer verbrand
nou dat is danecht heel plaatselijk geweest, geen regen bij ons na 15 uur ook niet in de live registratie van de avro op youtube overigens rond 18.30 uur heeft het ook nog even geregend toen we bij de la place op de bibliotheek zaten, wat een prachtige locatiequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Ik was er pas vanaf half 5 en ik heb toch ook echt een dikke vette regenbui gehad. Was blij dat de plu mee was
ik heb ook weer van die vieze harige wormen met vleugels in mijn buik, SUPER irritantquote:
What happens at pride.. stays..quote:
Als jij de groetjes aan Harold doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mij, steve, sjoerd, joshua, frank, nog een paar meer types...
MrO was het nog leuk gisteren na ons vertrek? Doe sjoerd maar de groetjes namens mij![]()
Ja, het hier melden is dan ook wellicht niet het meest snuggere idee, maar achquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarschijnlijk niet nee, maar ik heb volgens mij een redelijk goed beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |