Australie gaat nu bv de winter in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar moet dat dan perse in het hoogseizoen?
En als je naar landen wilt waar je beter in het voorjaar naar toe kunt reizen ivm het weer dan red je dat niet.
De plottwist! De bijzondere relatie tussen Miss Havisham, Estella en Pip. De gelaagdheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat vond jij zo mooi/ aangrijpend aan Great Expectations?
Ik heb er 20 per jaar. Yo diggidyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar enorm mee bezigHeb er al bijna 40 doorheen gejast .... nu nog 38 te gaan
quote:
Met 5 fokkers op een eiland? Ik zou gillend gek worden!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Steve het volgende:
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
Ik mag bij Erik op het eiland..
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?quote:
Ik vind vooral je nieuwe ogen, blik, lippen, gezichtsvorm en algehele verschijning mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?
Wie is dat?quote:
niet eens mijn atoo's at ik daarvoor heb moeten doorstaan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral je nieuwe ogen, blik, lippen, gezichtsvorm en algehele verschijning mooi.
Dat klinkt als 17-jarige kalverliefde en ik moet er persoonlijk een beetje van overgeven in mijn mond. Maar dat ben ik. Niets mis met lief zijn tegen elkaar, en verliefd zijn, maar overdaad schaadt in mijn ogen. Maar ik ben dan ook niet zo'n zoetig persoon en al helemaal niet in het openbaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, wat denken we hier van als een vers stelletje op facebook, bij elk berichtje wat ze elkaar schrijven de tekst minimaal 1x voorzien van een <3?
Is dat gewoon schattig of is dit een teken dat de relatie straks als een kaartenhuis in elkaar gaat storten?
Dat wordt mijn nieuwe letter!quote:
Neuh. En ook niet de 20 sapkuurtjes die je hebt moeten verdragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet eens mijn atoo's at ik daarvoor heb moeten doorstaan!
You are amaaaziiiiing, just the way you aaaaaaare!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja wat vind je van mijn nieuwe bril?
Ik gun ze ook alle liefde van de wereld, maar die overdaad laat mij enorm twijfelen aan de echtheid of zo. Ook een leuk detail is dat ze al jaren vrienden waren en dat opeens de vonk over sprong. Geloof ik ook niet echt in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt als 17-jarige kalverliefde en ik moet er persoonlijk een beetje van overgeven in mijn mond. Maar dat ben ik. Niets mis met lief zijn tegen elkaar, en verliefd zijn, maar overdaad schaadt in mijn ogen. Maar ik ben dan ook niet zo'n zoetig persoon en al helemaal niet in het openbaar.
Dat zijn de lichtgevende algen in het water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Alleen weet ik niet zo goed waarom de zee op het eind groen oplicht en er een radioactieve walvis opspringt.
Ik kende mijn ex ook al 2 jaar als vrienden voordat de eerste keer seks er aan te pas kwam en we uiteindelijk 3 jaar iets gehad hebben. Maar dat er toen ineens een "vonk" was kan ik niet zeggen. Dat groeide gewoon zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gun ze ook alle liefde van de wereld, maar die overdaad laat mij enorm twijfelen aan de echtheid of zo. Ook een leuk detail is dat ze al jaren vrienden waren en dat opeens de vonk over sprong. Geloof ik ook niet echt in.
Misschien het boek maar eens herlezen. Wel pas nadat ik de film heb gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de lichtgevende algen in het water.
Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende mijn ex ook al 2 jaar als vrienden voordat de eerste keer seks er aan te pas kwam en we uiteindelijk 3 jaar iets gehad hebben. Maar dat er toen ineens een "vonk" was kan ik niet zeggen. Dat groeide gewoon zo.
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlinders. Ranzige insecten. Wormen met poten en vleugels...
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.
Als je me dronken voert en een lapdance doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?
Dat geldt voor meer dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezig
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ik heb tegenwoordig de rare eigenschap dat ik lekker aangeschoten kan raken en opeens ben ik weer nuchter. Ik raak nooit meer dronken. Misschien dans ik teveel.
Teveel gedoe. Gewoon onverwacht vol op de bek pakken..... Van verbouwereerdheid weet hij toch niet wat te doen en heb je gescoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?
Zelfs al gebeurt dat, ze hebben het nu in ieder geval naar hun zinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, wat denken we hier van als een vers stelletje op facebook, bij elk berichtje wat ze elkaar schrijven de tekst minimaal 1x voorzien van een <3?
Is dat gewoon schattig of is dit een teken dat de relatie straks als een kaartenhuis in elkaar gaat storten?
Abraham moet ik ook nog zien en zondag reviewenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Godallejezus wat is Abraham Lincoln Vampire Hunter ene baggerfilm zeg
En Brave viel wat tegen. Beetje... braafjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |