Stel, na schipbreuk beland je deze zomer op een onbewoond eiland.
Op het eerste gezicht lijkt het mooi, tropisch, heel Blue Lagoon-ish allemaal. Maar je weet niet wat je er allemaal te wachten zal staan en je weet ook niet hoe lang het zal duren voordat ze je komen zoeken, dat kon allemaal nog best eens heel lang duren dus..
Met welke 5 FOK!kers zou jij dan het liefst op dat eiland stranden en waarom?En doe dan niet eens standaard FOK!vriendjes lijstje, maar gewoon een lijst met FOK!kers waarvan jij denkt dat je daarmee die tijd wel zou overleven, om welke reden dan ook. Bepaalde skills, whatever!
![BlueLagoon.jpg]()
TS begint:
1) Snakey Omdat ik zijn armen gezien heb en hij vast elke grote spin voor me wegjaagt.
2) Ingetje79Om haar heerlijke nuchterheid, rust en humor. Ik geloof namelijk niet dat ik daar écht ruzie mee zou kunnen krijgen.
3) Dirkh Omdat ik zijn Speedo wil zien en hij me altijd aan het lachen krijgt.
4) yvonne Omdat ik voor me zie hoe zij onze kokosnoten afpakt waar we lui uit liggen te lurken en dan roept 'en nu allemaal van die luie reet af en die boomhut opruimen en hout en eten gaan zoeken!!!', zodat we het uberhaupt overleven..
5) Loveless85Omdat ik daar al eens mee ben ingesneeuwd en omdat hij zo lekker 'nerderig' is (in a good way

), dus hij vindt vast een heel vernuftige oplossing (bedenkt ter plekke een HaalMeHierWeg-app oid) om ons weer thuis te krijgen als we dat hele eiland weer zat zijn.
DISCLAIMER: niet gaan lopen janken als je er niet bij staat, ik vind je heus liev.[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 31-07-2012 16:32:57 ]