ze huren fietsen terwijl ze niet eens kunnen fietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:43 schreef Cavalinho het volgende:
Moesten ze verbieden, toeristen in hoofdsteden.
Vol?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had je nog gemaild, maar ik kreeg een error terug. Mailbox vol ofzo? Was verder niet echt een boeiend mailtje.
Nee precies. Sinds wanneer gaat een automatische incasso via iDeal? En op de een of andere manier is het altijd de ING bank... en ik heb geen ING. Toedelodokie!quote:Het is wel een van de betere phishing mails die ik heb gezien. Maar dat zegt meer over andere phishing mails.. Gelukkig hebben ze er nog een paar taalfouten in gezet ter herkenning.
. Maar het klopt sowieso van geen kanten natuurlijk, met het hele automatische incasso/iDeal/gegevens ter identificatie-gebeuren.
Racist!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze huren fietsen terwijl ze niet eens kunnen fietsen
lopen op fietspaden, steken midden over de weg over
levensgevaarlijke verkeerssituatie's
Ik heb 30 vrije dagen op een rijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrije dagen zijn voor mietjes.
Ik heb 40 vrije dagen die ik wanneer ik maar wil kan inzetten geurende het hele jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb 30 vrije dagen op een rij
Ik bedoelde meer dat ik er nu 30 achtereen volgend heb...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 40 vrije dagen die ik wanneer ik maar wil kan inzetten geurende het hele jaar
Ben ik dit jaar enorm mee bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je hebt pas iets aan vakantiedagen als je ze opneemt.
Dat mep ik mijn 2 vrienden uit het onderwijs ook altijd om de oren als ze weer eens gaan inwrijven dat ze nu 6 weken vrij hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nadeel van het onderwijs is wel dat je niet zelf kunt bepalen wanneer je vakantie neemt, maar altijd móét wanneer de vakanties door het ministerie gepland worden.
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nadeel van het onderwijs is wel dat je niet zelf kunt bepalen wanneer je vakantie neemt, maar altijd móét wanneer de vakanties door het ministerie gepland worden.
wat vond jij zo mooi/ aangrijpend aan Great Expectations?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.
Oh wacht, in de zomer ook niet.
Ja maar moet dat dan perse in het hoogseizoen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga toch ook graag in de zomer met vakantie. Buiten het seizoen is leuk, maar het weer zit dan niet altijd mee.
Oh wacht, in de zomer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |