Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende mijn ex ook al 2 jaar als vrienden voordat de eerste keer seks er aan te pas kwam en we uiteindelijk 3 jaar iets gehad hebben. Maar dat er toen ineens een "vonk" was kan ik niet zeggen. Dat groeide gewoon zo.
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlinders. Ranzige insecten. Wormen met poten en vleugels...
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee precies zo is het met mijn ex ook gegaan. Uiteindelijk wordt het steeds hechter en is de liefde en er eigenlijk altijd al geweest. Het is dan niet opeens vlinders en zo.
Als je me dronken voert en een lapdance doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, wij "kennen" elkaar ook al een aantal jaar. Wanneer gaat er iets groeien?
Dat geldt voor meer dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze van een afstand mooi, maar die dingen van dichtbij zijn idd maar een beetje viezig
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ik heb tegenwoordig de rare eigenschap dat ik lekker aangeschoten kan raken en opeens ben ik weer nuchter. Ik raak nooit meer dronken. Misschien dans ik teveel.
Teveel gedoe. Gewoon onverwacht vol op de bek pakken..... Van verbouwereerdheid weet hij toch niet wat te doen en heb je gescoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus net voor dat nuchtere moment moet ik toeslaan?
Zelfs al gebeurt dat, ze hebben het nu in ieder geval naar hun zinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, wat denken we hier van als een vers stelletje op facebook, bij elk berichtje wat ze elkaar schrijven de tekst minimaal 1x voorzien van een <3?
Is dat gewoon schattig of is dit een teken dat de relatie straks als een kaartenhuis in elkaar gaat storten?
Abraham moet ik ook nog zien en zondag reviewenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Godallejezus wat is Abraham Lincoln Vampire Hunter ene baggerfilm zeg
En Brave viel wat tegen. Beetje... braafjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |