Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaakt
Als je nog geen andere afspraak hebt en je stelt het dan alsnog uit omdat er misschien nog iets kan komen dan snap ik dat wel ja... maar met het overleggen vind ik niks mis.. zeker omdat geen agenda heb en soms dingen vergeetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is ook niet vreemd. Het is alleen irritant als iemand geen individuele plannen meer kan maken omdat stelletjes dingen constant voor gaan.
Dat zeg ik dus, ik heb geen agendaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.
Je bal en ketting is gewoon je agenda?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik heb geen agenda
Die houdt afspraken beter bij dan ik jaquote:
Mijn eigen afspraken weet ik vaak wel uit mijn hoofd... ik check alleen of er toevallig niet al iets gezamenlijks staat want dat weet ik niet altijd zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
En jullie hebben nooit eigen afspraken maar alleen samen?
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...
WAT GEMEENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.
maar vrijdag weer welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
zulke lui kom ik nooit tegen in de ochend forenzentrein naar amsterdamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hoi ik ben 19 en ik heb een vraagje wie wil morgen of donderdag ochten om 5.57z met mij de trein nemen om lkker te geilen of wel vrijdag om 12.27 in ede wageningen of wel om 22.23 in utrecht centraal richting ede wageningen dat geld ook voor zaterdag plz plz ik heb 20 cm
Heb ik dat?
Er zit een agenda op je mobiel. Die je ook kunt synchroniseren enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik heb geen agenda
Daar doe ik niks meequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zit een agenda op je mobiel. Die je ook kunt synchroniseren enzo.
Dat vind ik dus een beetje een kulreden.
Wat is een 5.57? Die tijd bestaat bij mij niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hoi ik ben 19 en ik heb een vraagje wie wil morgen of donderdag ochten om 5.57 met mij de trein nemen om lkker te geilen of wel vrijdag om 12.27 in ede wageningen of wel om 22.23 in utrecht centraal richting ede wageningen dat geld ook voor zaterdag plz plz ik heb 20 cm
Heb ik dat?
Als een ander iets plant waar "we samen heen zouden moeten" dan had ie dat toch ook moeten overleggen met je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar doe ik niks mee
... ik vergeet ook haast nooit iets... het is alleen dat ik het wel zo netjes vind om altijd even te checken of de ander niks heeft gepland waar we samen heen zouden moeten... het is geen toestemming vragen
Ik ook.quote:
Dat klopt... maar ik vergeet dat soort dingen dus nogal snelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een ander iets plant waar "we samen heen zouden moeten" dan had ie dat toch ook moeten overleggen met je?
en 20cm wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een 5.57? Die tijd bestaat bij mij niet.
Ik zou even om opheldering vragen omtrent al deze zaken!quote:
De mijne lag laatst half te maffen na een paar nachtjes doorhalen. Die heb ik maar vroeg naar bed gestuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ze wint met Rumble.
Dus ik wil dat ze ontslagen wordt.
O. Wilde je net een berichtje sturenquote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er ook wel extreem allergisch voor hoor, stelletjes-dingen
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.quote:
Je zult vroeg of laat toch water bij de wijn moeten doen... een relatie is geven en nemen... zolang dat in balans is is er geen probleem... maar het klinkt nu alsof jij altijd degene bent die zich het minst aanpast in een relatie... dat wreekt zich vroeg of laat toch een keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.
Nee hoor. Ik vraag dat van de ander ook niet. Als hij wil gaan sporten, wil stappen met z'n vrienden, op vakantie wil met ze... be my guest!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult vroeg of laat toch water bij de wijn moeten doen... een relatie is geven en nemen... zolang dat in balans is is er geen probleem... maar het klinkt nu alsof jij altijd degene bent die zich het minst aanpast in een relatie... dat wreekt zich vroeg of laat toch een keer
Dat is ook prima, ik hang zelf ook heel erg aan mijn eigen vrijheid. Neemt niet weg dat je ook genoeg tijd samen moet hebben en af en toe iets moet doen waar je de ander meer plezier mee doet dan jezelf...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag dat van de ander ook niet. Als hij wil gaan sporten, wil stappen met z'n vrienden, op vakantie wil met ze... be my guest!
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook prima, ik hang zelf ook heel erg aan mijn eigen vrijheid. Neemt niet weg dat je ook genoeg tijd samen moet hebben en af en toe iets moet doen waar je de ander meer plezier mee doet dan jezelf...
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan?
Ik heb alleen een hekel aan van die stellen dat altijd eerst even het thuisfront moeten raadplegen, of toestemming moeten vragen. Of nog erger: die verwachten dat als ze uitgenodigd worden, dat dat dan meteen betekent hen twee amen. Mensen die nooit meer solo zijn, maar aaaaaltijd een eenheid.
Dan weeg ik even af wat ik belangrijker vindquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is de discussie alweer over of is TV aan zijn vent aan het overleggen wat ie nu weer moet zeggen over het onderwerp?
Knallende ruzie maken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je zelf een afspraak hebt gemaakt en je komt thuis en je vriend geeft aan dat er op dat moment voor hem ook iets belangrijks op de agenda staat waar hij je graag bij wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |