Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groningen... ik heb echt geen enkele reden om daar voor mijn plezier heen te gaan.
Gaarne.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
quote:
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
Kom gerust naar Groningen.
Daar houden wij niet van dat soort fratsen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
Die heb ik gemist.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.
En in 1985.
bestaat de golden arm nog?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.
Yes en yesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bestaat de golden arm nog?
En heeft Groningen nog steeds geen sluitingstijden voor de kroegen?
zijn dat goede redenen om naar Groningen te komen?quote:
Alsof je opeens niks meer alleen mag ondernemen als je in een relatie zit inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragen
Maar buiten dat het wellicht zo is, mag je dat toch wel irritant vinden?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Zijn de relatie/stelletjesklagers nu allemaal relatielozen?
Nu? Dat was ik al hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Toen ik een relatie had vond ik t nog steeds irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragen
Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaakt
Als je nog geen andere afspraak hebt en je stelt het dan alsnog uit omdat er misschien nog iets kan komen dan snap ik dat wel ja... maar met het overleggen vind ik niks mis.. zeker omdat geen agenda heb en soms dingen vergeetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is ook niet vreemd. Het is alleen irritant als iemand geen individuele plannen meer kan maken omdat stelletjes dingen constant voor gaan.
Dat zeg ik dus, ik heb geen agendaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch een agenda? Asl er niet iets speciaals gepland staat dan zie je dat. Waarom dan nog even "toestemming vragen aan" of "Afstemmen met" het thuisfront? Ik deel het wel mee.
Je bal en ketting is gewoon je agenda?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik heb geen agenda
Die houdt afspraken beter bij dan ik jaquote:
Mijn eigen afspraken weet ik vaak wel uit mijn hoofd... ik check alleen of er toevallig niet al iets gezamenlijks staat want dat weet ik niet altijd zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
En jullie hebben nooit eigen afspraken maar alleen samen?
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zombies zijn dan ook niet meer jarig...
WAT GEMEENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vieren die niet juist 2 verjaardagen? De geboortedag en de sterfdag.
maar vrijdag weer welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en sommige mensen zijn vandaag nog niet jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |