Vanwege de broekjes?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel het wielrennen gekeken, weet ook niet waarom..
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benenquote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2012 02:09 schreef Steve het volgende:
.
Ik heb vanmiddag zo mee zitten leven met de Olympische wedstrijden.. Stond te juichen toen Marianne Vos won. En te balen bij de verloren wedstrijd van de beachvolleybaldames.
. Heerlijk al die sporten die je normaal nooit ziet. Gefascineerd naar schermen en wildwaterkano zitten kijken.
Ik geef normaal weinig om sport, maar de Olympische Spelen blijft leuk..
En de magere armpjes in verhouding met het onderlijf.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benen
quote:
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hèquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg, dat is al de 2e vriend van me die opeens een relatie heeft *paniek* *chaos*
Nee dat bedoel ik niet, ik hou op deze manier geen vrienden over waar je even snel een terrasje mee kunt pikken zonder dat ie de thuisbasis moet informeren en wachten of operation " dinner out" a go is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hè
Ambiguiteit, vertel eens wat vind jij zo mooi aan Great expectations, wat spreekt jou daarin aan?
Daar hoef je dan ook niet tegenaan te kijken.quote:
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragenquote:
Ja dat wil ik ook niet worden hoor. Mijn zus deed dat laatst, ik wilde met haar ergens heen, dus zij in 'r agenda kijken. Is er een vrije dag, en ik denk "Mooi, da's een goede dag!" zegt ze "Ja, er staat nog niks maar ik moet eerst even kijken of ik die dag niks met mijn vriend ga plannen."quote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stelletjes die de thuisbasis moeten informeren of iig toestemming moeten vragen
Zoiets.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet nog niet of het in Pat's schema past om nu iets te zeggen?
Ik denk dat het een beetje afhangt met hoe vaak het stelletje elkaar ziet, maar verder... ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Bloedirritant
Bij mij is het dan "Oke ik kan!" en dan kom ik thuis met "Zo, die en die dag ben ik weg he".
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje afhangt met hoe vaak het stelletje elkaar ziet, maar verder... ja.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.
Dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het is iets anders als je elkaar maar zeer weinig kan zien, maar sinds mijn zus iets met die jongen heeft (9 maanden nu) heeft ze misschien 2 of 3 nachten alleen geslapen. Dan is het gewoon irritant als een vrije dag drie maanden in de toekomst eerst gecontroleerd moet worden met de wederhelft omdat ik met mijn zus iets wil doen.
Kom gerust naar Groningen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja het is alweer bijna tijd voor de gaypride.
[ afbeelding ]
Groningen... ik heb echt geen enkele reden om daar voor mijn plezier heen te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom gerust naar Groningen.
Daar houden wij niet van dat soort fratsen.
Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groningen... ik heb echt geen enkele reden om daar voor mijn plezier heen te gaan.
Gaarne.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
quote:
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
Kom gerust naar Groningen.
Daar houden wij niet van dat soort fratsen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opeens heb ik de faceboekactiviteit " Friesland in zee duwen" weer vers in mijn geheugen.
Die heb ik gemist.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Vandaar dat roze zaterdag vorig jaar in Groningen was.
En in 1985.
bestaat de golden arm nog?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... Dat heb je dan mis. Kan je niks aan doen.
Yes en yesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bestaat de golden arm nog?
En heeft Groningen nog steeds geen sluitingstijden voor de kroegen?
zijn dat goede redenen om naar Groningen te komen?quote:
Alsof je opeens niks meer alleen mag ondernemen als je in een relatie zit inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar buiten dat het wellicht zo is, mag je dat toch wel irritant vinden?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Zijn de relatie/stelletjesklagers nu allemaal relatielozen?
Nu? Dat was ik al hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Toen ik een relatie had vond ik t nog steeds irritantquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
Wat is er vreemd aan om even te bekijken of er al geen andere afspraken zijn gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |