Is het zo nat ja?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je momenteel in Amsterdam je mond open doet en omhoog kijkt kun je wel doordrinken ja.
En van waar naar waar ben je dan gegaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:48 schreef Ang3l het volgende:
http://serendipitor.net
Gister gedaanJe komt echt op plekken waar je nog nooit geweest bent, met hele grappige gesprekken
Nog een keer doen, maar dan overdag
Ja ik was al zwaar aan het twijfelen of ik een kijkje zou nemen, maar de wolken stonden me al niet aan.quote:
Je zou ook via internet kunnen kijken. T is mij sowieso te druk...1x wezen kijken en dat vond ik wel genoegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik was al zwaar aan het twijfelen of ik een kijkje zou nemen, maar de wolken stonden me al niet aan.
Ik heb het al zoveel jaren gezien, ik kan het misschien. Als het prachtig weer zou zijn zou ik wat vrienden kunnen irriteren die wel langs de kant staan, maar nu heb ik daar totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Je zou ook via internet kunnen kijken. T is mij sowieso te druk...1x wezen kijken en dat vond ik wel genoeg
Van het station naar het huis van vrienden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:54 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En van waar naar waar ben je dan gegaan?
Ik ga nog wel. Over een uurtje de trein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het al zoveel jaren gezien, ik kan het misschien. Als het prachtig weer zou zijn zou ik wat vrienden kunnen irriteren die wel langs de kant staan, maar nu heb ik daar totaal geen zin in.
Nou ja. Vanaf 18:00 is t droogquote:
Dan ben ik niet gemiddeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig heeft de gemiddelde homo gel en een föhn in hun handtas zitten.
Niet gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, TMM heeft weer een TV-momentje te pakken op de COC-boot. Die bril springt er ook gewoon uit.
Ja gek he, die is ook radioactief!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, TMM heeft weer een TV-momentje te pakken op de COC-boot. Die bril springt er ook gewoon uit.
Is ie nog vetter geworden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gek he, die is ook radioactief!
Ik ben blij dat ik de boten heb overgeslagen. Scheen nl dat de rest er ook niet op stond/kwam. Lekker handig geregeld![]()
Weinig fokkers gespot. Wel ex-fokkers: Marc_Mga
Ik heb geen enkel FB of forum bericht geplaatst tijdens de pridequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom de pride gaan bekijken als je ook facebook open kunt laten staan?
De halve week al lange/korte broekquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel seizoenswisselingen zouden we vandaag in 1 dag kunnen stoppen? Zon, warm, mooi, wolken, koud, vies. Straks sneeuw?
Wazig weer. Ik zit steeds te wisselen tussen tshirt en vest
De rest van de homo's trokken het mobiele netwerk dicht en je had geen bereik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel seizoenswisselingen zouden we vandaag in 1 dag kunnen stoppen? Zon, warm, mooi, wolken, koud, vies. Straks sneeuw?
Wazig weer. Ik zit steeds te wisselen tussen tshirt en vest
Bereik viel niet tegen eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De rest van de homo's trokken het mobiele netwerk dicht en je had geen bereik?
flauwekul!quote:
Mjah, vooraf denk je "ach, insmeren is niet nodig, zo fel is die zon niet, etc" en achteraf denk je kutterdekutkutkut-had-ik-me-nou-maar-ingesmeerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
flauwekul!
1 stevige bui, maar vanaf 15 uur stralende zon, ik ben zelfs weer verbrand
Echt niet. Ik was er pas vanaf half 5 en ik heb toch ook echt een dikke vette regenbui gehad. Was blij dat de plu mee wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
flauwekul!
1 stevige bui, maar vanaf 15 uur stralende zon, ik ben zelfs weer verbrand
nou dat is danecht heel plaatselijk geweest, geen regen bij ons na 15 uur ook niet in de live registratie van de avro op youtube overigens rond 18.30 uur heeft het ook nog even geregend toen we bij de la place op de bibliotheek zaten, wat een prachtige locatiequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Ik was er pas vanaf half 5 en ik heb toch ook echt een dikke vette regenbui gehad. Was blij dat de plu mee was
ik heb ook weer van die vieze harige wormen met vleugels in mijn buik, SUPER irritantquote:
What happens at pride.. stays..quote:
Als jij de groetjes aan Harold doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mij, steve, sjoerd, joshua, frank, nog een paar meer types...
MrO was het nog leuk gisteren na ons vertrek? Doe sjoerd maar de groetjes namens mij![]()
Ja, het hier melden is dan ook wellicht niet het meest snuggere idee, maar achquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarschijnlijk niet nee, maar ik heb volgens mij een redelijk goed beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |