OOOOO, zoek je daarom ruzie met me!quote:
dat is ook de reden waarom ik nog vrijgezel benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben erg gehecht aan mijn agenda, zelf dingen kunnen bepalen. Wil best rekening houden met, maar zie om me heen zoveel van die eenheid-stelletjes. Als ik IETS niet wil zijn is het da wel.
Noem je dit al ruzie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
OOOOO, zoek je daarom ruzie met me!
nee jij dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Steve het volgende:
Ang3l, stomme lul!. Met je, met je... lul!
.
Zoekt. Zoekt, Ang3l. Het is nog niet gevonden...quote:
Oke oke, kom vanavond maar langs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Steve het volgende:
Ang3l, stomme lul!. Met je, met je... lul!
.
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebbenquote:Amsterdam 31 juli 2012,
Geachte heer / mevrouw,
Wij hebben zojuist van Scooterland B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Scooterland B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Vespa''- Vespa LX 25 ''.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 2.799,00 EUR van uw rekening af te schrijven,
dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk op dinsdag 3 augustus van uw rekening worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 2.799,00 EUR
Begunstigde: Scooterland B.V
Artikel Vespa LX 25
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie zelf te annuleren, om deze transactie volledig te annuleren dient u al verreisde gegevens in te vullen.
Bij ontbrekende gegevens word de transactie niet geannuleerd.
Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland
Dit was weer een nieuwe vorm. En toevallig had ik net een aantal zaken over laten zetten naar Automatische incasso, wat ook de header van t bericht was. Incl iDeal logo etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:31 schreef Renesite het volgende:
Ze zijn net gestopt met stalken bij mij
Sowieso krijg je bij iDeal toch direct de melding dat het niet gelukt is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Ze worden steeds slimmer:
[..]
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebben
En het is vereiste gegevens, niet vereisde!
die had ik gistermiddag ook gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware 't niet dat de mail is gestuurd naar mijn @frisofeest.nl en daar mogen ze best 2799 eur vanaf proberen te schrijven, lukt toch niet, want staat e rniet op. En het feit dat als je naar het verzend-adres kijkt er staat dat het emailing.ING.nl is en ik noch friso een ING rekening hebben
En volgens mij gaan automatische incasso's juist helemaal niet via iDeal, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso krijg je bij iDeal toch direct de melding dat het niet gelukt is?
Er staat toch niks over automatische incasso's of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens mij gaan automatische incasso's juist helemaal niet via iDeal, maar dat weet ik niet zeker
Dat is de titel van de mail, mislukte automatische incasso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er staat toch niks over automatische incasso's of ben ik nu gek?
Ik had je nog gemaild, maar ik kreeg een error terug. Mailbox vol ofzo? Was verder niet echt een boeiend mailtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh had ik nog niet verteld dat ik een vespaatje had aangeschaft voor mijn posterrondes dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige week al, eyecandyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De stad loopt nu al vol met homo's.
Jet iritantanste aan Amsterdam zijn de toeristenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Irritante mensen die niet kunnen beslissen als ik in de rij sta bij de Ako. :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |