SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
@yuri: nee die gast van dat filmpje heeft toevallig dezelfde voornaam. Verder weet ik ook niks behalve dat filmpje. Sowieso niet slim om tegen een agent te proberen om z'n stok af te pakken
Jawel, je keek.![]()
Lol at die Flexican. Als ik die agent was had ik 'm heel wat hardere tikken verkocht. Meneertje heeft wat hits in dit kikkerlandje en denkt dat ie boven de wet staat? In Amerika ga je 5 jaar de cel in voor resisting arrest broseph. Wat een douchebag.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hoezo boven de wet? Ze hadden toch over zijn voet gereden en hij zei er wat van waardoor die shit begon toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
Lol at die Flexican. Als ik die agent was had ik 'm heel wat hardere tikken verkocht. Meneertje heeft wat hits in dit kikkerlandje en denkt dat ie boven de wet staat? In Amerika ga je 5 jaar de cel in voor resisting arrest broseph. Wat een douchebag.
Wat zou jij doen?![]()
Maakt geen donder uit hoe 't begint. In dat filmpje is duidelijk te zien dat die agent hem probeert te arresteren, en dat die Flexican zn wapenstok probeert af te pakken en niet meewerkt. Ongeacht of 't terecht of onterecht is, dan heb je mee te werken. Simpel. Moet je niet achteraf gaan huilen dat je tikkies krijgt als je niet meewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo boven de wet? Ze hadden toch over zijn voet gereden en hij zei er wat van waardoor die shit begon toch?
Wat zou jij doen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En wat ik zou doen is niet relevant, aangezien ik kankerdom ben.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
LoLquote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Jajong het volgende:
En wat ik zou doen is niet relevant, aangezien ik kankerdom ben.If not now, then when.![]()
Ja als ik panja zou zijn, en een copcar rijdt over mijn voet, dan zou ik de spiegels van die auto aftrappen en de betreffende agent een opstoot verkopen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik zou denk ik precies zo hebben gereageerd als agenten over mijn voet rijden en als ik iets zeg dan word gearresteerdquote:Op maandag 30 juli 2012 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit hoe 't begint. In dat filmpje is duidelijk te zien dat die agent hem probeert te arresteren, en dat die Flexican zn wapenstok probeert af te pakken en niet meewerkt. Ongeacht of 't terecht of onterecht is, dan heb je mee te werken. Simpel. Moet je niet achteraf gaan huilen dat je tikkies krijgt als je niet meewerkt.
Kanker op met dat zeg ik je![]()
Gquote:Op maandag 30 juli 2012 01:46 schreef Jajong het volgende:
Ja als ik panja zou zijn, en een copcar rijdt over mijn voet, dan zou ik de spiegels van die auto aftrappen en de betreffende agent een opstoot verkopen.
Nah bij mij zou zelfde gebeurd zijn als hem![]()
![]()
Glocks, Techs, M60's,quote:Op maandag 30 juli 2012 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
k pak gwn mijn 9mm swa en pomp die bitch vol g
12 Gauge pump with the infared beams
AK's, .45's, 2 Mac-11's ,
Who gon' ride on this 187?![]()
Rozay?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Glocks, Techs, M60's,
12 Gauge pump with the infared beams
AK's, .45's, 2 Mac-11's ,
Who gon' ride on this 187?If not now, then when.![]()
Diepe teksten[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:
Is dat de Japanse LMFAO ofzo?
If not now, then when.![]()
Japans. Als je niet doorhebt dat dat Koreaans is ben je wel echt een n00b.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hahahaha, allemaal één pot nat.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:28 schreef Jajong het volgende:
Thumbs up for the 73 motherfuckers who died after this video.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:28 schreef Jajong het volgende:
Toch nummertje gedownload.![]()
Geen flauw idee wie die gast isquote:Op maandag 30 juli 2012 01:12 schreef Sinji het volgende:
Hopeloos maar toch
Heb je zitten sjansen met deze goos Vas?En m'n abo is vanaf 27 juli dus lijkt me sterk
![]()
![]()
Damn, hoe kunnen mooie chicks zich zo verpesten zegquote:Op maandag 30 juli 2012 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2004
[ afbeelding ]
2012
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]Gelukkig hebben ze nu wel een lekker pittig kapseltje.
Deathlift or Die.![]()
ik las psvquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik spreek jullie zondagavond
nouja eigenlijk niet want dan ben ik op vakantie maar het gaat om het ideeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Emoquote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Sinji het volgende:
Ik kan pas in oktober op vakantie![]()
Wake me up when september ends
Deathlift or Die.![]()
BSNAPquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb een schildklieraandoening.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wauwquote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef jna het volgende:
Wut, aptijt bij Giel Beelen![]()
http://giel.vara.nl/Videohighlights.463.0.html. Ook een Gustavo Lima cover zie ik, klinkt wel baas
. Om in de endo-vibe te blijven spam ik deze AH huismerk-Almond Magnums, 3 stuks voor ¤1,25 en smaakt precies hetzelfde
!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Sinji het volgende:
Meer van dit soort routines bij Olympisch Spelen, en ik word fan
Cute.full stops and exclamation marks![]()
Aan het stressen en aan het bedenken waarom ik ook alweer een kinderwens heb/had. Plus werk.quote:
Hoe is het hier?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahaaa, heb je een kinderwens? Tweelingen, boy and girl? Hoe dat ineensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aan het stressen en aan het bedenken waarom ik ook alweer een kinderwens heb/had. Plus werk.
Hoe is het hier?
Gaat lekker hier, morgen vrij dus nu chillend muziek aan het zoeken en hamsteren
![]()
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, heb je een kinderwens? Tweelingen, boy and girl? Hoe dat ineens
Gaat lekker hier, morgen vrij dus nu chillend muziek aan het zoeken en hamsteren![]()
Hirlak! Ik ben ook 'eindelijk' vrij. Laatste paar dagen uithouden in dit dorp en dan naar Amsterdam
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelen![]()
Hirlak! Ik ben ook 'eindelijk' vrij. Laatste paar dagen uithouden in dit dorp en dan naar Amsterdam
Waar zit je nu dan?![]()
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzo
Waar zit je nu dan?
In een dorp tussen Arnhem en Nijmegen, maar ik ga eind deze week al m'n spullen vast verhuizen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij in een klein dorp, kan ik me niet zo snel voorstellen. Hoe is de sfeer daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakers
In een dorp tussen Arnhem en Nijmegen, maar ik ga eind deze week al m'n spullen vast verhuizen.![]()
ugh ik zit gewoon nog steeds een fatsoenlijke bestelling op zalando bij elkaar te harken maar het is echt diamanten zoeken in een beerput. Ik voel me ook echt een autist bij een venetian snares concert, zo veel impulsen, duizenden artikelen, waarvan dus negenhonderd stront van katoen![]()
![]()
Dipsaus (calorieën)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kip (eiwit), olijfolie (vetten). Come at me sis.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het blijkt dat je er geen fuck van af weet dus praat niet oké.![]()
![]()
Maar ze kwam wel grappigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Calorieën zitten ook in kip en ook in olie..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I ain't even mad lol, domme mensen blijven altijd grappig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit hier gewoon lekker hoor.
[ afbeelding ]quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:44 schreef Gridlok het volgende:
Dat beeld beaamt mij, negers met grote zware kettingen om.![]()
![]()
dWc leg me eens even uit hoe die negers met die foeilelijke dingen kunnen rondlopen? Ik bedoel, sommigen zijn echt te belachelijk voor woorden![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:47 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc leg me eens even uit hoe die negers met die foeilelijke dingen kunnen rondlopen? Ik bedoel, sommigen zijn echt te belachelijk voor woorden
Ik blijf deze baas vinden![]()
![]()
Dit topic
Zo herkenbaar dit, sinds de geboorte van m'n zusje was het echt; ALS ik al kinderen krijg, de komende 10/15 jaar nog nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelen![]()
.
Relaxt trouwens dat je naar Amsterdam gaat, hoe heb je zo snel wat gevonden![]()
![]()
Ga sporten, fatty.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]troll.
Ik wil sporten maar ik ben ook lui, motiveer me.
Nee oké, maar als je motivatie wil; MsMessy post weer.Deathlift or Die.![]()
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezierquote:![]()
![]()
Is goed schat, alsnog gaat ieder pondje door het mondje. Ik ga nu lekker 130kg ATG squatten. Thanks for de motivatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezier
Deathlift or Die.![]()
She maddddddddd now yo. She mad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef Sinji het volgende:
MsMessy, how you doin' girl...
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
Dit topic
[..]
Zo herkenbaar dit, sinds de geboorte van m'n zusje was het echt; ALS ik al kinderen krijg, de komende 10/15 jaar nog niet.
Relaxt trouwens dat je naar Amsterdam gaat, hoe heb je zo snel wat gevonden5 min op afstand van Jumi
![]()
![]()
Ik ben jellyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straat5 min op afstand van Jumi
![]()
Meh laat je kennen. Af en aan knieblessures waardoor ik ook steeds moest stoppen met sporten, hypothyroïdie in de familie dus al op aangepast sinds ik jong ben. Depressie heb ik ook zo mijn ideeën over maar goed, fibromyalgie ruil ik in voor een chronische hartkwaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezier
Sorry MsM, we hebben allemaal zo onze dingen.![]()
Ik ben ook 5 min met de auto van jou.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straat5 min op afstand van Jumi
Deathlift or Die.![]()
Ja hoe danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
Zeg het want ik overweeg een verhuizing naar Amsterdam![]()
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is goed schat, alsnog gaat ieder pondje door het mondje. Ik ga nu lekker 130kg ATG squatten. Thanks for de motivatie.Motiveer graag
![]()
![]()
Wat moet ik nu eigenlijk gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hoe dan.
Zeg het want ik overweeg een verhuizing naar Amsterdam![]()
![]()
Joh, zo lang ik mezelf goed voel is er toch niets aan de handquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meh laat je kennen. Af en aan knieblessures waardoor ik ook steeds moest stoppen met sporten, hypothyroïdie in de familie dus al op aangepast sinds ik jong ben. Depressie heb ik ook zo mijn ideeën over maar goed, fibromyalgie ruil ik in voor een chronische hartkwaal.
Sorry MsM, we hebben allemaal zo onze dingen.![]()
![]()
Nee jumi moet het zeggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nu eigenlijk gaan uitleggen?Dat zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh, zo lang ik mezelf goed voel is er toch niets aan de hand![]()
Mijn paard is groter dan jouw paardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben ook 5 min met de auto van jou.![]()
![]()
Geef gewoon toe dat je nat bent geworden man :S :S racistquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn paard is groter dan jouw paardDeathlift or Die.![]()
Nat geworden dat Jumi op 5 min van me gaat wonen jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je nat bent geworden man :S :S racist![]()
![]()
Jullie moeten allemaal superver rijden als je met de auto naar zuid-europa wiltI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
niet?? Echt?? Vertel me hier meer over!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef aight1 het volgende:
Jullie moeten allemaal superver rijden als je met de auto naar zuid-europa wiltDeathlift or Die.![]()
ja weenie moet toch iets positiefs over eindhoven bedenken, scheelt 1,5 uur snapjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet?? Echt?? Vertel me hier meer over!I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat is inderdaad het enige positieve dat je over Eindhoven kan zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja weenie moet toch iets positiefs over eindhoven bedenken, scheelt 1,5 uur snapje
Deathlift or Die.![]()
Klinkt wellicht erg rot, maar als je destijds minder was gaan eten dan was je die 25 kg nooit aangekomen. Ziek of niet, maar dat spul komt er gewoon niet bij 'door ziek te zijn', hoe graag sommigen dat ook willen geloven. Door ziek zijn kan indirect je verbranding lager komen te liggen waardoor je een groter energieoverschot hebt als je hetzelfde blijft eten. En ja, dan kom je aan. Het klassieke kcals in > out verhaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En dan vind ik 25 kg wel heel gortig, had je niet na 5 kg al door 'wat is er hier aan de hand'? Nu ben je inderdaad een beetje laat en dat is moeilijker, maar het kan nog steeds.![]()
![]()
Hoe gaat het met de oortjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt wellicht erg rot, maar als je destijds minder was gaan eten dan was je die 25 kg nooit aangekomen. Ziek of niet, maar dat spul komt er gewoon niet bij 'door ziek te zijn', hoe graag sommigen dat ook willen geloven. Door ziek zijn kan indirect je verbranding lager komen te liggen waardoor je een groter energieoverschot hebt als je hetzelfde blijft eten. En ja, dan kom je aan. Het klassieke kcals in > out verhaal.
En dan vind ik 25 kg wel heel gortig, had je niet na 5 kg al door 'wat is er hier aan de hand'? Nu ben je inderdaad een beetje laat en dat is moeilijker, maar het kan nog steeds.Deathlift or Die.![]()
Mijn schildklier was te snel en ik at best veel. Maar het heeft een tijd geduurd voordat ze erachter waren dat het mijn schildklier was die problemen gaf. Ik ben heel veel minder gaan eten, ben 3 jaar bij een internist onder behandeling geweest en was moeilijk instelbaar. Heb ook twee keer radioactief jodium behandeling gehad. Ik kwam op een gegeven moment van alles aan omdat mijn schildklier stil lag. Zat op een 500 KCal dieet en kwam nog aan. Op een gegeven moment zelfs 7 kilo in een week. Dus zeg mij niet hoe moeilijk het allemaal is en afvallen gaat nu natuurlijk niet makkelijk maar probeer het zeker wel om er langzaamaan wat af te krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt wellicht erg rot, maar als je destijds minder was gaan eten was je die 25 kg nooit aangekomen. Ziek of niet, maar dat spul komt er gewoon niet bij 'door ziek te zijn', hoe graag sommigen dat ook willen geloven. Door ziek zijn kan indirect je verbranding lager komen te liggen waardoor je een groter energieoverschot hebt als je hetzelfde blijft eten.
En dan vind ik 25 kg wel heel gortig, had je niet na 5 kg al door 'wat is er hier aan de hand'? Nu ben je inderdaad een beetje laat en dat is moeilijker, maar het kan nog steeds.![]()
Gaat uitstekend man, thanks. De laatste zwelling verdwijnt nu echt en ze hebben ook weer een natuurlijkere kleur. Het gevoel komt ook steeds meer terug, voelt apart.quote:Kan ook weer douchen en shit en ben voorzichtig weer aan het trainen.
Ik draag geen verband meer maar when I feel like it + 's nachts een hoofdband, zodat er minder spanning op de hechtingen staat. Want die moeten nu oplossen enzo, er hangen soms ook echt kleine touwtjes achter mijn oor.Die vallen er dan gewoon af, ziek hoor.
![]()
![]()
Dit neem ik niet meer serieus, omdat dit simpelweg niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn schildklier was te snel en ik at best veel. Maar het heeft een tijd geduurd voordat ze erachter waren dat het mijn schildklier was die problemen gaf. Ik ben heel veel minder gaan eten, ben 3 jaar bij een internist onder behandeling geweest en was moeilijk instelbaar. Heb ook twee keer radioactief jodium behandeling gehad. Ik kwam op een gegeven moment van alles aan omdat mijn schildklier stil lag. Zat op een 500 KCal dieet en kwam nog aan. Op een gegeven moment zelfs 7 kilo in een week. Dus zeg mij niet hoe moeilijk het allemaal is en afvallen gaat nu natuurlijk niet makkelijk maar probeer het zeker wel om er langzaamaan wat af te krijgen.Deathlift or Die.![]()
Foto? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat uitstekend man, thanks. De laatste zwelling verdwijnt nu echt en ze hebben ook weer een natuurlijkere kleur. Het gevoel komt ook steeds meer terug, voelt apart.Kan ook weer douchen en shit en ben voorzichtig weer aan het trainen.
Ik draag geen verband meer maar when I feel like it + 's nachts een hoofdband, zodat er minder spanning op de hechtingen staat. Want die moeten nu oplossen enzo, er hangen soms ook echt kleine touwtjes achter mijn oor.Die vallen er dan gewoon af, ziek hoor.
![]()
Mooi is dat met die hechtingen hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat uitstekend man, thanks. De laatste zwelling verdwijnt nu echt en ze hebben ook weer een natuurlijkere kleur. Het gevoel komt ook steeds meer terug, voelt apart.Kan ook weer douchen en shit en ben voorzichtig weer aan het trainen.
Klinkt wel goed man. Ik moet binnenkort waarschijnlijk voor het eerst (bewust) onder het mes. Meniscus.
Deathlift or Die.![]()
Ze komt je stalken hoor, pas op. Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo is MsMessy meteen in dit topic na die Etha-quote, wtf.
![]()
Got fans.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze komt je stalken hoor, pas op. Ik spreek uit ervaring.
Hoezo is MsMessy meteen in dit topic na die Etha-quote, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Whehe, dat heb ik nu dus ja. Al zijn sommige dingen echt heel leukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
Dit topic
[..]
Zo herkenbaar dit, sinds de geboorte van m'n zusje was het echt; ALS ik al kinderen krijg, de komende 10/15 jaar nog niet.
Relaxt trouwens dat je naar Amsterdam gaat, hoe heb je zo snel wat gevondenKan niet wachten om te gaan wandelen enzo.
Ik ga een nieuwbouwappartement delen met twee meisjes op het Oranjekwartier. Deze week inkopen doen en klussenIk verwacht wel een rondleiding door de buurt. En je mag ook wel helpen klussen xoxoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nat geworden dat Jumi op 5 min van me gaat wonen jaThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Robberies & shoot-outs on a daily base.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
Ik verwacht wel een rondleiding door de buurt. En je mag ook wel helpen klussen xoxo
Daarom Amsterdam Oud-Zuid.
![]()
Even een sfeerimpressie:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij in een klein dorp, kan ik me niet zo snel voorstellen. Hoe is de sfeer daar?
Zie ook dat er nog tabs openstonden van Joling en Gordon over de vloer, heb ik dus lopen kijken vannacht toen ik skaffa was. Ben ik nu homo?
xxx Anoniempje
Gay Pride begint ook overmorgen![]()
.
![]()
Nicequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik nu dus ja. Al zijn sommige dingen echt heel leukKan niet wachten om te gaan wandelen enzo.
Ik ga een nieuwbouwappartement delen met twee meisjes op het Oranjekwartier. Deze week inkopen doen en klussen
[..]
Ik verwacht wel een rondleiding door de buurt. En je mag ook wel helpen klussen xoxoChill ook dat je dan niet thuis woont, dan heb je wel de lusten maar niet de lasten
.. kids with benefits
![]()
![]()
Ik was totaal van het pad af hjbquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze komt je stalken hoor, pas op. Ik spreek uit ervaring.
Niet gezien dat er nu quote-alerts op FOK! zijn?quote:Hoezo is MsMessy meteen in dit topic na die Etha-quote, wtf.
![]()
Ik krijg geen melding als iemand m'n naam typt hoor.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
QUOTE alert aight, niet een naam alert.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef aight1 het volgende:
Ik krijg geen melding als iemand m'n naam typt hoor.![]()
Alleen als je daadwerkelijk quote volgens mij. Weet niet zeker. Wil je even een keer 'Sinji, I want your babies' oid posten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was totaal van het pad af hjb
[..]
Niet gezien dat er nu quote-alerts op FOK! zijn?![]()
![]()
Daarom, niemand heeft haar gequote Gquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
QUOTE alert aight, niet een naam alert.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
QUOTE alert aight, niet een naam alert.quote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
maja zal wel die spytool gebruikt hebben danI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
http://www.donaldduck.nl/moppentrommel/quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
Ik ben chaggi en wil iets grappigs lezen/zien. Iemand die mij kan helpen?
grI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat is niet garpigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
http://www.donaldduck.nl/moppentrommel/
gr
Feyenoord Rotterdam![]()
Er woont een oma in de straat die iedere dag nootjes uitdeelt aan kinderen. Op een dag vraagt een kind: "Eet u die nootjes zelf niet?" "Nee," zegt oma, "ik vind ze te hard." Vraagt het kind: "Maar waarom koopt u ze dan?" Oma: "Ik vind de chocola eromheen zo lekker."quote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Pesto machen.
Doe 2 basilicum plantjes (plantjes, geen stengels) in de blender. Voeg daarbij knoflook naar wens toe, noten (pijnboompit, walnoot, whatever), 6 EL olijfolie en andere bende die je er doorheen wilt gooien. Maak op smaak met zout en peper.
Alstu.![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Pesto machen.
Doe 2 basilicum plantjes (plantjes, geen stengels) in de blender. Voeg daarbij knoflook naar wens toe, noten (pijnboompit, walnoot, whatever), 6 EL olijfolie en andere bende die je er doorheen wilt gooien. Maak op smaak met zout en peper.
Alstu.![]()
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw zit in de nesten!"I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:58 schreef aight1 het volgende:
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw zit in de nesten!"![]()
Ja, pesto is easy, maar je moet er zoveel basilicum voor hebben![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
Ik ben chaggi en wil iets grappigs lezen/zien. Iemand die mij kan helpen?![]()
![]()
Een brunette en een blondje staan voor een spiegel. Als ze liegen verdwijnen ze. Zegt de brunette: "ik denk dat ik de mooiste ben." Zoef, ze is weg. Dan zegt het blondje: "ik denk..." ...weg.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
Ik ben chaggi en wil iets grappigs lezen/zien. Iemand die mij kan helpen?![]()
![]()
Kleine Jantje heeft een konijn, en dat konijn heet Flappie. Jantje is helemaal gek met dat beest. Op een morgen is Jantjes moeder zijn kamertje aan het opruimen, ziet ze ineens Flappie liggen: dood. Och hemel, denkt de moeder, hoe moet ik dat Jantje vertellen? 's Middags komt Jantje uit school. Zijn moeder zegt voorzichtig: "Jantje, je moet niet schrikken, maar ik heb slecht nieuws: Flappie is dood." "Nou ja," zegt Jantje, "de dood hoort bij het leven. Het is niet leuk, maar wij moeten verder." Zo, denkt de moeder, die neemt het goed op! Dan loopt Jantje naar boven naar zijn kamertje. Daar vindt hij zijn konijn dood. Meteen begint hij keihard te huilen en loopt helemaal in paniek weer naar beneden: "Mammie, mammie, Flappie is dood, Flappie is dood..." "Ja maar, Jantje, dat zei ik net toch tegen je?" zegt zijn moeder. "O," zegt Jantje, "ik verstond: pappie is dood."Jawel, je keek.![]()
Jantje gaat biechten. Er ontspint zich het volgende gesprek. Jantje: "Ik heb ernstig gezondigd..." Pastoor: "Hoezo, mijn zoon?" Jantje: "Ik heb een meisje meegenomen naar mijn slaapkamer." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "Ja, maar ik heb haar schoenen en kousen uitgetrokken." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "En toen heb ik haar jurk en haar broekje uitgetrokken." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "Toen heb ik mijzelf uitgekleed." Pastoor: "Dat is geen zonde, wat gebeurde er toen?" Jantje: "Toen kwam mijn vader binnen..." Pastoor: "Dat is pas zonde."![]()
Lag hier gisteren op het strandje ook een vent in zijn nakie, beetje awkward. Jammer dat mijn camera zo slecht is.![]()
Een vrouwelijke gewichtheffer vragen wat ze met d'r snatch doet, is nooit grappig.Deathlift or Die.![]()
Guess what?
ChickenbuttI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Een vrouwelijke gewichtheffer vragen wat ze met d'r snatch doet, is nooit grappig.
Jawel, je keek.![]()
D'r haar is wel shabbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.
[ afbeelding ]![]()
7/10 zou haar geven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Wil ik dit net gaan eten:
Word ik gebeld om mee te gaam naar de wok. Peer pressure alles![]()
Wil iemand een gratis maaltijd?![]()
![]()
Die worstjes doen me denken aan dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand een gratis maaltijd?
Krijg er wel honger van tho, bring it.![]()
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand een gratis maaltijd?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond alle gewichtheffers wel meevallen qua lichaam, gewoon strak en in mijn ogen niet té gespierd. Behalve die ene Chinees.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Eindelijk een vrouw die m'n gereedschap met één hand kan optillenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Rare 'dingen' ken jij danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die worstjes doen me denken aan dingen..
![]()
Jezus, zagen jullie die sjek onder de armpits bij die gewichtshefster uitsteken
Daar gaat mijn eetlust![]()
Fucking cute dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar deze hordeloopsterLijken godverdomme wel kleuters, wat een chimeidsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg epilepsie van die turnsterpakjes..
![]()
Mooie wereld hadden we dan gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waren alle chicks maar zo speels, schattig en in shape.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Bij 't vrouwenhockey loopt ook wel het een en ander rondI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vermaak me wel met het kijken naar de (lichamen van) mannelijke zwemmers.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ahja, die synchroonduikers, niks over te klagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik vermaak me wel met het kijken naar de (lichamen van) mannelijke zwemmers.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef jna het volgende:
Maar ik blijf gewoon trouw aan Kromowidjojo hoor
Zaadvragend bekkie zou Sala zeggen![]()
Dr vader moet een mean saté kunnen makenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaadvragend bekkie zou Sala zeggenJawel, je keek.![]()
![]()
Die schouders.![]()
![]()
Eindelijk wel eens een normale sympathieke chick. Die zwemsters altijd.![]()
Deathlift or Die.![]()
Je moet vanavond eens kijken naar de OS waar ze analist is. Dan zal je zien dat dit niet eens zo erg gesoept isquote:in het echt ziet ze er ook gesoept uit
Jawel, je keek.![]()
niet zo erg gesoept bitch plsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet vanavond eens kijken naar de OS waar ze analist is. Dan zal je zien dat dit niet eens zo erg gesoept isin het echt ziet ze er ook gesoept uit
Al die sapph foto's zijn om te kotsen
![]()
Ik vind Inge de Bruijn sowieso echt totaal niet knap. Snap niet dat mensen op haar geilen
Deathlift or Die.![]()
Zijn zulke mensen er dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn sowieso echt totaal niet knap. Snap niet dat mensen op haar geilen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik bedoel dat als je jezelf al zo opmaakt dat ze dan relatief weinig hebben hoeven soepen omdat ze er van zichzelf al belachelijke uitzietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet zo erg gesoept bitch plsAl die sapph foto's zijn om te kotsen
Jawel, je keek.![]()
Categoriequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je jezelf al zo opmaakt dat ze dan relatief weinig hebben hoeven soepen omdat ze er van zichzelf al belachelijke uitziet
[ afbeelding ]Rachel Hazes
![]()
En dat kapsel verdomme, dat kapsel_!
![]()
Haha net als zo'n vogelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CategorieRachel Hazes
![]()
[ afbeelding ]
Dat kapsel verdomme, dat kapsel_!
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw Rachel Hazes gaat naar de kapper"quote:![]()
Zo slechtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw Rachel Hazes gaat naar de kapper"
Die campagnefoto's zijn altijd zo lelijk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet zo erg gesoept bitch plsAl die sapph foto's zijn om te kotsen
Past wel bij die bh's tho.
Jezus.quote:
Ze hadden haar hoofd beter gelijk na kunnen tekenen in photoshop, dat had er realistischer uit gezien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die campagnefoto's zijn altijd zo lelijk jaPast wel bij die bh's tho.
Die Dorine Rose is me toch een lekkere chick. Nederlandse Angelina Jolie imo (lekkerder zelfs
).
![]()
![]()
![]()
![]()
eerste 2 foto's lijkt ze een beetje een alienI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vind haar ook niet mooi op die campagnefoto. Die 'natuurlijke' foto's zijn veel beter. Mooie ogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Dorine Rose is me toch een lekkere chick. Nederlandse Angelina Jolie imo (lekkerder zelfs
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie opviel dat de echte Angelina Jolie er hierboven tussenzat is baws.
die tochI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dude op sommige foto's lijkt het alsof ze down heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
![]()
Deze foto doet me denken aan die chick uit US. Vera o.i.d. Grijp je kans.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Userfoto's #283quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude op sommige foto's lijkt het alsof ze down heeft![]()
![]()
![]()
Vera133 ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto doet me denken aan die chick uit US. Vera o.i.d. Grijp je kans.Mwah, valt reuzemee toch
.
Deed? Phewquote:![]()
.
![]()
![]()
Kan niet tippen aan Angelina in haar Lara Croft-periode.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ekte ekte Angelina Jolie look-a-like. Wat mij betreft nog knapper ook.
Goed voorbeeld van waar we het gister over hadden dat ik jouw smaak niet waardeerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik irriteer me aan die lippen denk ik![]()
![]()
Komt niet in de buuuuurtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die andere Lara Croft was anders ook niet mis.
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zag jou net op TV trouwens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van waar we het gister over hadden dat ik jouw smaak niet waardeer![]()
Ik irriteer me aan die lippen denk ik
Microsoft stopt met Hotmail
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met de online e-maildienst Hotmail. In plaats daarvan komt het bedrijf met een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie van zijn Outlook-mailprogramma.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
http://outlook.comquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef aight1 het volgende:
Microsoft stopt met Hotmail
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met de online e-maildienst Hotmail. In plaats daarvan komt het bedrijf met een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie van zijn Outlook-mailprogramma.If not now, then when.![]()
ja daar heb ik toch allemaal geen zin in manquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ziet er wel mooi uit maar is jammer genoeg precies hetzelfde, had graag iets nieuws gezien, daarom Gmail.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch allemaal geen zin in manIf not now, then when.![]()
Hij doet het tenminste.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri ik zag je net op tv bij de grootste afvaller.
Deathlift or Die.![]()
Damn right son.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam hadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, alsof ik dingen ga zeggen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam had
Pleaseeeeeeeeeee, vas, gooi jezelf weg.If not now, then when.![]()
Ik zie er ook uit als Arnold. True story.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam hadDeathlift or Die.![]()
Iedereen hier is er getuige van, gooi jezelf dus maar lekker wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, alsof ik dingen ga zeggen die niet kloppen.
Pleaseeeeeeeeeee, vas, gooi jezelf weg.![]()
![]()
Doen jullie hier ooit nog aan een tinychat ofzo eigenlijkI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
Doen jullie hier ooit nog aan een tinychat ofzo eigenlijkDeathlift or Die.![]()
begrijpelijk wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
tja toen had ik wel nog een bril.quote:
die kerel heeft wel echt een harde ader over z'n bicep lopen zeg.![]()
Deathlift or Die.![]()
School begint over een maand, wees gerust.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders ga je eens wat nuttigs doen met je leven.![]()
Yo Vas heb je al een kamer daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
School begint over een maand, wees gerust.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
School begint over een maand, wees gerust.
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.quote:![]()
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.
Sowieso harde skullfucks door die bril heen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Kijk mij hier de cooking dance doen.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.Heb je leuke gangbangs enzo hoor
Deathlift or Die.![]()
Wachten tot ze een ons weegtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijk.
Dit is getypt door Yuri_Boyka, dWc_RuffRyder distantieert zich volledig van deze uitspraak.![]()
Of heeeeeel goed zoeken. Maar misschien kom ik daar wel mensen tegen die toevallig connecties hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijk![]()
Dat werkt wel beste meestal jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of heeeeeel goed zoeken. Maar misschien kom ik daar wel mensen tegen die toevallig connecties hebbenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Volgens mij staat er een wachtlijst van 2 jaar ofzo op zulke woningen
Minstensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij staat er een wachtlijst van 2 jaar ofzo op zulke woningen
quote:Ooooh help help me even.
Ik kom net terug van mijn ochtenddienst en ik zie een mooi parkeer plekkie voor de deur. Dus ik steek hem er in, hoor ik wat raars. Aan de achterkant. Ik dacht nog, ik rijd over iets heen want het klonk beetje dof en je voelde het ook echt rechts achter.
Ga ik kijken, is het de kat van de overburen. Ik vind het zo erg. Zag er zo naar uit.
Beestje heeft nog 30 seconde gesparteld en toen was het klaar. Ik wilde nog een dierenarts bellen maar het was gewoon te laat
Mijn overburen zijn onwijs asociale tokkies. Ik ben gewoon echt bang voor ze. Helemaal nu ik hun kat vermoord heb. Ik wist niet wat ik moest doen en heb de kat in een plastic zak gedaan en bij mij in de vriezer gelegd.
Emmertje met sop gauw gepakt en over de bloedvlek heen gedaan.
Wat moet ik nou doen? Zeggen? Ik weet zoo zeker dat ze niet blij zullen zijn (logisch) maar ook niet zullen begrijpen dat het per ongeluk ging.
Ik voel me echt super schuldig.
Vriend zei al: gooi dat beest gewoon weg, is beter dat ze van niets weten.
Wat zouden jullie doen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waterkokers die bij 't inschenken besluiten te lekken over je blote voeten
Wauw, dat vind ik toch altijd zo foutquote:![]()
En dan daadwerkelijk over daddy praten![]()
Daddy bought me my second boobjob![]()
Deathlift or Die.![]()
Whehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw, dat vind ik toch altijd zo fout![]()
En dan daadwerkelijk over daddy praten![]()
idd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: