Emoquote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Sinji het volgende:
Ik kan pas in oktober op vakantie![]()
Wake me up when september ends
SNAPquote:
Wauwquote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef jna het volgende:
Wut, aptijt bij Giel Beelen![]()
http://giel.vara.nl/Videohighlights.463.0.html
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Sinji het volgende:
Meer van dit soort routines bij Olympisch Spelen, en ik word fan
Aan het stressen en aan het bedenken waarom ik ook alweer een kinderwens heb/had. Plus werk.quote:
Hahaaa, heb je een kinderwens? Tweelingen, boy and girl? Hoe dat ineensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aan het stressen en aan het bedenken waarom ik ook alweer een kinderwens heb/had. Plus werk.
Hoe is het hier?
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, heb je een kinderwens? Tweelingen, boy and girl? Hoe dat ineens
Gaat lekker hier, morgen vrij dus nu chillend muziek aan het zoeken en hamsteren
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelen![]()
Hirlak! Ik ben ook 'eindelijk' vrij. Laatste paar dagen uithouden in dit dorp en dan naar Amsterdam
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzo
Waar zit je nu dan?
Jij in een klein dorp, kan ik me niet zo snel voorstellen. Hoe is de sfeer daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakers
In een dorp tussen Arnhem en Nijmegen, maar ik ga eind deze week al m'n spullen vast verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |