Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, heb je een kinderwens? Tweelingen, boy and girl? Hoe dat ineens
Gaat lekker hier, morgen vrij dus nu chillend muziek aan het zoeken en hamsteren
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor ver in de toekomst ja. Al begin ik nu te twijfelen![]()
Hirlak! Ik ben ook 'eindelijk' vrij. Laatste paar dagen uithouden in dit dorp en dan naar Amsterdam
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil nog laaaaaang geen kinderen. Maar het idee is wel cool, kleine Sinji's enzo
Waar zit je nu dan?
Jij in een klein dorp, kan ik me niet zo snel voorstellen. Hoe is de sfeer daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kleine Aziatische kindjes met mini sneakers
In een dorp tussen Arnhem en Nijmegen, maar ik ga eind deze week al m'n spullen vast verhuizen.
Dipsaus (calorieën)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kip (eiwit), olijfolie (vetten). Come at me sis.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het blijkt dat je er geen fuck van af weet dus praat niet oké.
Maar ze kwam wel grappigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Calorieën zitten ook in kip en ook in olie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |