http://www.donaldduck.nl/moppentrommel/quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
Ik ben chaggi en wil iets grappigs lezen/zien. Iemand die mij kan helpen?
Dat is niet garpigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
http://www.donaldduck.nl/moppentrommel/
gr
Er woont een oma in de straat die iedere dag nootjes uitdeelt aan kinderen. Op een dag vraagt een kind: "Eet u die nootjes zelf niet?" "Nee," zegt oma, "ik vind ze te hard." Vraagt het kind: "Maar waarom koopt u ze dan?" Oma: "Ik vind de chocola eromheen zo lekker."quote:
okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Pesto machen.
Doe 2 basilicum plantjes (plantjes, geen stengels) in de blender. Voeg daarbij knoflook naar wens toe, noten (pijnboompit, walnoot, whatever), 6 EL olijfolie en andere bende die je er doorheen wilt gooien. Maak op smaak met zout en peper.
Alstu.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:58 schreef aight1 het volgende:
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw zit in de nesten!"
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Een vrouwelijke gewichtheffer vragen wat ze met d'r snatch doet, is nooit grappig.
D'r haar is wel shabbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.
[ afbeelding ]
7/10 zou haar geven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die worstjes doen me denken aan dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
Wil ik dit net gaan eten:
[ afbeelding ]
Word ik gebeld om mee te gaam naar de wok. Peer pressure alles![]()
Wil iemand een gratis maaltijd?
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
Wil ik dit net gaan eten:
[ afbeelding ]
Word ik gebeld om mee te gaam naar de wok. Peer pressure alles![]()
Wil iemand een gratis maaltijd?
Ik vond alle gewichtheffers wel meevallen qua lichaam, gewoon strak en in mijn ogen niet té gespierd. Behalve die ene Chinees.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk een vrouw die m'n gereedschap met één hand kan optillenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare 'dingen' ken jij danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die worstjes doen me denken aan dingen.
Fucking cute dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar deze hordeloopster
Lijken godverdomme wel kleuters, wat een chimeidsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg epilepsie van die turnsterpakjes.
Mooie wereld hadden we dan gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waren alle chicks maar zo speels, schattig en in shape.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |