Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Een vrouwelijke gewichtheffer vragen wat ze met d'r snatch doet, is nooit grappig.
D'r haar is wel shabbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vrouwelijke gewichtheffer die niet eens lelijk was.
[ afbeelding ]
7/10 zou haar geven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die worstjes doen me denken aan dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
Wil ik dit net gaan eten:
[ afbeelding ]
Word ik gebeld om mee te gaam naar de wok. Peer pressure alles![]()
Wil iemand een gratis maaltijd?
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
Wil ik dit net gaan eten:
[ afbeelding ]
Word ik gebeld om mee te gaam naar de wok. Peer pressure alles![]()
Wil iemand een gratis maaltijd?
Ik vond alle gewichtheffers wel meevallen qua lichaam, gewoon strak en in mijn ogen niet té gespierd. Behalve die ene Chinees.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk een vrouw die m'n gereedschap met één hand kan optillenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare 'dingen' ken jij danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die worstjes doen me denken aan dingen.
Fucking cute dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar deze hordeloopster
Lijken godverdomme wel kleuters, wat een chimeidsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg epilepsie van die turnsterpakjes.
Mooie wereld hadden we dan gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waren alle chicks maar zo speels, schattig en in shape.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |