begrijpelijk wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.
tja toen had ik wel nog een bril.quote:
School begint over een maand, wees gerust.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders ga je eens wat nuttigs doen met je leven.
Yo Vas heb je al een kamer daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
School begint over een maand, wees gerust.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
School begint over een maand, wees gerust.
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.quote:
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.
Sowieso harde skullfucks door die bril heen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Kijk mij hier de cooking dance doen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik moet me echt gaan inschrijven bij woningnet ook, ik vertik het om een appartement te delen met 7 mensen ofzo.
Wachten tot ze een ons weegtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijk
Of heeeeeel goed zoeken. Maar misschien kom ik daar wel mensen tegen die toevallig connecties hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan je wel n paar jaar wachten voordat je iets fatsoenlijks hebt waarschijnlijk
Dat werkt wel beste meestal jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of heeeeeel goed zoeken. Maar misschien kom ik daar wel mensen tegen die toevallig connecties hebben
Minstensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij staat er een wachtlijst van 2 jaar ofzo op zulke woningen
quote:Ooooh help help me even.
Ik kom net terug van mijn ochtenddienst en ik zie een mooi parkeer plekkie voor de deur. Dus ik steek hem er in, hoor ik wat raars. Aan de achterkant. Ik dacht nog, ik rijd over iets heen want het klonk beetje dof en je voelde het ook echt rechts achter.
Ga ik kijken, is het de kat van de overburen. Ik vind het zo erg. Zag er zo naar uit.
Beestje heeft nog 30 seconde gesparteld en toen was het klaar. Ik wilde nog een dierenarts bellen maar het was gewoon te laat
Mijn overburen zijn onwijs asociale tokkies. Ik ben gewoon echt bang voor ze. Helemaal nu ik hun kat vermoord heb. Ik wist niet wat ik moest doen en heb de kat in een plastic zak gedaan en bij mij in de vriezer gelegd.
Emmertje met sop gauw gepakt en over de bloedvlek heen gedaan.
Wat moet ik nou doen? Zeggen? Ik weet zoo zeker dat ze niet blij zullen zijn (logisch) maar ook niet zullen begrijpen dat het per ongeluk ging.
Ik voel me echt super schuldig.
Vriend zei al: gooi dat beest gewoon weg, is beter dat ze van niets weten.
Wat zouden jullie doen?
Wauw, dat vind ik toch altijd zo foutquote:
Whehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw, dat vind ik toch altijd zo fout![]()
En dan daadwerkelijk over daddy praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |