Komt niet in de buuuuurtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die andere Lara Croft was anders ook niet mis.
[ afbeelding ]
Ik zag jou net op TV trouwens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van waar we het gister over hadden dat ik jouw smaak niet waardeer![]()
Ik irriteer me aan die lippen denk ik
http://outlook.comquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef aight1 het volgende:
Microsoft stopt met Hotmail
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met de online e-maildienst Hotmail. In plaats daarvan komt het bedrijf met een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie van zijn Outlook-mailprogramma.
ja daar heb ik toch allemaal geen zin in manquote:
Ziet er wel mooi uit maar is jammer genoeg precies hetzelfde, had graag iets nieuws gezien, daarom Gmail.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch allemaal geen zin in man
Hij doet het tenminste.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri ik zag je net op tv bij de grootste afvaller.
Damn right son.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam hadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij doet het tenminste.
[ afbeelding ]
Ja, alsof ik dingen ga zeggen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam had
Ik zie er ook uit als Arnold. True story.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof hem al niet meer nadat hij zei dat ie een bodybuilderslichaam had
Iedereen hier is er getuige van, gooi jezelf dus maar lekker wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, alsof ik dingen ga zeggen die niet kloppen.
Pleaseeeeeeeeeee, vas, gooi jezelf weg.
Nadat er mensen een hartaanval kregen toen ze mij zagen niet meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
Doen jullie hier ooit nog aan een tinychat ofzo eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |