Ahja, die synchroonduikers, niks over te klagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik vermaak me wel met het kijken naar de (lichamen van) mannelijke zwemmers.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef jna het volgende:
Maar ik blijf gewoon trouw aan Kromowidjojo hoor
Dr vader moet een mean saté kunnen makenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaadvragend bekkie zou Sala zeggen
Je moet vanavond eens kijken naar de OS waar ze analist is. Dan zal je zien dat dit niet eens zo erg gesoept isquote:
niet zo erg gesoept bitch plsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet vanavond eens kijken naar de OS waar ze analist is. Dan zal je zien dat dit niet eens zo erg gesoept isin het echt ziet ze er ook gesoept uit
Zijn zulke mensen er dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn sowieso echt totaal niet knap. Snap niet dat mensen op haar geilen
Ik bedoel dat als je jezelf al zo opmaakt dat ze dan relatief weinig hebben hoeven soepen omdat ze er van zichzelf al belachelijke uitzietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet zo erg gesoept bitch plsAl die sapph foto's zijn om te kotsen
Categoriequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je jezelf al zo opmaakt dat ze dan relatief weinig hebben hoeven soepen omdat ze er van zichzelf al belachelijke uitziet
[ afbeelding ]
Haha net als zo'n vogelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CategorieRachel Hazes
![]()
[ afbeelding ]
Dat kapsel verdomme, dat kapsel_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |