Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw Rachel Hazes gaat naar de kapper"quote:
Zo slechtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee vogels zijn in gesprek: "Wat is er, je kijkt zo bedroefd?" "Vind je het gek, mijn vrouw Rachel Hazes gaat naar de kapper"
Die campagnefoto's zijn altijd zo lelijk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet zo erg gesoept bitch plsAl die sapph foto's zijn om te kotsen
Jezus.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die campagnefoto's zijn altijd zo lelijk jaPast wel bij die bh's tho.
Ik vind haar ook niet mooi op die campagnefoto. Die 'natuurlijke' foto's zijn veel beter. Mooie ogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Dorine Rose is me toch een lekkere chick. Nederlandse Angelina Jolie imo (lekkerder zelfs
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie opviel dat de echte Angelina Jolie er hierboven tussenzat is baws.
Dude op sommige foto's lijkt het alsof ze down heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Dorine Rose is me toch een lekkere chick. Nederlandse Angelina Jolie imo (lekkerder zelfs
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Userfoto's #283quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude op sommige foto's lijkt het alsof ze down heeft
Vera133 ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto doet me denken aan die chick uit US. Vera o.i.d. Grijp je kans.
Deed? Phewquote:
Kan niet tippen aan Angelina in haar Lara Croft-periode.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ekte ekte Angelina Jolie look-a-like. Wat mij betreft nog knapper ook.
Goed voorbeeld van waar we het gister over hadden dat ik jouw smaak niet waardeerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |