Ga sporten, fatty.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]troll.
Ik wil sporten maar ik ben ook lui, motiveer me.
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezierquote:
Is goed schat, alsnog gaat ieder pondje door het mondje. Ik ga nu lekker 130kg ATG squatten. Thanks for de motivatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezier
She maddddddddd now yo. She mad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef Sinji het volgende:
MsMessy, how you doin' girl...
[ afbeelding ]
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
Dit topic
[..]
Zo herkenbaar dit, sinds de geboorte van m'n zusje was het echt; ALS ik al kinderen krijg, de komende 10/15 jaar nog niet.
Relaxt trouwens dat je naar Amsterdam gaat, hoe heb je zo snel wat gevonden
Ik ben jellyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straat5 min op afstand van Jumi
Meh laat je kennen. Af en aan knieblessures waardoor ik ook steeds moest stoppen met sporten, hypothyroïdie in de familie dus al op aangepast sinds ik jong ben. Depressie heb ik ook zo mijn ideeën over maar goed, fibromyalgie ruil ik in voor een chronische hartkwaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed, scheur eerst een paar spieren in je rechterarm. Krijg vervolgens schildklier problemen waardoor je 25 kilo aankomt. Vervolgens krijg je ook fibromyalgie en een depressie. Pas daarna mag je 5 kilometer in een uur gaan lopen en een voorzichtig begin maken met squats en crunches. Veel plezier
Ik ben ook 5 min met de auto van jou.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Notabene als je het park achter m'n huis door fietst ben ik in haar straat5 min op afstand van Jumi
Ja hoe danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is goed schat, alsnog gaat ieder pondje door het mondje. Ik ga nu lekker 130kg ATG squatten. Thanks for de motivatie.
Wat moet ik nu eigenlijk gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hoe dan.
Zeg het want ik overweeg een verhuizing naar Amsterdam
Joh, zo lang ik mezelf goed voel is er toch niets aan de handquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meh laat je kennen. Af en aan knieblessures waardoor ik ook steeds moest stoppen met sporten, hypothyroïdie in de familie dus al op aangepast sinds ik jong ben. Depressie heb ik ook zo mijn ideeën over maar goed, fibromyalgie ruil ik in voor een chronische hartkwaal.
Sorry MsM, we hebben allemaal zo onze dingen.
Nee jumi moet het zeggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nu eigenlijk gaan uitleggen?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh, zo lang ik mezelf goed voel is er toch niets aan de hand
Mijn paard is groter dan jouw paardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben ook 5 min met de auto van jou.
Geef gewoon toe dat je nat bent geworden man :S :S racistquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn paard is groter dan jouw paard
Nat geworden dat Jumi op 5 min van me gaat wonen jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je nat bent geworden man :S :S racist
niet?? Echt?? Vertel me hier meer over!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef aight1 het volgende:
Jullie moeten allemaal superver rijden als je met de auto naar zuid-europa wilt
ja weenie moet toch iets positiefs over eindhoven bedenken, scheelt 1,5 uur snapjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet?? Echt?? Vertel me hier meer over!
Dat is inderdaad het enige positieve dat je over Eindhoven kan zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja weenie moet toch iets positiefs over eindhoven bedenken, scheelt 1,5 uur snapje
Klinkt wellicht erg rot, maar als je destijds minder was gaan eten dan was je die 25 kg nooit aangekomen. Ziek of niet, maar dat spul komt er gewoon niet bij 'door ziek te zijn', hoe graag sommigen dat ook willen geloven. Door ziek zijn kan indirect je verbranding lager komen te liggen waardoor je een groter energieoverschot hebt als je hetzelfde blijft eten. En ja, dan kom je aan. Het klassieke kcals in > out verhaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de oortjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt wellicht erg rot, maar als je destijds minder was gaan eten dan was je die 25 kg nooit aangekomen. Ziek of niet, maar dat spul komt er gewoon niet bij 'door ziek te zijn', hoe graag sommigen dat ook willen geloven. Door ziek zijn kan indirect je verbranding lager komen te liggen waardoor je een groter energieoverschot hebt als je hetzelfde blijft eten. En ja, dan kom je aan. Het klassieke kcals in > out verhaal.
En dan vind ik 25 kg wel heel gortig, had je niet na 5 kg al door 'wat is er hier aan de hand'? Nu ben je inderdaad een beetje laat en dat is moeilijker, maar het kan nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |