Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.quote:
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Damn... hoe lang heb je daarover gedaan? Uurtje of 5?
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan dat commentaar niet uitstaan. Verschrikkelijk.
Heb eens North by Northwest met dat commentaar erbij geprobeerd te kijken, maar zelfs dat hield ik niet vol.
Tja, dat is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Sommige extra's zijn best interessant, interviews en korte docu's. Maar dat slappe geneuzel tijdens een film haalt de hele film onderuit.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Ik kan alleen maar met eenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ik, maar de film voelt zo lekker aan, nergens verslapt het en de minuten vliegen voorbij
. Ik zou hem nu zo weer kunnen zien, man wat een apotheose.
[..]
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.
Wat lief van je dat je voor dikkertjes op komtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil nog één ding kwijt voordat ik verder ga met Zombieland. En hier kan ik me dus echt aan ergeren. Check het volgende screenshot:
[ afbeelding ]
In de eerste minuten uit de film
Met als commentaar van die ADHD-stem-klapviool Jesse Eisenberg:
"The first ones to go, were the fatties"
Als extra word je dan gecast op 'fatty'. Dan moet je toch geen greintje zelfrespect hebben? Hoe vermeld je zoiets op je CV? En als je baanbrekend wil bezig zijn, hoe hou je je staande, nog fattier worden en uitsluitend voor rollen gecast worden als het om dikkertjes gaat? Hoe wordt zo'n rol op de productiebreakdown vermeld? Of neem je zulke rollen aan om waardering te krijgen voor het dik zijn?: "Ja man, hoe jij zo dik was in de film, de eerste minuten, geweldig!" Of is het als een klankbord om af te kunnen vallen?
Ach, er zijn genoeg lelijkerds die wel een vriendin of vriend hebben...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Steve Buscemi schijnt een vriendin te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Beidenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een lilliputter of een klein kind...![]()
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)quote:
Je hebt een PM met linkquote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)
Thanx, morgen eens een kijkje nemenquote:
Dan moet ik deze nog kijken. Ik heb Iron sky en Nazi's @ the center of the earth gezien. En nog zo een met nazi zombies en dan was dit de 4de die in korte tijd na elkaar uitkwamen :-)quote:
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef ArtistA het volgende:
Hier meer mensen met een Smartphone? Is het raadzaam om 1GB aan data te nemen bij je abonnement?
Tis 7uur 's ochtends... net?quote:
Ja, en net even geslapen.quote:
BB 9.0quote:
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijken
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef Robby87 het volgende:
Wat een slechte film is Zombieland zeg, ook totaal niet grappig. Pijnlijk.
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon vakantie houden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Dat is wel heel veel in 1 keerquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Het hangt allemaal met elkaar samen, het een is het gevolg van het ander. Maar dus genoeg voor een eenpersoonskamer en bewakingquote:
Kut man, sterktequote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wat ergquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?
Dat is wel erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
Verslaving aan Fok of iets anders?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivellaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef picodealion het volgende:
Internet in 't algemeen. Ik zat met gemak in het weekend hele dagen achter de pc, dus dat werd wel een beetje al te gortig op een bepaald moment.
Niks mis mee toch om 1gb er doorheen te jagen?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivella
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef picodealion het volgende:
Alleen al het feit dat ik voor een tientje per maand op mijn mobiel online zit ipv voor 45 euro bij UPC (verplicht tv erbij, wat een bullshit). En daarnaast spendeer ik echt maar een tiende van mijn tijd op internet met mijn telefoon.
Jij niet dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
ik betaal en download.. binariesquote:
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw levenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Het leven is hardquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Eh... ook... Maar als dat te hard word, dan stop ik er wel mee...quote:
Ik ben nu op m'n werk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?
Je moet wat om een beetje vrije tijd terug te winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw leven
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10quote:
Shaun was echt rukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10
Tering! Gelukkig is film subjectief.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Ligt er ook maar net aan wie er online is.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...
Heb een keer een interview met iemand gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus? Het bekendste van de hele film is geimproviseerd?
Verschrikkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met iemand gezien.
Blijkbaar hadden ze tegen De Niro gezegd dat hij maar wat tegen de spiegel moest praten
Dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
VerschrikkelijkDe scene die wereldberoemd is en die iedereen kent of je nou de film wel of niet hebt gezien... En het is niet eens scripted...
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijkquote:
Voegt juist iets toe vind ikquote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Dat kan sowieso nooit, het is altijd een halfproduct.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veiligquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat moet je ook op de bank zetten en niet in een sok stoppen.
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veilig
Alsof jij geld hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.
Zou zomaar kunnen ik ben een arme studentquote:
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te makenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te maken
Zegt degene die Good Will Hunting in zijn top 100 heeftquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Robby87 het volgende:
Jullie hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen smaak
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
Ja, neem er een voorbeeld aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zegt degene die Good Will Hunting in zijn top 100 heeft.
Geld uitgeven, ja... veel te snel..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Geld weggooien is goed voor de economie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?
Momenteel leef ik onder de armoedegrens (kan natuurlijk goedkoper gaan huren ergens maar ik zit hier wel fijn)quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Robby87 het volgende:
Oh ja, jullie hebben zeker allemaal zo'n spaarvarken waar je 1 cent in doet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef picodealion het volgende:
Ik had dat al voor het hip was. Ik wilde namelijk de 1 cent munten uit de roulatie halen en zamelde er zoveel mogelijk in. Het is gelukt.
Volgens mij krijg je ze nog bij de Aldi.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb al heel lang geen 1-centmunt meer gezien.
Inshallah.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Gisteravond heb ik trouwens voor het eerst een film op mijn pc gekeken zonder ondertiteling. Ik dacht dat wel lastig zou zijn, maar het is reuze meegevallen en kijkt zoveel lekkerder. Je komt beter in de flow en krijgt ook meer mee. Het was trouwens een Arabische film.
ik zal je nog es een vriendschap verzoek sturen...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef ArtistA het volgende:
Ik krijg net een bericht van Facebook dat iemand mij als vriend heeft bevestigd.
De naam zei me niks en de foto nog minder:
lees het SC topic ff door...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Dit is nog veel erger 14. Limitless (2011)quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens dat Hornage een DM naar Oliver23 mag sturen, want ik heb zijn soulmate gevonden! In zijn top 100 staat Mortal Kombat op 5![]()
Wat aan mafkees johquote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens dat Hornage een DM naar Oliver23 mag sturen, want ik heb zijn soulmate gevonden! In zijn top 100 staat Mortal Kombat op 5![]()
Ik blijf (om mysterieuze redenen) Limitless een fantastische film vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger 14. Limitless (2011)
Hij heeft hem niet op 1 gezet?quote:
De rest van je top 25 is verder wel helemaal ok.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik blijf (om mysterieuze redenen) Limitless een fantastische film vinden
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
3 kwartier over 1 post gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef Sands het volgende:
[..]
De rest van je top 25 is verder wel helemaal ok.
Waarom geen 50 of 100?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 kwartier over 1 post gedaanIk kon mijn top 25 van vorig jaar niet meer vinden
Omdat ik na de top 25 enkel random goede films in het lijstje zal zetten. Had het eigenlijk het liefst bij een top 10 willen houden.quote:
Gelukkig geeft hij van te voren al aan dat hij een liefhebber is, geen kennerquote:
Ik las het toevallig vorige week op IMDbquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar is Nolan iig niet consequent mee..
Nog een rede waarom ik geen lijstje ga maken. De mijne zal er net zo onlogisch uitzienquote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig geeft hij van te voren al aan dat hij een liefhebber is, geen kenner
Ik durf te wedden dat mijn top 25, op de eerste 3 na, totaal verschillend is met dit jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog een rede waarom ik geen lijstje ga maken. De mijne zal er net zo onlogisch uitzien
Hoe bedoel je? Met de lijst die je vorig jaar hebt gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn top 25, op de eerste 3 na, totaal verschillend is met dit jaar
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met de lijst die je vorig jaar hebt gemaakt?
Dit jaar:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:41 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
1. The Shawshank Redemption (1994)
2. The Matrix (1999)
3. Batman Begins (2005)
4. Schindler's List (1993)
5. Gran Torino (2008)
[ afbeelding ]
6. Inception (2010)
7. LOTR: The Fellowship of the Ring (2001)
8. The Green Mile (1999)
9. Terminator II (1991)
10. Predator (1987)
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
01. The Shawshank Redemption (1994)
02. Batman Begins (2005)
03. The Matrix (1999)
04. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001)
05. Taken (2008)
06. Il buono, il brutto, il cattivo (1966)
07. Schindler's List (1993)
08. Intouchables (2011)
09. 12 Angry Men (1957)
10. The Dark Knight (2008)
11. Back To The Future (1985)
12. C'era una volta il West (1968)
13. Sen to Chihiro no kamikakushi (2001)
14. Limitless (2011)
15. Forrest Gump (1994)
16. Inception (2010)
17. The Green Mile (1999)
18. Apocalypto (2006)
19. La vita è bella (1997)
20. Kill Bill: Vol. 1 (2003)
21. The Mask (1994)
22. The Time Traveler's Wife (2009)
23. Predator (1987)
24. Indiana Jones and the Raiders of the Last Ark (1981)
25. Lethal Weapon (1987)
Omdat ik het niet bij hou.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe kan dat nou in 1 jaar helemaal veranderen?
OK, maar eigenlijk moeten de films die je vorig jaar hebt genomineerd nou toch eigenlijk nog steeds net zo goed zijn?quote:
Ja hoor. Maar een groot aantal andere films hebben meer indruk gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2012 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OK, maar eigenlijk moeten de films die je vorig jaar hebt genomineerd nou toch eigenlijk nog steeds net zo goed zijn?
Okquote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar een groot aantal andere films hebben meer indruk gemaakt
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ik ben er ook al even mee bezig maar vind het heel lastig om een volgorde te vinden. Zelfs een top 10 is me nog niet gelukt.
Daarom maak ik (en volgens mij Ran ook) geen lijstje... Een film is goed of slecht... Dan word het moeilijk er een volgorde aan te geven...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ik ben er ook al even mee bezig maar vind het heel lastig om een volgorde te vinden. Zelfs een top 10 is me nog niet gelukt.
Gewoon een top 10 maken joh, kan jou wat schelen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom maak ik (en volgens mij Ran ook) geen lijstje... Een film is goed of slecht... Dan word het moeilijk er een volgorde aan te geven...
Neh, ik laat het aan anderen over. En achteraf geef ik wel commentaarquote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon een top 10 maken joh, kan jou wat schelen?
Ah, je bent zo'n Johan Cruijff typequote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neh, ik laat het aan anderen over. En achteraf geef ik wel commentaar
De Bal is rond. Ieder nadeel heb zijn voordeel...quote:
Inderdaad! Wanneer lever je je top 10 in?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De Bal is rond. Ieder nadeel heb zijn voordeel...
Nee... Die man moet echt eens zijn mond gaan houden of iets gaan doen!
hahah Nietquote:Op maandag 30 juli 2012 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad! Wanneer lever je je top 10 in?
Staat die niet in je gewone lijst dan? Of heb je geen normale lijst?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef RanTheMan het volgende:
ik overweeg nog te komen met en schaduwlijst... waarin iron sky zeker op 1 staat
ik heb net als jij geen lijst, maar t gaat me vast lukken een top 100 binnen een kwartiertje op te lepelen..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Staat die niet in je gewone lijst dan? Of heb je geen normale lijst?
O ik kan ook met gemak een lijst samenstellen. Er zit alleen geen rangorde in. Iron Sky komt dan wel in die lijst, ik vond het echt een vermakelijke flimquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb net als jij geen lijst, maar t gaat me vast lukken een top 100 binnen een kwartiertje op te lepelen..
Klinkt zo makkelijk, maar nee zelfs dan ga ik eerst nog een uur piekeren welke het zal wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
Het maken van een toplijst is best makkelijk.
"Als X een Y tegen m'n hoofd zet en me dwingt om één van deze twee films weg te gooien, welke zal ik dan weggooien en welke zal ik bewaren?" en die vraag herhaal je totdat je een redelijke lijst krijgt.
X = meest angstaanjagende filmpersonage die je nu te binnen schiet.
Y = lievelingsgereedschap van X, kan een pistool zijn of een kettingzaag... of een lightsaber
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
Het maken van een toplijst is best makkelijk.
"Als X een Y tegen m'n hoofd zet en me dwingt om één van deze twee films weg te gooien, welke zal ik dan weggooien en welke zal ik bewaren?" en die vraag herhaal je totdat je een redelijke lijst krijgt.
X = meest angstaanjagende filmpersonage die je nu te binnen schiet.
Y = lievelingsgereedschap van X, kan een pistool zijn of een kettingzaag... of een lightsaber
Die website gaat inderdaad ook voor deze methode, al brengen ze hem iets anders dan dat ik het doe.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.
http://www.bunker306.com/lepidoptera/about.phpquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.
Dan moet je je weer ergens voor aanmelden... daar heb ik geen zin in...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
http://www.bunker306.com/lepidoptera/about.php
Ja man, ik moest ook 50 euro overmaken en een vragenlijst invullen. Maar ja, nu heb ik wel een top 100quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je je weer ergens voor aanmelden... daar heb ik geen zin in...
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja man, ik moest ook 50 euro overmaken en een vragenlijst invullen. Maar ja, nu heb ik wel een top 100
En dan heb je een lijstje met 10 films die die persoon of niet gezien heeft of totaal niet interresant vind?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Desunoto het volgende:
We kunnen je ook op een andere manier helpen. We noemen allemaal onze favoriete film en als we bij 10 zijn, dan stop jij ze in een lijst en post je die!
Nou, dan maar geen lijst.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan heb je een lijstje met 10 films die die persoon of niet gezien heeft of totaal niet interresant vind?
Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Desunoto het volgende:
We kunnen je ook op een andere manier helpen. We noemen allemaal onze favoriete film en als we bij 10 zijn, dan stop jij ze in een lijst en post je die!
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.
De nieuwste film komt uit 1973quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.
En hij is helemaal niet beperkt. Best gevarieerd zelfs.
De meeste films die ik mooi vind zijn inderdaad wat ouder. Maar variatie qua genres is zeker wel aanwezig.quote:
Maar ik weet het niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
oude film fans... geef eens antwoord op mijn vraag!
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands stop eens met dat puzzelen in je top 100 en beantwoord mijn vraag eens
Moet je maar geen Batman kijken, die tering vleermuis hangt op zijn kop én slaapt zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenvanochtend maar 2 uur slaap gehad.
Heel veel sterkte! Vreselijk nieuws...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh nee wat erg!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wat ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Kut manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom zou Sands op FOK!film komen eigenlijk?
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.
Krijg ik als leukste user geen vermelding?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Daar dacht ik ook al over na. En anders een geschoonde lijst zonder invloed van Sands, of de beste runner up, bijzondere vermeldingen, leuke users, gekke voorvallen m.b.t. de afgelopen maand... we'll see, Maar in elk geval de maandwinnaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...
By the way, ga je dat dan elke maand doen? Want dat zal best saai worden, elke maand een Sands berichtje...
Moet er niet eens aan denken.quote:
Toffe lijst wel picoquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik heb Clerks op mijn watch list gezet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Zombieland is tof man!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Ik neem vanaf nu geen suggesties van Pico meer aan, met z'n Zombieland wansmaak.
Maar Clerks. is wel lachen dus?
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaakquote:
Rule #18 - Limber upquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaak![]()
Oekraïne loopt ook een jaar of 10 achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat er nog programma's op tv zijn die niet breedbeeld opgenomen worden... Live voetbal nog wel...
Klopt, maar was daar een maand geleden niet ook het EK?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oekraïne loopt ook een jaar of 10 achter.
Joh, wees blij als de lichtmasten het volhouden tot het eind van de wedstrijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar was daar een maand geleden niet ook het EK?![]()
ze hadden best wat van die camera's kunnen laten staan, tis CL voorronde...
Nope, sorry...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
Ik zoek een film (als het hier niet lukt vraag ik in het andere topic)![]()
De film opent, als ik het mij goed voor de geest kan halen, met een soort desolate stad. Waar nauwelijks iemand aanwezig is. Langzaam komen we terecht in een soort bar, cafe, ergens in de middag. Daar staat een man voor een gokautomaat, een soort lone wolf zeg maar. Meer weet ik niet
Iemand een idee?
Hahah, nou ben benieuwd of de 2de helft helemaal afgespeeld kan worden danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, wees blij als de lichtmasten het volhouden tot het eind van de wedstrijd
Hm komt me wel bekend voor, maar kan zoveel zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
De film opent, als ik het mij goed voor de geest kan halen, met een soort desolate stad. Waar nauwelijks iemand aanwezig is. Langzaam komen we terecht in een soort bar, cafe, ergens in de middag. Daar staat een man voor een gokautomaat, een soort lone wolf zeg maar. Meer weet ik niet
Iemand een idee?
kleur of zwart/wit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
Iemand een idee?
Ah, ik heb iets gevonden. Hij moet hier tussen staan:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm komt me wel bekend voor, maar kan zoveel zijn
Nee, is van mijn docent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je al die films op die dagen gezien?
Niet met deze vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo veel lullen jij, nog maar 3u om 6 punten te halen! Go go go
Dit baart me zorgen Robbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Robby87 het volgende:
Speciaal voor wyffie, die met haar natte handjes geen genoeg kan krijgen van al die lekkere mannen in het bad:
[ afbeelding ]
Week 31: De opmerkelijke foto's van de Olympische Spelen 2012
Hoezo, wilde je me gaan versieren? Hell no girl!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit baart me zorgen Robby
Wil je er over praten?
Ik heb ook zulke mooie billen Robbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je me gaan versieren? Hell no girl!
Ik raakte behoorlijk opgewondenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Weet ik toch, toen je de kroeg inkwam sloeg ik er keihard op, of was je dat al vergeten?
Verdorie. Ik ken jou en je vader natuurlijk helemaal niet, maar dit soort dingen raakt me altijd heel erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Gatver. Ik ben mijn ouders al een paar jaar geleden verloren en weet dus hoe klote dat is. Wil je bij deze erg veel sterkte toewensen! Hou je taai, hoe lastig het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ik had liever gehad dat je hem open liet voor de bijgewerkte standenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Borizzz het volgende:
Dan kan deze dicht. Verder in de augustus FMT!
Dan doe ik hem toch weer even open?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je hem open liet voor de bijgewerkte standen
Thx, zal ze zo bijwerken en posten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan doe ik hem toch weer even open?Bij deze.
waarom deed je m uberhaupt dicht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan doe ik hem toch weer even open?Bij deze.
Ehh... dan kun je de sport toch nog wel mooi vinden of niet? En volgens mij lopen er geen 14 jarigen bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:53 schreef RanTheMan het volgende:
leuk man, 14 tot 16 jarige grietjes, de oudste was 20 oid die russische met die facepalm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom op 103 van de 163 waarbij ik er een paar wel weet maar of niet op de naam kan komen, of hem niet goed kan spellen volgens de website...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef ArtistA het volgende:
http://quizible.com/quiz/150-movies-quiz/33044
Niet moeilijk, wel leuk
145 momenteelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kom op 103 van de 163 waarbij ik er een paar wel weet maar of niet op de naam kan komen, of hem niet goed kan spellen volgens de website...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef picodealion het volgende:
14 jarige grietjes.
Pico je begint op fox te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ook eens gaan kijken.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
hehehequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef picodealion het volgende:
Wtf welke Star Wars is die eerste? Wat ik ook intyp, hij pakt 'm niet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef picodealion het volgende:
Wtf welke Star Wars is die eerste? Wat ik ook intyp, hij pakt 'm niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
Ik wist vrij zeker dat het Jedi was, maar die combinatie blijkbaar niet geprobeerd.
En dat op zo'n jonge leeftijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerste
Dat valt me tegen, naar wat andere spellingen geprobeerd te hebben heb ik er 1 meer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef picodealion het volgende:
Hmm, verder dan 105 kom ik ff niet.
Ja dat heb ik ook. ik heb ook al met male gigalow en european gigalow geprobeerd, maar dat werkt ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef picodealion het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik Deuce Bigalow goed spel, maar die pakt 'ie niet.
Dat is dan ook niet de 2e filmquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
je bedoelt pitch black?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
Die moet je fout typen: gigaloquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
deuce bigalow male gigolo neemt ie anders niet...
Hoe fout?quote:
Wij (collega's en ikquote:
Robin Hood Prince of Thievesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe fout?ik dacht the three musketeers?
Dat is in mijn geval wel erg foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |