Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Desunoto het volgende:
We kunnen je ook op een andere manier helpen. We noemen allemaal onze favoriete film en als we bij 10 zijn, dan stop jij ze in een lijst en post je die!
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.
De nieuwste film komt uit 1973quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.
En hij is helemaal niet beperkt. Best gevarieerd zelfs.
De meeste films die ik mooi vind zijn inderdaad wat ouder. Maar variatie qua genres is zeker wel aanwezig.quote:
Maar ik weet het niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
oude film fans... geef eens antwoord op mijn vraag!
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands stop eens met dat puzzelen in je top 100 en beantwoord mijn vraag eens
Moet je maar geen Batman kijken, die tering vleermuis hangt op zijn kop én slaapt zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenvanochtend maar 2 uur slaap gehad.
Heel veel sterkte! Vreselijk nieuws...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |