Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ik ben er ook al even mee bezig maar vind het heel lastig om een volgorde te vinden. Zelfs een top 10 is me nog niet gelukt.
Daarom maak ik (en volgens mij Ran ook) geen lijstje... Een film is goed of slecht... Dan word het moeilijk er een volgorde aan te geven...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ik ben er ook al even mee bezig maar vind het heel lastig om een volgorde te vinden. Zelfs een top 10 is me nog niet gelukt.
Gewoon een top 10 maken joh, kan jou wat schelen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom maak ik (en volgens mij Ran ook) geen lijstje... Een film is goed of slecht... Dan word het moeilijk er een volgorde aan te geven...
Neh, ik laat het aan anderen over. En achteraf geef ik wel commentaarquote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon een top 10 maken joh, kan jou wat schelen?
Ah, je bent zo'n Johan Cruijff typequote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neh, ik laat het aan anderen over. En achteraf geef ik wel commentaar
De Bal is rond. Ieder nadeel heb zijn voordeel...quote:
Inderdaad! Wanneer lever je je top 10 in?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De Bal is rond. Ieder nadeel heb zijn voordeel...
Nee... Die man moet echt eens zijn mond gaan houden of iets gaan doen!
hahah Nietquote:Op maandag 30 juli 2012 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad! Wanneer lever je je top 10 in?
Staat die niet in je gewone lijst dan? Of heb je geen normale lijst?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef RanTheMan het volgende:
ik overweeg nog te komen met en schaduwlijst... waarin iron sky zeker op 1 staat
ik heb net als jij geen lijst, maar t gaat me vast lukken een top 100 binnen een kwartiertje op te lepelen..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Staat die niet in je gewone lijst dan? Of heb je geen normale lijst?
O ik kan ook met gemak een lijst samenstellen. Er zit alleen geen rangorde in. Iron Sky komt dan wel in die lijst, ik vond het echt een vermakelijke flimquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb net als jij geen lijst, maar t gaat me vast lukken een top 100 binnen een kwartiertje op te lepelen..
Klinkt zo makkelijk, maar nee zelfs dan ga ik eerst nog een uur piekeren welke het zal wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
Het maken van een toplijst is best makkelijk.
"Als X een Y tegen m'n hoofd zet en me dwingt om één van deze twee films weg te gooien, welke zal ik dan weggooien en welke zal ik bewaren?" en die vraag herhaal je totdat je een redelijke lijst krijgt.
X = meest angstaanjagende filmpersonage die je nu te binnen schiet.
Y = lievelingsgereedschap van X, kan een pistool zijn of een kettingzaag... of een lightsaber
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
Het maken van een toplijst is best makkelijk.
"Als X een Y tegen m'n hoofd zet en me dwingt om één van deze twee films weg te gooien, welke zal ik dan weggooien en welke zal ik bewaren?" en die vraag herhaal je totdat je een redelijke lijst krijgt.
X = meest angstaanjagende filmpersonage die je nu te binnen schiet.
Y = lievelingsgereedschap van X, kan een pistool zijn of een kettingzaag... of een lightsaber
Die website gaat inderdaad ook voor deze methode, al brengen ze hem iets anders dan dat ik het doe.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.
http://www.bunker306.com/lepidoptera/about.phpquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n site voor? Die is een tijdje geleden hier nog verschillende FMT'ers ingevuld.
Dan moet je je weer ergens voor aanmelden... daar heb ik geen zin in...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
http://www.bunker306.com/lepidoptera/about.php
Ja man, ik moest ook 50 euro overmaken en een vragenlijst invullen. Maar ja, nu heb ik wel een top 100quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je je weer ergens voor aanmelden... daar heb ik geen zin in...
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja man, ik moest ook 50 euro overmaken en een vragenlijst invullen. Maar ja, nu heb ik wel een top 100
En dan heb je een lijstje met 10 films die die persoon of niet gezien heeft of totaal niet interresant vind?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Desunoto het volgende:
We kunnen je ook op een andere manier helpen. We noemen allemaal onze favoriete film en als we bij 10 zijn, dan stop jij ze in een lijst en post je die!
Nou, dan maar geen lijst.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan heb je een lijstje met 10 films die die persoon of niet gezien heeft of totaal niet interresant vind?
Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Desunoto het volgende:
We kunnen je ook op een andere manier helpen. We noemen allemaal onze favoriete film en als we bij 10 zijn, dan stop jij ze in een lijst en post je die!
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook niet zo groot en best beperkt eigenlijk.
De nieuwste film komt uit 1973quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had eerst 80 titels. maar ik besloot tot een top 25 omdat vanaf ongeveer #35 de "kwaliteit" te ver omlaag ging om een top 50 vol te maken. Tenminste, het verschil tussen de bovenste 5 en de onderste 5 zou dan gigantisch zijn geweest, voor mijn gevoel.
En hij is helemaal niet beperkt. Best gevarieerd zelfs.
De meeste films die ik mooi vind zijn inderdaad wat ouder. Maar variatie qua genres is zeker wel aanwezig.quote:
Maar ik weet het niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
oude film fans... geef eens antwoord op mijn vraag!
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands stop eens met dat puzzelen in je top 100 en beantwoord mijn vraag eens
Moet je maar geen Batman kijken, die tering vleermuis hangt op zijn kop én slaapt zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Kom niet op de titel...moet eigenlijk ook slapenvanochtend maar 2 uur slaap gehad.
Heel veel sterkte! Vreselijk nieuws...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh nee wat erg!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wat ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Kut manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom zou Sands op FOK!film komen eigenlijk?
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.
Krijg ik als leukste user geen vermelding?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Daar dacht ik ook al over na. En anders een geschoonde lijst zonder invloed van Sands, of de beste runner up, bijzondere vermeldingen, leuke users, gekke voorvallen m.b.t. de afgelopen maand... we'll see, Maar in elk geval de maandwinnaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...
By the way, ga je dat dan elke maand doen? Want dat zal best saai worden, elke maand een Sands berichtje...
Moet er niet eens aan denken.quote:
Toffe lijst wel picoquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik heb Clerks op mijn watch list gezet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Zombieland is tof man!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Ik neem vanaf nu geen suggesties van Pico meer aan, met z'n Zombieland wansmaak.
Maar Clerks. is wel lachen dus?
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaakquote:
Rule #18 - Limber upquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |