Oh nee wat erg!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Oh wat ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Kut manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom zou Sands op FOK!film komen eigenlijk?
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, is me nooit opgevallen, en ik kijk toch regelmatig op FOK!film.
Krijg ik als leukste user geen vermelding?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De winnaar van de maand krijgt een eigen nieuwsberichtje
Daar dacht ik ook al over na. En anders een geschoonde lijst zonder invloed van Sands, of de beste runner up, bijzondere vermeldingen, leuke users, gekke voorvallen m.b.t. de afgelopen maand... we'll see, Maar in elk geval de maandwinnaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit de eerste keer worden...
By the way, ga je dat dan elke maand doen? Want dat zal best saai worden, elke maand een Sands berichtje...
Moet er niet eens aan denken.quote:
Toffe lijst wel picoquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik heb Clerks op mijn watch list gezet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Zombieland is tof man!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Ik neem vanaf nu geen suggesties van Pico meer aan, met z'n Zombieland wansmaak.
Maar Clerks. is wel lachen dus?
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaakquote:
Rule #18 - Limber upquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geweldig! Letterlijk hersenloos vermaak![]()
Oekraïne loopt ook een jaar of 10 achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat er nog programma's op tv zijn die niet breedbeeld opgenomen worden... Live voetbal nog wel...
Klopt, maar was daar een maand geleden niet ook het EK?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oekraïne loopt ook een jaar of 10 achter.
Joh, wees blij als de lichtmasten het volhouden tot het eind van de wedstrijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar was daar een maand geleden niet ook het EK?![]()
ze hadden best wat van die camera's kunnen laten staan, tis CL voorronde...
Nope, sorry...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
Ik zoek een film (als het hier niet lukt vraag ik in het andere topic)![]()
De film opent, als ik het mij goed voor de geest kan halen, met een soort desolate stad. Waar nauwelijks iemand aanwezig is. Langzaam komen we terecht in een soort bar, cafe, ergens in de middag. Daar staat een man voor een gokautomaat, een soort lone wolf zeg maar. Meer weet ik niet
Iemand een idee?
Hahah, nou ben benieuwd of de 2de helft helemaal afgespeeld kan worden danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, wees blij als de lichtmasten het volhouden tot het eind van de wedstrijd
Hm komt me wel bekend voor, maar kan zoveel zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
De film opent, als ik het mij goed voor de geest kan halen, met een soort desolate stad. Waar nauwelijks iemand aanwezig is. Langzaam komen we terecht in een soort bar, cafe, ergens in de middag. Daar staat een man voor een gokautomaat, een soort lone wolf zeg maar. Meer weet ik niet
Iemand een idee?
kleur of zwart/wit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Kinders,
Iemand een idee?
Ah, ik heb iets gevonden. Hij moet hier tussen staan:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm komt me wel bekend voor, maar kan zoveel zijn
Nee, is van mijn docent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je al die films op die dagen gezien?
Niet met deze vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo veel lullen jij, nog maar 3u om 6 punten te halen! Go go go
Dit baart me zorgen Robbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Robby87 het volgende:
Speciaal voor wyffie, die met haar natte handjes geen genoeg kan krijgen van al die lekkere mannen in het bad:
[ afbeelding ]
Week 31: De opmerkelijke foto's van de Olympische Spelen 2012
Hoezo, wilde je me gaan versieren? Hell no girl!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit baart me zorgen Robby
Wil je er over praten?
Ik heb ook zulke mooie billen Robbyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je me gaan versieren? Hell no girl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |