quote:
quote:His plum-like nose was broken when he played rugby as a child and was re-broken after a few barroom brawls as an adult.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef Desunoto het volgende:
Duidelijk Gene Kelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef RanTheMan het volgende:
ow ik wel, de jager uit the lost world? geen idee hoe die heet overigens
Peter Stormage? Die heeft toch Zweedse roots?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef RanTheMan het volgende:
ow ik wel, de jager uit the lost world? geen idee hoe die heet overigens
Dat deel is al goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Peter Stormage? Die heeft toch Zweedse roots?
Spelling kan wat werk gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef JayHovah het volgende:
Pete Postewaite dan! Van The Usual Suspects dan ook...
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat zijn voorouders destijds geen makkelijke achternaam hadden gekozen en een hoop letters hebben samengevoegdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Spelling kan wat werk gebruikenMaar hij heeft dan ook niet de makkelijkste naam.
Pete Postlethwaite
Stand juli 2012:quote:
Met een foto welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:
Opstarter:
Kunnen jullie 3 films van William Friedkin opnoemen?
quote:
Die wat jij nog zocht was Hunted, Sands.quote:
Ja dat zag ik netquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die wat jij nog zocht was Hunted, Sands.
Hij is ondertussen wel heel wat keren voorbij gekomen sinds je trivia deelnemer bent, dus dat mag inderdaad wel een keer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze keer moet ik deze film onthouden...dit is nu al de 2de keer
Is dit Apocalypse Now?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij is ondertussen wel heel wat keren voorbij gekomen sinds je trivia deelnemer bent, dus dat mag inderdaad wel een keer.
2 films van de regisseur van onderstaande film
[ afbeelding ]
Uh..okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef Borizzz het volgende:
Zo Sands, waarschijnlijk kom je morgen op FOK!film
& ik wacht even op de volgende vraag.. wil proberen de bronzen positie te veroveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is dit Apocalypse Now?
Anders weet ik het niet...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijkt op de intro van Vertigo?
Als dat klopt: North by Northwest en Rebecca.
Waarom zou Sands op FOK!film komen eigenlijk?
Chris Markerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef picodealion het volgende:
Dat is La Jetee, maar hoe heet hij ook alweer? Niet Guy Maddin he?
Het lijkt erop dat de michelangelo's van fmt niet aanwezig zijn dus we houden het wel bij deze ene film. Sans Soleil (de bovenste plaatjes) was de andere bekende film van de zondag overleden Chris Marker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef picodealion het volgende:
Dat is La Jetee, maar hoe heet hij ook alweer? Niet Guy Maddin he?
quote:Tagline
The first step to finding your destiny is leaving your mother's basement.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |